Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Kolmen: yhden miehen, yhden naisen ja yhden koiran kanssa. M39
Kolmen: yhden miehen, yhden naisen ja yhden koiran kanssa. M39
4 miestä. Viimeisin ja toivottavasti viimeinen avomieheni. Ikää 24.
Lisäyksenä kysyn, että mikä kammottaa siinä että miehellä on ollut muitakin naisia/panoja kuin vain sinä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:18"]74
[/quote]
Niin ja olen 29
Noin 70 miestä ja yksi nainen plus pussailua ja hiplailuja naisten ja miesten kanssa, en muista lukuja.
Seurustelukumppaneille sanon, että on ollut vaan 5 suunnilleen.
Mä en ainakaan ole alapeukuttanut. Tosi ärsyttävää kokea alemmuutta suhteessa tästä asiasta. Koen että mieheni pitää itseään parempana siksi, että on kokeneempi. Toisaalta on sanonut, että jos olisin ollut kovin kokenut, ei olisi halunnut alkaa seurustella kanssani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:20"]Noin 70 miestä ja yksi nainen plus pussailua ja hiplailuja naisten ja miesten kanssa, en muista lukuja.
Seurustelukumppaneille sanon, että on ollut vaan 5 suunnilleen.
[/quote]
Ja ikää on 38. Ja lisänä kondylooma ja genitaaliherpes muistoksi työkaverilta, joka sai sen työkaverilta, joka tartutti sen yhteen toiseen työkaveriin ja jolta mä sain sen, tartutti sen toiseen työkaveriin ja mäkin tartutin yhteen työkaveriin. I love my job!
18, nainen 21. Viimeisimmän kanssa lapsi ja häät suunnitteilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:18"]4 miestä. Viimeisin ja toivottavasti viimeinen avomieheni. Ikää 24.
Lisäyksenä kysyn, että mikä kammottaa siinä että miehellä on ollut muitakin naisia/panoja kuin vain sinä?
[/quote]
Ei se mua haittaa, että miehellä on ollut muita ennen mua, parempi vaan. Mua haittaa se, että itselläni ei ole ollut. Ja kun syykin siihen on vain hysteerinen raskauden pelko. Ilman sitä lukumäärä olisi ollut edes 2 ennen miestäni.
Ap
Kahden.ja ehkä useammankin naisen kanssa mutta se toinen kuoli alle.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:20"]40 , n 27v
[/quote]
Yhtään tautia saanut, mikään ei kaduta, nyt naimisissa 5 vuotta , enkä petä, koska nuoruus on ollu aika villi , kulleja tuli nähtyä ja myös petettyä niihin. Nyt tyydyn rakkauteen.
19 vuotiaaksi mennessä olin ollut kahden kanssa ja nyt 43 vuotiaana luku on vielä sama. En koe ainakaan menettäneeni mitään, toivottavasti kumppaneita ei tule lisää tässä elämän jälkimäiselläkä puoliskolla.
10, nainen 30v.