Annoin vahingossa naapurin miehelle taloyhtiö talkoissa
Humalatilalla oli osuutta asiaan. Miten tästä eteenpäin? En kehtaa mennä ulos koska voin törmätä mieheen.
Kommentit (43)
Onko sinullakin polvet kipeänä ap?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:34"]
Onko sinullakin polvet kipeänä ap?
[/quote]
No eikös haravoinnissa ja roskien kannossa voi polvet kipeytyä? ;)
Tarkoitatko, että "annoit vahingossa naapurin miehelle" vai että ylipäätään annoit vahingossa? Eli oliko alkuperäinen suunnitelma olla kokonaan antamatta kenellekään vai antaa ihan jollekin muulle kuin naapurin miehelle? Nämä ovat puolustuksen tärkeitä tukipylväitä, kun miehesi saa vihiä asiasta. Ja usko minua, hän saa. Taloyhtiöissä ei ole mitään salaisuuksia.
"Se meni sinne vahingossa"... :D Hupsista saatana!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:02"]Miten voi antaa vahongossa? "Oho, housut tippui molemmilta, oho no nyt se lipsahti sisään, ja taas, ja taas.."
Turha syyttää kyllä alkoholia.
[/quote]
No ei ollut tarkoitus antaa. Oli ihan puhdas vahinko.
ap
[/quote]
Ei vahinko, vaan kännimoka. Mokien kanssa eletään. Kyl sä kestät, nahka vaan kovettuu.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:21"]
Kyllä me molemmat ollaan naimisissa. Sehän tässä vasta hävettääkin.
ap
[/quote]
Ette välttämättä ole enää kauaa, joten sitä naimisissa oloa ei sitten tarvitse hävetä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:21"]
ap
[/quote]
Ette välttämättä ole enää kauaa, joten sitä naimisissa oloa ei sitten tarvitse hävetä.
[/quote]
Jos mies ei kerro niin kukaan ei saa tietää.
Miten voi antaa vahongossa? "Oho, housut tippui molemmilta, oho no nyt se lipsahti sisään, ja taas, ja taas.."
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:02"]Miten voi antaa vahongossa? "Oho, housut tippui molemmilta, oho no nyt se lipsahti sisään, ja taas, ja taas.."
[/quote]
Syytetään ap:n löysiä tippuvia housuja/ paljastelevaa hametta ja löysää pimppiä minne voi luiskahtaa naapurin heppi vahingossa
[/quote]
No ei ollut tarkoitus antaa. Oli ihan puhdas vahinko.
ap
Sitten heräsit unesta ja päästit kissan ulos porvoossa.
No näitähän sattuu, kun ihmisiä ollaan. Ja kakkoselle tiedoksi, että talkoissa nyt yleensä ollaan esim. tuulihousut tai muut ns. löysävyötäröiset pökät jalassa. Helposti ne lähtee, jos ei kaksin käsin kiinni pidä. Oletko kakkonen itse kenties täydellinen?
No näitähän sattuu, kun ihmisiä ollaan. Ja kakkoselle tiedoksi, että talkoissa nyt yleensä ollaan esim. tuulihousut tai muut ns. löysävyötäröiset pökät jalassa. Helposti ne lähtee, jos ei kaksin käsin kiinni pidä. Oletko kakkonen itse kenties täydellinen?
Älä välitä, sellaista sattuu. Oliko hottis? Minäkin olisin antanut. Meidän taloyhtiössämme asuu vain rumia vanhoja ukkoja.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:07"]Älä välitä, sellaista sattuu. Oliko hottis? Minäkin olisin antanut. Meidän taloyhtiössämme asuu vain rumia vanhoja ukkoja.
[/quote]
Ihan ok. Ei kyllä ole selvänä ihan mun tyyliä. Ja periaate on ettei kuormasta syödä. Nyt unohtui periaate vähän...
ap
Saipa naapurin mieskin sua. Ens kerralla muista, älä ole liian leväperäinen.
"Miten tästä eteenpäin?"
Onko sulla työpaikka? Jos on, irtisanoudut tai sovit ryhtyväsi etätyöläiseksi.
Ruokaa voi ostaa netistä kotiinkannettuna.
Odottelet siellä neljän seinän sisällä verhot kiinni, kunnes mutkan kautta saat selville, että mies on muuttanut pois.
Onko mies varattu/naimisissa? Jos ei niin soitat ovikelloa ja selität asian, että oli vahinko.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:06"]
[/quote]
No en, mutta en edelleenkään tajua miten voi vahigossa antaa. Kyllä minä olen aina tietoisesti seksiä harrastanut, ikinä en ole vahingossa nusassu.
Vahinko on kun tiputtaa oluen lattialle pöydältä tms. Kyllä tuollaiseen pitää jo aika paljon tehdä tietoisesti.
ap