Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
HBOn Taboo oli vaikuttava myös. Siinä pääsi todellakin tunnelmiin, ja aika outoihin sellaisiin.
Espanjalaisista sarjoista kannattaa kokeilla Rahapaja, Lukkojen takana ja Keskustytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko West World HBO:lla hyvä?
On! Etenkin ensimmäisessä kaudessa oikeasti mielenkiintoista filosofista pohdintaa tietoisuudesta ja tekoälystä. Toinen kausi meni omituisuuksissaan ehkä vähän yli ja viimeisintä en ikävä kyllä ole jaksanut katsoa loppuun, alkoi olla enemmän sellaista perus action-huttua mitä olen nähnyt jo ihan tarpeeksi. Jos joku on katsonut sen loppuun voi huikata, jos se paraneekin huomattavasti kauden edetessä, niin ehkä jaksan vielä yrittää.
Valitettavasti lässähtää pahasti. Tykkäsin alusta mutta loppu on ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaisista sarjoista kannattaa kokeilla Rahapaja, Lukkojen takana ja Keskustytöt.
Mar de plastico on myös tosi hyvä.
Ratched (Netflix) on hyvä. Amazon Primessa katson The Plot Against Americaa.
Vierailija kirjoitti:
43 tuolla aiemmin, komppaan tästä täysillä venäläistä sarjaa "To the lake - Matka järvelle", oli oikeesti tosi mielenkiintoinen ja suorastaan vangitseva kokemus! Uskottavia näyttelijäsuorituksiakin, tykkäsin kaikesta. Talviset maisemat lumihankineen tuntuivat jotenkin kotoisen oloisilta, mutta Venäjällä tiesi kyllä olevansa... Toivottavasti toinen kausi tulee pian!
Joo! Mä katoin sarjaa yhdessä 75-v. äitini kanssa, joka myös koukuttui siihen. Tultiin siihen tulokseen, että kyllä me vähän slaaveja sielultamme ollaan, kun siinä maisemassa ja ihmisissäkin tosiaan oli jotain kotoisan oloista :) Ja "Vonka"järvellehän siinä matkaa tehtiin :)
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa mullekin joku hyvä sarja. Aiemmin oli tosi paljon hyviä sarjoja esim. The Spy, Messiah, Kalifaatti, Sinners ja Dirty John.
En ole pitkiin aikoihin löytänyt mitään hyvää sarjaa. Suositelkaa joku koukuttava sarja em. genressä.
Blacklist jäi kesken, en tykännyt. Oli sekava ja epäuskottava.
Olethan jo katsonut Crown-sarjan? Se on erittäin hyvin tehty ja pohjautuu tositapahtumiin niin on mielenkiintoista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 tuolla aiemmin, komppaan tästä täysillä venäläistä sarjaa "To the lake - Matka järvelle", oli oikeesti tosi mielenkiintoinen ja suorastaan vangitseva kokemus! Uskottavia näyttelijäsuorituksiakin, tykkäsin kaikesta. Talviset maisemat lumihankineen tuntuivat jotenkin kotoisen oloisilta, mutta Venäjällä tiesi kyllä olevansa... Toivottavasti toinen kausi tulee pian!
Joo! Mä katoin sarjaa yhdessä 75-v. äitini kanssa, joka myös koukuttui siihen. Tultiin siihen tulokseen, että kyllä me vähän slaaveja sielultamme ollaan, kun siinä maisemassa ja ihmisissäkin tosiaan oli jotain kotoisan oloista :) Ja "Vonka"järvellehän siinä matkaa tehtiin :)
Mulla ihan sama, paitsi että yksin katsoin. Kaikki maisemat jotenkin niin kotoisia ja "suomalaisia" verrattuna vaikka jenkkisarjojen lumimaisemiin. Jo se lumen narina kenkien alla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai katsoit jo Queen's Gambitin? Paras sarja mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Koskettava, älykäs, hyvin näytelty ja ylipäänsä tosi laadukas, ihan saamansa hypen arvoinen.
Muuten hyvä, mutta viimeisen jakson saa jättää katsomatta.
Mitä viimeisessä jaksossa oli vikana? Minusta se oli kaikin tavoin ihana ja hyvä lopetus sarjalle. Viimeinen kohtaus etenkin toimi mielestäni loistavasti.
Virgin River on hyvä sarja. Todella kaunis nainen pääosissa.
Ei.
Olen tainnut nähdä jo ne kaikki hyvät. Viimeksi epätoivoissani katsoin jonkun intialaisen leffan. Se oli ihan omituinen, ei edes hyvä.
Dead to me, Snowpiercer ja Musta kuningatar olivat hyviä, Good girlskin ajoittain. Emily in Paris oli ihan katsottava, kevyempi välipala (etenkin sohvamatkailun näkökulmasta).
Nyt katson Ritaa, jossa päähenkilö on hivenen ärsyttävä mutta toisaalta samastuttava. Ehkä se juuri osuu hermoon, että näkee omia huonoja puoliaan tv:stä, hiukan kärjistettynä tosin. :D
Niin.... eli se paljon parjattu, museokamaksi luokiteltu Bluray soitin olisikin nannaa: Osta mieleiset leffat, katso milloin haluat (forever) ja halutessasi voit maikka myydä pois. Ei kuukausimaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Blacklist jäi kesken, en tykännyt. Oli sekava ja epäuskottava.
Blacklist katsottu läpi, erinomainen sarja - kun vaan jaksaa keskittyä. Jokunen "täytejakso" siellä täällä, muuten erittäin viihdyttävää katsottavaa ja loistavat näyttelijäsuoritukset.
Sulle käy hyvin kaikki "tosi-TV" läskiformaatit. Ja paiseiden hiplaamissarjat.
Ei kaiken tarvitse olla tosiperäistä. Siitä se viihde syntyy.
Kyllä Netflixin sarjoista paras on Dark.
Queen's gambit on myös todella hyvä.
Sellainen vinkki kaikille, kun vaihtaa netflixissä käyttökieleksi englannin niin tulee esiin sarjoja ja leffoja joita ei suomiasetuksella näy. Näissä ei ole suomenkielistä tekstitystä mutta enkkutekstit on. Itse katselen tuolta pääasiassa korealaisia sarjoja, ja tällä konstilla tulee näkyviin lisää varmaan kymmeniä näitä sarjoja.
Löytyykö mistään Tuho-osastoa tai Teho-osastoa?
Osa sarjoista jää multa pois kun joku päähahmoista tai uusi päähahmo on/muuttuu ärsyttäväksi/tai kieroilee niin paljon ettei jää kiinni ja saa jonkun muun syntipukiksi.
Kannattaisiko vaihtaa harrastusta, jos nykypäivän leffat ja sarjat eivät miellytä
Tämä menee nyt aiheen ohi, eikä sarja edes ole Netflixillä, mutta mä tykkäsin True Detective -sarjan tokasta kaudesta melkein enemmän kuin ekasta, vaikka se on niin kovasti parjattu. Ekakin oli kyllä hyvä. En oikein osaa edes selittää miksi, mutta tokakauden tunnelma ja näyttelijät vaan vetosivat muhun. Kolmatta kautta aloitin, mutta jäi kesken. Tuntuu, että nyt on paljon tasalaatuista, mutta jotenkin mitäänsanomatonta sarjaa tarjolla liikaa. Tai sitten oon tullut keskittymiskyvyttömäksi ;)
Homecoming ja Little Fires Everywhere -sarjat kiinnostaisivat, mutta en kyllä ala mitään Amazon primeja ja Huluja hankkimaan, kun tämä yksikin fliksi jää vajaakäytölle.