Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte naapureilta lainaanneet/pyytäneet lainaksi?

Vierailija
07.01.2023 |

Ei ehkä sovi lainaamiseen, mutta jo toisen kerran naapuri tuli keskellä viikonloppua pyytämään vessapaperirullaa. Sanoi antavansa takasin. En oikein pitänyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa, viinaa ja rahaa.

Vierailija
2/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Multa aikoinaan yks sama naapuri lainasi useaan kertaan intiimihygienia tuotteita sekä vessapaperia. Jäiks. Kerran lun en ollut kotona oli rustannut jonkun lapun: "minulla alkoi kuukautiset ja olisin lainannut..." Mä olin ihan et hyi helv. ihan kun haluan tietää. No, kaupungin vuora-asunto tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktoria, perävaunua, polttoleikkausvälineitä, jättiputkipihtejä, rikkaruohomyrkkyä.

Vierailija
4/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porakonetta, tajusin heti mistä oli kyse ja siinä sitten porailtiinkin muutamaan kertaan.

Vierailija
5/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme aika periferiassa, joten oon lainannut naapurilta vuosien saatossa sokeria ja kahviakin. Naapuri taas on saanut meiltä munia ja kerran kännykkää lainaksi, kun mukulansa hajotti hänen omansa.

Mutta meillä taitaakin olla täällä suht harvinainen yhteisö nykymittapuulla. Naapureiden suhde toisiinsa on aika mutkaton.

Vierailija
6/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuori kundi kerran kysyi ottaisinko häneltä suihin.

Vierailija
7/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvinväännintä ja akkulaturia. Tämä pienessä rivitaloyhtiössä, jossa hoidimme myös pihatyöt vuoroviikkoina.

Vierailija
8/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on pari kertaa lainannut työkaluja, viimeksi jätti palauttamatta, sen jälkeen kun on kysynyt niin eipä oo mitään mitä kysyy.

Vierailija
9/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta kerran kun unohdin oman käsilaukun (lompakon ja avaimet ja puhelimen) kotiin.

Vierailija
10/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 'lainannut' kesällä mökkinaapurin salskeaa 17-v poitsua avuksi pienimuotoisiin kiinteistön kunnostustöihin. Vastineeksi olen antanut kunnon suihinoton ja perusteelliset nuolemiset. - Mökinisäntä 33 -

Vierailija
11/11 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa lainasin kerran, kun omani ei lähtenyt käyntiin ja tärkeä meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä