Mitä ootte naapureilta lainaanneet/pyytäneet lainaksi?
Ei ehkä sovi lainaamiseen, mutta jo toisen kerran naapuri tuli keskellä viikonloppua pyytämään vessapaperirullaa. Sanoi antavansa takasin. En oikein pitänyt.
Kommentit (11)
En mitään. Multa aikoinaan yks sama naapuri lainasi useaan kertaan intiimihygienia tuotteita sekä vessapaperia. Jäiks. Kerran lun en ollut kotona oli rustannut jonkun lapun: "minulla alkoi kuukautiset ja olisin lainannut..." Mä olin ihan et hyi helv. ihan kun haluan tietää. No, kaupungin vuora-asunto tuolloin.
Traktoria, perävaunua, polttoleikkausvälineitä, jättiputkipihtejä, rikkaruohomyrkkyä.
Porakonetta, tajusin heti mistä oli kyse ja siinä sitten porailtiinkin muutamaan kertaan.
Asumme aika periferiassa, joten oon lainannut naapurilta vuosien saatossa sokeria ja kahviakin. Naapuri taas on saanut meiltä munia ja kerran kännykkää lainaksi, kun mukulansa hajotti hänen omansa.
Mutta meillä taitaakin olla täällä suht harvinainen yhteisö nykymittapuulla. Naapureiden suhde toisiinsa on aika mutkaton.
Naapurin nuori kundi kerran kysyi ottaisinko häneltä suihin.
Ruuvinväännintä ja akkulaturia. Tämä pienessä rivitaloyhtiössä, jossa hoidimme myös pihatyöt vuoroviikkoina.
Naapuri on pari kertaa lainannut työkaluja, viimeksi jätti palauttamatta, sen jälkeen kun on kysynyt niin eipä oo mitään mitä kysyy.
Puhelinta kerran kun unohdin oman käsilaukun (lompakon ja avaimet ja puhelimen) kotiin.
Olen 'lainannut' kesällä mökkinaapurin salskeaa 17-v poitsua avuksi pienimuotoisiin kiinteistön kunnostustöihin. Vastineeksi olen antanut kunnon suihinoton ja perusteelliset nuolemiset. - Mökinisäntä 33 -
Autoa lainasin kerran, kun omani ei lähtenyt käyntiin ja tärkeä meno.
Vaimoa, viinaa ja rahaa.