Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
Dark
Dirk Gently's Holistic Detective Agency
Aloitin Netflixin käytön viitisen vuotta sitten. Syksyllä huomasin, että olin viimeksi katsonut tarjontaa kuukausi sitten ja sitäkin ennen harvakseltaan. Irtisanoin palvelun. Taitaa riittää vähäksi aikaa pelkkä Areena, kun ei televisioista tule nykyään katsottua kuin iltauutiset, jos niitäkään.
Minäkin irtisanoin Netflixin, kun ei siellä ole mitään kiinnostavaa. En ole kaivannut.
HBOlla alkaa Raised by Wolves 16.12. Sitä odotellessa.
Breaking Bad... koukuttava, nerokas, mestariteos
Dirty Johnista tuli muuten uusi kausi: Betty. Oli hyvä.
Breaking bad on todella hyvä!
Black Mirror.
Netflix ihanat elokuvat : Little Italy ja sitten ah niin mielettömän hyvä The Tourist (Johnny Depp + Vanessa Paradis). Todella hyvän tuulen leffat !
En tiedä en ole koskaan netflixiä omistanut mutta muutamaa sarjaa olen sieltä täältä katsonut kyläillessä. Että onkai siellä vaikka mitä kun niin monella se palvelu on käytössä.
Riippuu omasta mausta. Itselle uppoaa leipojana Nailed it
Onko siellä joskus muka ollut? Mulla oli tuo kuukauden kokeilussa enkä löytäny mitään katsottavaa.
Selasin juuri Netflixin elokuvatarjontaa. Vanhaa ja ajat sitten nähtyä huttua riittää. Surkeaa.
The Knick (HBO) ja Netflixillä Alienist. Molemmat todella hyviä. Luther, tosin lopussa lässähtää.
Helpottaa suosittelemesti jos ap mainitsisi mitä on jo katsonut. Mutta onhan siellä huippusarjat:
Sons of Anarchy (tämän spinoff löytyy HBOssa, Mayans)
Breaking Bad ja sen spinoff Better Call Saul
Prison Break
Viimeisin huippusarja jonka olen löytänyt Netflixistä on "The 100", vaikken tykkää scifistä niin tuo ei mene liian pahaksi scifiksi. Erittäin hyvät näyttelijät/hahmot ja tosi koukuttava sarja. 7. kauden saa näkyviin pienelllä VPN kikkailulla, jenkeissä näkynyt jo lokakuusta asti mutta Suomeen tulee virallisesti varmaan vasta ensi vuonna.
Mutta huonommaksi kyllä mennyt Netflixin tarjonta, tai sitten hyviä sarjoja ei yksinkertaisesti tehdä enää.
Avaruuselokuvat Interstellar ja Marssilainen taitaa myös löytyä netflixistä, huippuelokuvia jos vähänkin avaruus kiinnostaa.
Eikö sanota, että Netflix Suomen valikoima on aika huono? Hyvin äkkiä siellä alkavat samat leffat pyöriä, kun etsii jotain katsottavaa.
Netflix on viikossa katsottu. Niin turha palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa suosittelemesti jos ap mainitsisi mitä on jo katsonut. Mutta onhan siellä huippusarjat:
Sons of Anarchy (tämän spinoff löytyy HBOssa, Mayans)
Breaking Bad ja sen spinoff Better Call Saul
Prison Break
Viimeisin huippusarja jonka olen löytänyt Netflixistä on "The 100", vaikken tykkää scifistä niin tuo ei mene liian pahaksi scifiksi. Erittäin hyvät näyttelijät/hahmot ja tosi koukuttava sarja. 7. kauden saa näkyviin pienelllä VPN kikkailulla, jenkeissä näkynyt jo lokakuusta asti mutta Suomeen tulee virallisesti varmaan vasta ensi vuonna.
Mutta huonommaksi kyllä mennyt Netflixin tarjonta, tai sitten hyviä sarjoja ei yksinkertaisesti tehdä enää.
Itse ajattelin tuosta että en koskaan ole samassa sarjassa nähnyt yhtä monta huippunäyttelijää, siinähän melkein tulee 15 eri suosikkihahmoa sarjan mittaan :)
Homeland on hyvä! Ja ihme kyllä Netflixillä.