Kenellä on säälittävin juhannus? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Lapset tekee omiaan, mies ryyppää. Tänään sovittiin erosta. Kai se juo suruunsa tai iloonsa. En tiedä. Mä nyt yritän miettiä lastenhoitokuvioita ja vuorotyön sekä opiskelun yhteensovittamista.
Laita lapset isän matkaan.
Aloitan tänä juhannuksena täysin uuden tradition, koska rahaa ei juuri ole. Teen itse tehtyä juhannuspitzaa, jossa on punalappu savulohta, coop-extra-juustoa sekä mausteita, jotka ovat jääneet käyttämättä jo vuosia. Juhannuspizzasta tulee herkullinen, mutta eri osasten tarkat määrät ovat chefin eli minun salaisuus!
Aina tykänny tästä minä aloitan - tyypistä.
Mua ei hävetä yhtään se että olen täällä. Mitä sitten? Kuollaan ehkä huomenna. Ei jaksa enää esittää mihinkään suuntaan, olenkohan koskaan sitä osannut. Olen aina ollut EPÄmiellyttävä. Sopeutumaton.
Täällä voi kuunnella hyvää musaa kuulokkeet korvilla (Topi Sorsakoski/Viimeiseen korttiin) ja nauttia noh, vaikka siitä vapaudesta mitä ei ole vielä viety.
En tiedä, olenko säälittävin mutta otin jo kuohariunet tuossa äskettäin, kun bingetin Areenasta yhtä sarjaa. Tosin voi johtua siitä, että toissa yönä rankkasade herättti aamuneljältä ja viime yönä naapurin jytistely piti hereillä yöllä kolmesta asti. Tässä nyt tunti pari hereillä, että pääsee normaaliin rytmiin.
Ei suunnitelmia. Kauhea työviikko taas takana. Vaeltajia ja zombieta. Ekstroverttejä äänekkäitä älykääpiöitä. Nyt ihana hiljaisuus ja viiniä.
Ensi vuonna toivottavasti jossain ihan muualla..........
Odotamme palstainceleiden vastauksia. Sen jälkeen oma juhannus tuntuu oikealta juhlalta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan tänä juhannuksena täysin uuden tradition, koska rahaa ei juuri ole. Teen itse tehtyä juhannuspitzaa, jossa on punalappu savulohta, coop-extra-juustoa sekä mausteita, jotka ovat jääneet käyttämättä jo vuosia. Juhannuspizzasta tulee herkullinen, mutta eri osasten tarkat määrät ovat chefin eli minun salaisuus!
Kuulostaa hyvältä, enjoy!
Vierailija kirjoitti:
Aina tykänny tästä minä aloitan - tyypistä.
Mua ei hävetä yhtään se että olen täällä. Mitä sitten? Kuollaan ehkä huomenna. Ei jaksa enää esittää mihinkään suuntaan, olenkohan koskaan sitä osannut. Olen aina ollut EPÄmiellyttävä. Sopeutumaton.
Täällä voi kuunnella hyvää musaa kuulokkeet korvilla (Topi Sorsakoski/Viimeiseen korttiin) ja nauttia noh, vaikka siitä vapaudesta mitä ei ole vielä viety.
Ai että, Topi Sorsakoski. Myin kaikki Sorsakosken vinyylini, kun ei ollut enää levysoitinta. Harmittaa.
Kyllä se säälittävin juhannus on heillä, ketkä hukkuvat juhannuksena.
Psykoäiti aloitti riitelyn ja sekoilun puhelimessa. Aiheutti ikävää rasitusta. En mene tulevaisuudessa hautajaisiin edes 20 vuoden päästä, jos se vanhana kuolee. Suvun laitan sinne istumaan.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä osuit.
Pidän itseäni ihan käsittämättömän onnekkaana suhteessa näihin.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa liian hyvä juhannusssää, noin hukkumistilastoja ajatellen.
Lähikaupasta ruokaa sen mukaan mitä löytyy laputettuna. Tänään mm. HK sinistä lenkkiä ja roiskeläppää. Pitäisi ehkä innostua sen verran, että hakisi kesäkeiton ainekset... tosin kotimaiset vaihtoehdot lienevät vähissä.
Katson nyt jalkapalloa. Sit katson jalkapalloa. Katsoin jo jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Psykoäiti aloitti riitelyn ja sekoilun puhelimessa. Aiheutti ikävää rasitusta. En mene tulevaisuudessa hautajaisiin edes 20 vuoden päästä, jos se vanhana kuolee. Suvun laitan sinne istumaan.
Mulla hieman samantyyppistä.
Olen "hirviö", mutta samalla perillä.
Olen ratkaissut yhden Rubikin kuution, jota en ikinä olisi uskonut tekeväni.
Eikä kiinnosta yhtään mitä kukaan minusta ajattelee. Mitä minä sillä tiedolla teen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Heidän ei tarvitse kärsiä maailman onnellisimman kansa kohtalosta eli joutua makaamaan vanhuksena hoitolaitoksessa paskat housuissa ja ilman ruokaa, koska meillä on varaa maksaa muiden maiden hyvinvointi.
Teen dyykatuista ruuanjämistä paskaa ja heitän tikkaa Orpon ja fasistilaumansa kuvaan. Toivon woodoo-vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt jalkapalloa. Sit katson jalkapalloa. Katsoin jo jalkapalloa.
Toistoa., mutta näinhän moni elää. Katso jotain TV:stö, katsoo lisää jne.
Lapset tekee omiaan, mies ryyppää. Tänään sovittiin erosta. Kai se juo suruunsa tai iloonsa. En tiedä. Mä nyt yritän miettiä lastenhoitokuvioita ja vuorotyön sekä opiskelun yhteensovittamista.