Mies sanoo haluavansa ja rakastavansa. Mutta ei seksiä,
ei minkäänlaista.
Jätänkö? Petänkö? Odotanko? Luovutanko?
Pari vuotta jo yhdessä ilman yhdyntää.
Kommentit (12)
Ilman yhdyntää vai ilman yhtään mitään? Eikö kykene? Pari vuotta on pitkä aika. Tuskin tilanne yhtäkkiä mystisesti muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ilman yhdyntää vai ilman yhtään mitään? Eikö kykene? Pari vuotta on pitkä aika. Tuskin tilanne yhtäkkiä mystisesti muuttuu.
Ilman yhdyntää tai mitään. Häntä voi tyydyttää, mutta hän ei tee elettäkään minun suuntaani. Sanon, että en selvästi häntä kiinnostaa enkä kiihota. Hän heti alkaa väittää muuta ja selittää ummet ja lammet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman yhdyntää tai mitään. Häntä voi tyydyttää, mutta hän ei tee elettäkään minun suuntaani. Sanon, että en selvästi häntä kiinnostaa enkä kiihota. Hän heti alkaa väittää muuta ja selittää ummet ja lammet.
On sinulla pitkä pinna, tai et itsekään paljon seksistä välitä.
Ei halua sua. Kauheeta. Jätin tuollasen.
Ei ole rakkautta jos ei ole seksiäkään.
Ei kaikki ole syntynyt kultalusikka peräsuolessa . Ei kaikki ole niin terveitä . Mitään muuta oo nykyisin kun vaan seksiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko pyytänyt, että vastavuoroisesti tyydyttäisi sinutkin?
Seksiä on turha tuolta odottaa, joten jos sitä kaipaat, niin jätät tietenkin.
Avoin suhde, jos rakkautta muuten on. Tilanne ei tule muuttumaan.