Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin vahingossa naapurin miehelle taloyhtiö talkoissa

Vierailija
13.04.2014 |

Humalatilalla oli osuutta asiaan. Miten tästä eteenpäin? En kehtaa mennä ulos koska voin törmätä mieheen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane uudelleen, mut kaverina ja sit vielä kerran naapurina.. sit voitte jatkaa niinku ennenkin

Vierailija
22/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, vahingossa kaaduin kyrpäsi päälle. No, sellaista sattuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha piruilla, vahinko mikä vahinko. Ja tämä vahinko kyllä hävettää.

Ette itsekään ole todellakaan täydellisiä kuten joku jo kommentoi.

Vierailija
24/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:46"]

Turha piruilla, vahinko mikä vahinko. Ja tämä vahinko kyllä hävettää.

Ette itsekään ole todellakaan täydellisiä kuten joku jo kommentoi.

[/quote]

ei kai kukaan niin ole väittänytkään, että olisi itse täydellinen. Mutta seksiä joka harrastetaan ihan tietoisesti tai sitten jätetään tietoisesti harrastamatta. Ei se mikään vahinko ole edes alkoholista johtuen. Enemmänkin niin vain pääsi tapahtumaan ennen kuin peli vihellettiin poikki. Ja varmaan molemmat sitä halusi.

Myöntäisit vain suoraan että harrastin seksiä naapurin kanssa, ja nyt hävettää. Ei siinä mitään vahinkoa tapahtunut.

Vierailija
25/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa! Vahingossa annoit!?! Etkö erota kännipäissäsi omaa ukkoasi talon muista miehista? Asuuko siellä vain klooneja? Kai se laski rojut ränniin, niin että nyt sitten jännität, tuleeko oman miehen vai alakerran naapurin näköinen kersa.

Vierailija
26/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsista. Toivottavasti oli kuitekin kortsu käytössä, ettei ole yhdeksän kuukauden päästä tiedossa sitten vielä ns. jälkivahinkoa...

Vierailija
27/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:51"]

Hohhoijakkaa! Vahingossa annoit!?! Etkö erota kännipäissäsi omaa ukkoasi talon muista miehista? Asuuko siellä vain klooneja? Kai se laski rojut ränniin, niin että nyt sitten jännität, tuleeko oman miehen vai alakerran naapurin näköinen kersa.

[/quote]

en ole ap. Mutta kai taloyhtiössä voi asua kaksi sinkkuakin :D Outo ajatus että ap olisi varattu, saatika se naapuri. Käsittääkseni näin ei ollut.

Vierailija
28/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:00"]

[/quote]

en ole ap. Mutta kai taloyhtiössä voi asua kaksi sinkkuakin :D Outo ajatus että ap olisi varattu, saatika se naapuri. Käsittääkseni näin ei ollut.

[/quote]

ei tuossa sanota onko varattuja vai sinkkuja

Vierailija
29/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

ei tuossa sanota onko varattuja vai sinkkuja

[/quote]

Hupsista. Kävikö ap:lle perinteinen? :D:D:D:D

Vierailija
30/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tapahtunut meidän taloyhtiön eilisissä talkoissa? Kuulin pihalla että eräillä oli ollut sutinaa illalla, molemmat omilla tahoillaan naimisissa. Ja nyt kahdessa naapuriperheessä vähän jäätävät tunnelmat.

Vierailija
31/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään kielletty harrastaa seksiä samassa taloyhtiössä asuvan kanssa. Minäkin olen harrastanut seksiä vain sellaisten kanssa jotka asuu samassa taloyhtiössä, asumme jopa samassa asunnossa.

Tapahtuiko tuossa nyt sitten jotain vääryyttä jotain kolmatta kohtaan, ei jommalla kummalla on puoliso tms.?

Vierailija
32/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitteko te pihalla?

Vierailija
33/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:16"]Ei ole mitenkään kielletty harrastaa seksiä samassa taloyhtiössä asuvan kanssa. Minäkin olen harrastanut seksiä vain sellaisten kanssa jotka asuu samassa taloyhtiössä, asumme jopa samassa asunnossa.

Tapahtuiko tuossa nyt sitten jotain vääryyttä jotain kolmatta kohtaan, ei jommalla kummalla on puoliso tms.?

[/quote]

Eikös otsikossa ole "naapurin miehelle". Eli varattu mies.

Vierailija
34/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin sillä erotuksella että kun menin talkoisiin, olin jo päättänyt naida jonkun kanssa.

Vierailija
35/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tuttua... mikä siinä onkin, kun vahingossa vaan tulee annettua kaikille. Oon joutunut tän ominaisuuteni takia vaihtamaan monta kertaa  työpaikkaa, ruokakauppaa, kampaamoa, asuntoa, miestä, autokorjaajaa ja nuohoojaa. Torillekaan en voi enää sunnuntaisin mennä, kun siellä myy muikkuja se yksi kuusikymppinen kalastaja, jolle kerran myös vahingossa annoin. Hävettää ihan liikaa. Miten voisin jatkossa muistaa olla antamatta, ettei tarvitsisi jälkeen päin häpeillä ja vältellä paikkoja??

Vierailija
36/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:28"]Mulle on käynyt samoin sillä erotuksella että kun menin talkoisiin, olin jo päättänyt naida jonkun kanssa.

[/quote]

Olitteko molemmat sinkkuja?

Vierailija
37/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oltiin.mies on sinkku vieläkin, itse en enää

T.27

Vierailija
38/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:28"]Mulle on käynyt samoin sillä erotuksella että kun menin talkoisiin, olin jo päättänyt naida jonkun kanssa.

[/quote]

Oliko sama kenen vai sen tietyn miehen kanssa?

Vierailija
39/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.päätin vaan että jos siellä on joku vähänkin siedettävä.t.27

Vierailija
40/43 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:21"]

Eikös otsikossa ole "naapurin miehelle". Eli varattu mies.

[/quote]Naapurihan voi olla miehensä kanssa vaikka asumuserossa ja odotellevat vain harkinta-ajan loppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi