Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi kaunein bloggaaja?

Vierailija
12.04.2014 |

?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uino! Xenia oli tosi nätti ja kaunis vielä kun oli pitemmät hiukset ja meikkiä

Vierailija
102/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma P samassa koulussa mun kanssa aikoinaan eikä ole niin näyttävä. Ihan tavallinen tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on nyt päivän tärkein aihe? :D

Vierailija
104/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä fashion worriesin Iida on sellaisella persoonallisella, hieman ranskatarmaisella tavalla hurjan sievä.

Vierailija
105/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttolintuja syksyllä-blogin Joanna. Ihan uskomattomat kasvot tai sit osaa vaan tehdä meikillä ihmeitä :D

Vierailija
106/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin kauheesti lue noita nuorempien naisten "tyyliblogeja" (sisustus- ja lastenvaateblogit enemmän mieleen) mutta Fashionweekin Johanna on ainakin kaunis, ja tyyli myös sellanen klassinen, kaunis. Magicpoksin Maj on myös mun mielestä kaunis. Secret Wardroben kirjoittajaa olen ihaillut ulkonäön puolesta, mutta onko ottanut jotain täytettä naamaansa? En ole hetkeen lukenut blogia, mutta nyt kävin katsomassa...

En tunne puoliakaan näistä joita täällä on mainittu. Varmaan on kauniimpiakin joukossa...

Vierailija
107/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:16"]

Uino! Xenia oli tosi nätti ja kaunis vielä kun oli pitemmät hiukset ja meikkiä

[/quote]

Xenialla on sellaiset miellyttävät kasvot. Olen itse vähän kateellinen Xenialla siitä että saa rahaa helpolla, mutta kuitenkin on rehellisesti todettava että Xenia on kaunis! Ja pisteet nousi vielä kun kuulin ettei aio ristiä lastaan ja tuoda tämän nimeä julkisuuteen.

Vierailija
108/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:20"]

Miksi tämä on nyt päivän tärkein aihe? :D

[/quote]

Ihmetyttää kyllä logiikka tässä. Tällä palstallahan bloggaajaketjut menevät nopeasti poistoon, mutta bloggaajien ulkonäköä oikein kannustetaan arvostelemaan?

Kaipa tässä on takana jokin "kerrankin positiivinen ketju bloggaajista" -ajatus, mutta sori, kauneuskilpailu ei todellakaan ole minun ideani positiivisuudesta.

Vierailija
109/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus rehottaa taas. Jos jotain kehutaan, niin heti on mammajoukkio alapeukuttamassa ja julistamassa, et noniin, tuli taas bloggaaja ite paikalle itseään kehumaan. Siis haloo: jos joku ei Sinun mielestäsi ole kaunis, niin ei se tarkoita, etteikö joku toinen voisi pitää jotakin hyvinkin viehättävänä. Mutta ei, täällähän ei kyetä katsomaan maailmaa kuin oman navan ympäriltä.

Vierailija
110/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:59"]

Negatiivisuus rehottaa taas. Jos jotain kehutaan, niin heti on mammajoukkio alapeukuttamassa ja julistamassa, et noniin, tuli taas bloggaaja ite paikalle itseään kehumaan. Siis haloo: jos joku ei Sinun mielestäsi ole kaunis, niin ei se tarkoita, etteikö joku toinen voisi pitää jotakin hyvinkin viehättävänä. Mutta ei, täällähän ei kyetä katsomaan maailmaa kuin oman navan ympäriltä.

[/quote]

No mutta siihenhän tällainen keskustelu juuri kannustaa! Miksi pitää keskustella ihmisten ulkonäöstä ollenkaan? "Kyllä X on kaunein!" "Ei, minun mielestäni Y on kauniimpi!" "Eikä, Y:llä on liian iso tai pieni sitä tai tätä, Z on kauniimpi!" "Z on ruma, kyllä Y on kaunein!" Ja sitä rataa.

Lapsellista ja mautonta.

Vierailija
111/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Ymmärrän pointtisi, mutta kyllähän se kieltämättä on aika erikoista, kun aivan tavallisen näköistä blogistia josta harva on koskaan kuullutkaan kehutaan monen kommentin verran. Ainakin omat epäilykseni heräävät.

Vierailija
112/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W1 Heidi on todella kaunis. Eikä ollenkaan materialistisella tavalla vaan luonnollisen kaunis.

Vierailija
113/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivän pitäjä. Myös kalastajan vaimo on herttaisen näköinen.

Vierailija
114/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Julia T, Marianna ja Moumou ovat todella sieviä, mutta makuasioista ei voi kiistellä.

Vierailija
115/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattemamma ja xenia on todella kauniita. Xenia on mun mielestä vaan paremman näköinen nyt luonnollisempana.

Vierailija
116/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strictly Stylen Hanna on todella upea! Samoin hänen sisarensa Blonde Rivet. Ovat varmasti luonteeltaan myös todella kauniita eivätkä koskaan ilkeile kenellekään! 

Vierailija
118/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magicpoksin Maj ja Karkkipäivän Sanni. 

Vierailija
119/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:48"]

Strictly Stylen Hanna on todella upea! Samoin hänen sisarensa Blonde Rivet. Ovat varmasti luonteeltaan myös todella kauniita eivätkä koskaan ilkeile kenellekään! 

[/quote]

:)... LOL

Vierailija
120/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:17"]

Vilma P samassa koulussa mun kanssa aikoinaan eikä ole niin näyttävä. Ihan tavallinen tyttö

[/quote]

Heh, ai ihan tavallinen? Vilma on yksi tämän hetken käytetyimmistä valokuvamalleista (siis Suomessa), ihan "tavalliset" tytöt eivät noihin hommiin pääse. Kaunis ja raikas nuori nainen, jolla myös elämäntavat raiteilla. Muita kauniita, miellyttävän oloisia ja raikkaita on mielestäni myös Blond Rivetsin Kira ja hänen siskonsa Hanna (Strictly Style), sekä Madde (L.A. Madde).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme