Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Mielestäni miehen pitäisi arvostaa enemmän sitä, etten oikeasti ole muiden kanssa ollut. Ap
31 kanssa. Olen 24-vuotias nainen.
Puolen vuoden seksin harrastamisen ja elämäni aikana 22 miestä + nykyinen mieheni. N25v
Eron jälkeen meni meikätytöllä aikas lujaa. Mies oli ollut avioliitossa uskoton ja ilmeisesti hain jotain tasotusta? Kymmeniä miehiä. Lukumäärää on mahdoton sanoa. Arviolta 50? Niin ja muutama nainenkin vielä....
Nykyinen mieheni tietää panoistani vain murto-osan ja nekin ovat hänelle liikaa. Tosin tätä kautta hankitut seksitaidot hänelle kyllä kelpaavat!
Itse on hässinyt naisia (myös maksullisia) pilvin pimein. Mutta se on eri asia, koska hän on MIES!
Ekaa vaimoa petin noin tusinan kanssa ja tokaa noin 2 tusinan kanssa tähän mennessä. M56
Noin 180 en ole kauheasti laskenut sadan jälkeen. Hauskaa oli kokeilla nuorempana kaikkea, mutta nyt maistuu vaan yksi ja valittu (:
33. Olen lapseton ja hoikka 42-vuotias nainen. Ei ole treffi ilmoitus vaikka voisi luulla niin.
Aloitin aikaisin, osaan kaikki temput ja olen harrastanut yhden yön suhteita. Nykyisen miehen kanssa olen ollut yhdessä 12 vuotta hän tyytyväinen. Eikä ole ollut ikinä tauteja tms.
Onhan noita tullut pantua. Laivoilla enimmäkseen. Varmuuden olen yli kahta sataa pannut. Pildee saa helposti kun HI-virus pitää minut laihana ja c-hepatiitti vaikuttaa maksaan niin en voi olla niin kovassa kännissä ja juuri silloin sitä pildee saa. Älkää vain säikähtäkö, ei se immuunikato tartu helposti seksin välityksellä vaikka kondomia en käytäkään. Oikeastaan minua ei edes kiinnosta. Nuha siitä vain tulee.
Olen 35-vuotias mies. Ehkä tämä on erikoinen ominaisuus, mutta pystyn tarvittaessa muistamaan joka-ainoan seksisuhteen sen mukaan missä kaikki tapahtui. Pystyn siis merkitsemään joka ainoan suhteeni kartalle ja laskemaan merkinnät.
Päädyin lopputulokseen että nykyinen kumppanini on yhdyntä no 33.
Pari juttua pitää oikaista, jos sulla on ollut vaikka 500 seksikumppania ja ikää se 25-35 se ei tee susta hyvää seksissä verrattuna vaikka yhden kumppanin kanssa olleeseen. Vakisuhteessa toi 500 panoa tulee helposti jo vuodessa täyteen, eikä se kumppanien määrä myöskään tee susta kokeilunhaluisempaa. Saman kumppanin kanssahan niitä uusia ulottuvuuksia just koetaan ja haetaan, suuret lukemat kertoo vaan sen että olet helppo saada sänkyyn. Itsellä on ollut 13 kumppania joista 1 yhdenillan juttu ja 11 ns. Fuckbuddyä ja viimeisin/viimeinen 10v ja nyt puoliso. Ollaan vaimon kanssa pantu varmaan se 10000 kertaa ja tiedetään tarkkaan mikä tuntuu hyvältä. Takaan ja alleviivaan olevani VITUSTI kovempi panomies kun joku paskanjauhaja 30v mies jolla mukaa 200 panoa.. uskoo ken haluaa noita lukuja :) mutta pointtina se että mä olen aika helvetisti kokeneempi noissa touhuissa, kelailkaa vähän noita juttujanne apinat :)
Ja oma luku olis huomattavasti suurempi jos olisin lähtenyt näihin yhdenillan touhuihin aina kun on kysytty. Ei vaan maksa vaivaa painaa jotain kännisiä akkoja, paskaa seksiä ja joutuis kelaileen tauteja yms. Mulle riitti se yks yhdenillan säätö just tällaisen remseän ja villin kanssa, kovat puheet ja paska pano. Ainoa mikä ois saanu jäädä kokematta
Yhden naisen kanssa joka on vaimoni ja näin sen kuuluisi kaikilla miehillä olla.
M29
OLETTEKO TE USKALTANEET TESTATA seksileluja?!KYllä ei voi kun iljettää että jotkut käyttävät seksileluja, ei pysty ymmärtämään mitenkään! Tai ehkä siinä tapauksessa, että ihminen on tooosi yksin!
Yhden. Ja sen saman kanssa oltu jo yli 20 vuotta.
M42