Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihduttanut

Vierailija
18.03.2014 |

normaalipainon ylärajoilta/lievästä lihavuudesta alipainoiseksi? Jos et itse ole, tunnetko ihmisiä jotka ovat?

Kiinnostaisi kovasti kuulla muiden tarinoita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tulla alipainoiseksi? Tiesitkö, että ihminen on terveimmillään normaalipainon ylärajoilla? Ja millainen kehotyyppisi on, oletko luonnostaan pullakka vai oletko entinen normaalipainon alarajoja hipova hoikka, joka on yhtäkkiä lihonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan laihduttanut, vaan paino lähti ruokavalion muutoksen takia laskuun. Aluksi olin 175/64 ja seuraavan kerran vaa'alla monien kuukausien jälkeen paino oli 59.

Vierailija
4/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 26->16. Anoreksia, lopetin syömisen, eipä siihen kummempaa dieettiä kaivattu. Kuka hullu haluaa laihduttaa alipainoiseksi? Yhtä tyhmää kuin se ylipainoisuuskin.

Vierailija
5/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:50"]Miksi haluat tulla alipainoiseksi? Tiesitkö, että ihminen on terveimmillään normaalipainon ylärajoilla? Ja millainen kehotyyppisi on, oletko luonnostaan pullakka vai oletko entinen normaalipainon alarajoja hipova hoikka, joka on yhtäkkiä lihonut?

[/quote]

Olin ennen hoikka, mutta lihoin huomattavasti lyhyessä ajassa hyvin epäterveellisen ruokavalion vuoksi. Pidän hoikkaa kroppaa kauniina, ja siksi tahdon samoihin mittoihin takaisin.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen normaalipainoinen, mutta vaan just ja just, siinä ihan alarajalla kiikun. ja olen liian laiha. miksi kukaan haluaisi tästä vielä luisemmaksi?

Vierailija
7/8 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitäpä helevettiin ne painoindeksit. Jos tunnet itsesi hyvinvoivaksi sekä virkeäksi ja suorituskyky (lihaskunto ja aerobinen) on hyvä, niin tilanne on kondiksessa. Jotkut "ihminen on terveimillään normaalipainon ylärajoilla"-hölinät voit jättää pois, painoindeksit ovat vain isosta ihmisjoukosta tehtyjä yleistyksiä.

Vierailija
8/8 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:50"]Miksi haluat tulla alipainoiseksi? Tiesitkö, että ihminen on terveimmillään normaalipainon ylärajoilla? Ja millainen kehotyyppisi on, oletko luonnostaan pullakka vai oletko entinen normaalipainon alarajoja hipova hoikka, joka on yhtäkkiä lihonut?

[/quote]

Olin ennen hoikka, mutta lihoin huomattavasti lyhyessä ajassa hyvin epäterveellisen ruokavalion vuoksi. Pidän hoikkaa kroppaa kauniina, ja siksi tahdon samoihin mittoihin takaisin.

Ap

[/quote]

Aika selvä juttu: muuta ruokavaliosi takaisin terveelliseksi ja liiku normaalisti, niin laihdut takaisin entisiin mittoihin. Tai sitten et, mutta kehot vähän ovat sellaisia, että mitä vanhemmaksi tullaan, niin sitä hitaammaksi käy aineenvaihdunta. Se on ihan luonnollista ja tärkeintä on, että voit hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän