Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:19"]OLETTEKO TE USKALTANEET TESTATA seksileluja?!KYllä ei voi kun iljettää että jotkut käyttävät seksileluja, ei pysty ymmärtämään mitenkään! Tai ehkä siinä tapauksessa, että ihminen on tooosi yksin!
[/quote] juuri äsken dildoilin kun mies torjui.
Yhden. Olen uskova, mutta en silti haluaisi, että olisi enemmän kokemuksia. Ja tämä yksi on siis mieheni :)
Tuhansien helsinkiläisten ruumiiden kanssa.
noin 40 kanssa, nainen ikää 40 v.
tykkään seksistä varsinkin alkuhuumassa. muutaman kokemuksen nuoruudesta olisi voinut jättää pois, koska seksi oli huonoa. nyt vanhempana osaan valita paremmin.
Noin 40-60 miestä tullut koeajetttua. Neljäs parisuhde.
N31
2 kanssa Kummatkin pitkiä suhteita. 27v nainen
Kahden, ja siihen se varmaan jääkin. En ole koskaan tykännyt ajatuksesta yhden illan jutuista, minä menen sänkyyn vain jos rakastan miestä.
N39
Yhden eli avomieheni kanssa. 7 vuotta ollaan seurusteltu ja kummatkin toistemme ainoat. :)
N21
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:18"]Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34
[/quote]
Ihan pakko kysyä miksi hävettävää?!
Itse lapseni isän kanssa eikä hävetä, päinvastoin!
Neljän kanssa.
Tällä palstalla vilisee muuten harvinaisen paljon yhden ja ainoan kanssa olleita. Omassa tuttavapiirissäni sellaisia on aniharva. Enkä nyt liiku missään vosuporukoissa, vaan ihan norminaisia on tuttavani ja ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:18"]Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34
[/quote]
Ihan pakko kysyä miksi hävettävää?!
Itse lapseni isän kanssa eikä hävetä, päinvastoin!
[/quote] koska olen niin kokematon ja altavastaajan asemassa. Ap
70 naista / 30 miestä.. Olen eheytynyt ja uskollinen nykyään (naiselle). m40.