Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
No onko teillä, joilla vain yksi, itseänne kokeneempi kumppani?!
Ap
Yli 50 alle 100 en tiedä tarkkaa lukua.
Läskit ja rumat, joita kukaan ei huoli, alapeukuttavat meitä hyvävartaloisia ja haluttuja! T. 24
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:43"]
Yhden, mieheni. Ei hävetä, sattui vain käymään näin. 34v nainen
[/quote]
En ole uskovainen, mieheni on ollut yhden naisen kanssa ennen minua. Tapasimme nuorina.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:50"]
Läskit ja rumat, joita kukaan ei huoli, alapeukuttavat meitä hyvävartaloisia ja haluttuja! T. 24
[/quote]
Surullista jos kelpaavuus mittautetaan peukutuksilla tai panojen määrällä :)
Yhden. Ja kumppani on aivan yhtä kokenut myös. Olisi iljettävää olla joku jakorasia saati että mies olis pannu muitakin.
Yhden. Minulla seksi liittyy rakkauteen.
Tautikammoisena välttäisin miestä, jolla on ollut lukuisia suhteita.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:53"]
[/quote]
No, mulla nyt on asiat vaan muutenkin hyvin. Elämä kunnossa, eikä tartte kadehtia toisia. Jos menee hyvin, niin menee. Sen kun kadehdit.
Surullista jos kelpaavuus mittautetaan peukutuksilla tai panojen määrällä :)
[/quote]
[/quote]
Itse olen kyllä ihan normaalipainoinen ja montakin miestä olisi minua ottamassa, vaan ei kiinnosta. En halua olla kevytkenkäinen, en kaipaa mitään uusia "kokemuksia" ja rakastan omaa miestäni.
Vain yhden, vaimoni kanssa. Yritän pitää asiat vastaisuudessakin näin. :)
3:n kanssa. Yhdyntää yritetty vielä kahden muun kanssa mutta se ei onnistunut kuitenkaan. Mutta siis viiden kanssa homma on mennyt niin intiimiksi, että miehen kikkelin pimppiini halusin.
N38
Ihmeellisiä siveyden sipuleita täällä alapeukuttamassa meitä, jotka olemme olleet syystä tai toisesta monen kanssa. Elättekö viktoriaanisen ajan Englannissa?
noin 60