Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
30-40, vain naisia. Osan olis voinut jättää väliin, osa kokemuksia, joita en koskaan unohda.
M36 naimisissa
Viiden ja niistäkin olisi saanut jäädä ainakin kaksi väliin. Nyt hyvässä vakituisessa suhteessa eikä mitään tarvetta lisätä lukumäärää.
Mä oon muuten samaa mieltä, mä olin kauheen epävarma mut nyt 50 miestä takana ja nykyisen kanssa ollu kohta kolme vuotta ja oon todella tyytyväinen. Eikä tällä miehellä itsellään ole kuin about 4 naista ollut. Ja on tietoinen mub menneisyydestä. N26
Kaksi yhdenillanjutttua ja oma mies. Mies paras. Yhdyntä ilman tunteita ei tunnu missään, mutta ilotulitusta koko ajan tuon oman rakkaan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:31"]
En kelpuuttaisi naista, joka ei ole pannut MONIA miehiä. Kokeilin neitsyttä kerran, huomasin kunnon munahaukan olevan kirkkaasti parempi sängyssä ja muutenkin rennompaa seuraa.
[/quote]
Vittu fetissinsä kullakin :O
[/quote]
Totta, on se hiukan fetissikin. Mutta enemmän sillä on tekemistä sen kanssa, että en kaipaa takakireää niuhottajaa kumppaniksi.
[/quote]
Ai nekö ne on ne vaihtoehdot? Kaikkia pannut jakari tai sitten takakireä niuhottaja? Huh huh. Nyt vedellään mutkia suoriksi :O
[/quote]
Jep, niin vedin, sori. Satun nyt kuitenkin pitämään enemmän naisista, jotka ovat olleet monen miehen kanssa, sellaiset naiset ovat aina kiihottaneet ja viehättäneet minua. Kokemukseni perusteella sellaiset naiset osaavat ottaa rennommin seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, eivät hätkähdä erikoisiakaan juttuja niin herkästi, eivätkä paheksu miehenkään värikästä seksihistoriaa. Miten itse suhtaudut mieheen, joka on ollut sängyssä noin 40-50 naisen ja muutaman miehen kanssa?
[/quote] Mä taisin just rakastua :D Itse naisena huomannut saman, viimeisin kumppani oli saman ikäinen kuin minä (32v), ja kysyessäni sanoi suoraan seksikumppaneita olleen "no suunnilleen 50". Kyseessä kuitenkin kahden lapsen isä joka ei parisuhteessa petä. Eli ihan kun minä pippelillä :D Mulla lukema on jotain 70-85 (lakkasin laskemasta ajat sitten), mutta voin kertoa että pidän seksistä, seurustellessani olen uskollinen, mutta sinkkuna sitä villiintyy.. Ja toisen samanhenkisen kanssa se on jotain tajunnan räjäyttävää. Kun mitään ei tarvitse häpeillä. Puhdasta nautintoa. Siihen ku vielä lisätään tunteet ja kokeilunhalu niin avot :) On ihanaa kun toinen ei pidä "kieroutuneena pervoiluna" vähän erikoisempiakaan juttuja. Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa mummoa ja kansantansseja, eikös juu :D
Suoraan sanoen n. 20 ... Olen nainen, yli 50, sarjaan ei tule varmaan enään ketään uusia (onneksi).
En osaa sanoa tarkkaa lukua mutta n. 20-25, muutama nainen mahtuu joukkoon. Olin nuorena aika hmm, viriili.
N29
Yhdynnässä 14, jonkinnäköistä käsipeliä 9:n kanssa.
N23
50+
t- Nainen 33v
Miksi kokeneet saavat alapeukkuja? Miksi seksin suuri määrä olisi pahempaa kun yksi tai kaksi kumppania? Olen itse naimisissa joten luku ei enää kasva mutta oli villi ja hauska nuoruus. Tauteja ei ole eikä tullut.
Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:32"]Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
[/quote] Ei. Mutta älä mene naimisiin ennen kuin olet edes muutamaa kokeillut, tai tuleva miehesi saa kokemattomuudestasi lyömäaseen riidoissa sua vastaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:32"]Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
[/quote] Ei. Mutta älä mene naimisiin ennen kuin olet edes muutamaa kokeillut, tai tuleva miehesi saa kokemattomuudestasi lyömäaseen riidoissa sua vastaan. Ap
[/quote]
vihjaatko minua homoseksuaaliksi, aika törkeää
Hmm, pitääpä munkin laskea.
Ennen 1. avioliittoa taisi olla 7 teini-iän kokeilua, sitten 1. aviomies, 1 suuri rakkaus, sen jälkeen 2 laastaria, 1 YYA, ja lopulta 2. aviomies jonka kanssa edelleen onnellisesti yhdessä.
Mitähän tuosta tulee.... 13!
n50+
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:32"]Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
[/quote]
vihjaatko minua homoseksuaaliksi, aika törkeää
[/quote] en, vaan luulin sua naiseksi. Ap
N40v...vuosi sitten vastaukseni olisi ollut 2.. tuli kriisi ja lähdin seikkailemaan...nyt sanon 5...ja nämä kolme siis puolen vuoden sisällä
Yhden kanssa, sen yhden kanssa myös naimisissa tällä hetkellä. Nainen olen ja 21 v