Mielestäsi kaunein bloggaaja?
Kommentit (162)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:12"]
Voiko joku kertoa, miksi tämä keskustelu on kokoajan ylimpänä ja korostetulla pohjalla? En ole edes aiemmin vastannut tähän.
[/quote]
Tätä mäkin mietin! Mitä hittoa...
Truly kira -blogin masterchef, jonka isä on aikoinaan ollut huippumalli
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 11:40"]
Ps I love Fashionin Linda!!!!
[/quote]
Tyylikäs kaikin tavoin mutta avokkaat eivät pue häntä eivätkä sovi muutenkaan farkkujen kanssa.
Joku tuossa sanoi, että täällä listatut bloggaajat tarvitsevat paljon meikkiä lookkinsa ylläpitämiseen. Saattaa olla totta, koska minäkin tykkään eniten muutaman ns. pienemmän blogin bloggaajan rennosta tyylistä ja persoonallisesta kauneudesta, sellaisesta joka ei tarvitse paljoa meikkiä/pidennyksiä näyttääkseen hyvältä.
Ei bloggaajat pidä niitä blogeja sen vuoksi, että toisi kauneuttaan esille. Voihan "rumempi" bloggaaja kirjoittaa koukuttavampaa ja selkeämpää tekstiä kuin esimerkiksi nämä teidän "kauniiksi listaamat" bloggaajat! Ei se ulkonäkö siihen kirjoitustaitoon vaikuta millään tavalla. Puolet teistä ruudun toisella puolella on varmasti vähemmän huoliteltuja kuin nämä "läskit ja rumat kyläpyörä" bloggaajat. PEILI KÄTEEN JA OMAT KASVOT SITÄ KOHTI.
Lady Blue is in the house näyttää kauniilta vaikkei kuvia olekaan kuin hänen profiilikuvansa
Mun ikuinen suosikki on kyllä P.S I Love Fashionin Linda. Siinä naisessa on vaan jotain kaunista! Jotenkin karismaattinen
Kauniita on varmaan paljonkin,mutta ensimmäinen mikä mieleen tulee on kaunis pieni elämä blogin anne.kauniit kasvonpiirteet,kaunis iho ja isot tummat silmät..
Kauniita on varmaan paljonkin,mutta ensimmäinen mikä mieleen tulee on kaunis pieni elämä blogin anne.kauniit kasvonpiirteet,kaunis iho ja isot tummat silmät..
En oo kuulukkaan mistään Lady bluesta, linkkiä! Anne ihan tavis. oc julia on kaunein!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:25"]Chicago iida on mielestäni omalla tavallaan kaunis. Erilainen!
Mutta jos tarvitsee sanoa joku näistä massa blondi blogisteista, ni ehdoton lemppari on life of silja.
[/quote]
Hyi saatana!! Iidassa ei oo mitään kaunista. Uusimmassa postauksessa näkyy hyvin kaksoisleuka, mulkosilmät ja eloton tukka, samea iho, olematon ylähuuli ja kaiken huippuna noi kulmakarvojen irvikuvat :X http://chicago187.blogspot.fi/2015/02/every-day-holds-little-dream.html?m=1
Hetkiä-blogin Katriina on mielestäni upea! :)
Onko annika o jonkun mielestä oikeasti kaunis?:D makunsa toki kullakin mut kunnon tihrusilmät ja iso naama ei ainakaan mun silmuun miellyttäisi...
Mun mielestä Johanna Mia Mari Tukiainen ja sit toinen tosi nätti on Henna Kalinainen. Ne bloggaa kanssa tosi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:25"]Chicago iida on mielestäni omalla tavallaan kaunis. Erilainen! Mutta jos tarvitsee sanoa joku näistä massa blondi blogisteista, ni ehdoton lemppari on life of silja. [/quote] Hyi saatana!! Iidassa ei oo mitään kaunista. Uusimmassa postauksessa näkyy hyvin kaksoisleuka, mulkosilmät ja eloton tukka, samea iho, olematon ylähuuli ja kaiken huippuna noi kulmakarvojen irvikuvat :X http://chicago187.blogspot.fi/2015/02/every-day-holds-little-dream.html?m=1
[/quote]
Mun mielestä taas ihan kaunis nuori nainen, luonnollinen ilman tuuman pakkelikerrosta kun ei sitä tartte. Mut tää olkin miehen mielipide, en mä tietysti kauneudesta mitään tiedä.
Vilma P. Kaunis niin kuvissa kuin luonnossakin.