Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Viiden. Siinäkin neljä liikaa. Yhdessäkin on riittävästi tekemistä ja tavara on kaikilla samaa.
En ole vielä ollut yhdynnässä, mut olen kyllä imeny. Taidan antaakin ensin peppuun, kun siitä ei tule niin helposti raskaaksi. Hirveetä, jos pitäs sanoo faijalle, et sori, mut nyt on eturessu täynnä.
Liian monen, ainakin mieheni mielestä! Hän ei edes tiedä kuin murto-osan.... Itse on pannu kaiken mikä liikkuu mutta sehän ei ole sama asia, koska hän on mies, the man!
11 kpl kumppaneita. Ei ole mitään ylpeiltävää mutta ei kyllä hävettävääkään. Kysyttäessä sanon muutama, tarkka luku jää vain kavereille. Miestä on turha moisella tiedolla vaivata :)
N26
n.40-45 N22, on mennyt välillä lujaa... kokemuksia kokemuksia :)
Laskemisen lopetin 120 kohdalla. Sormetuksiakin varmaan 20-30. Ja kaikki yhteiset 28 vuotta uskollinen vaimolleni. M53
16 joista kaksi oli poikaystäviä, kolmea deittailin ja loput baarista/keikoilta.
Mielestäni sopiva numero tähän ikään mennessä. En ota kaikkia ketkä haluaa mutta en ole myöskään siveellinen "seksiin kuuluu rakkaus" ihminen.
Nainen 23
Laskeskelin tuossa päissäni, että 13. Epäonnen soturi...
-Niksu
Yhden, eli nykyinen mies ja lasteni isä.
Ei oo mitään ideologiaa taustalla, sattui vaan osumaan muutenkin sopiva kohdalle ensimmäisenä :)
Joskus oon miettinyt, että enemmän kokemusta voisi olla hyvä juttu, mutta toisaalta ehkä tää ainutlaatuisuus tässäkin mielessä tekee suhteestamme vielä erityisemmän (olen myös miehen eka&ainoa).
Jos oikeen laskin niin 18 tai 19 miestä ja 1 naisen kanssa.
Nainen 27v
Yhteensä 22 miestä. 9 lpl naimisissa ollessa, loput eron jälkeen.
Ikähaarukka 25-60.
Itse olen N45
Joskus19v olin laskevinani jtn30 ehkä yli (ja kyllä hävettää, en voi kieltää neitsyyden menetin 16v) ei kuitenkaan 50 ei oo siitä noussut. Koska olen onnellisesti kihloissa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:08"]Isoja lukuja täällä ihmisillä , olen 26v ja olisin halunnut villin nuoruuden kuten te mutta taitaa olla myöhäistä
[/quote]
Miten niin, kun noin nuorikin olet vielä?
Ainoastaan yhden eli viestin kirjoittajan kanssa. Hän on ns. vastaanottava osapuoli miesten välisessä.
Voisiko raportoida yhdyntöjen määrän puolison/muiden kumppaneiden kanssa ja ensiksi iän (ikäihmiseläon aikaa kartuttaa saldoa.
Itelläni olisi:
65 (ikä)/ 12000 (puolision kanssa)/1500 (muiden kanssa)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:03"]
Yhden naisen kanssa joka on vaimoni ja näin sen kuuluisi kaikilla miehillä olla.
M29
[/quote]Höpönlöpön, meistä kukaan ole niin hyvä että meillä on joku mandaatti kertoa toisille miten elää elämäänsä ja kuinka montaa ihmistä saa nussia. Ei näihin mitään sääntöjä ole kuin ahdasmielisissä uskonnoissa.
Yhden.
M73