Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?

Vierailija
01.12.2020 |

Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.

Kommentit (350)

Vierailija
101/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trailer park boys

Paras komedia ikinä.

Vierailija
102/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Crown, Peaky Blinders, Ratched.

Lisäksi K-draamoista esim. Live ja Life. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä

The flash

Arrow

On ainaki hyviä ja

Hbosta

Katon nyt terästyttöä

Joo oon hurahtanu supersankareihin.

Vierailija
104/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trailer park boys

Paras komedia ikinä.

Netflixissä on myös IT Crowd, joka on ihan oikeasti yksi parhaita komedioita ikinä.

Vierailija
105/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet Audrie & Daisy -dokumentin? Oli hyvä ja todella koskettava, kertoo rai*skauksen uhreiksi joutuneista tytöistä.

Entistä traagisemmaksi tarinan tekee sen että Daisy Coleman teki itsemurhan muutama kuukausi sitten. Vanhempana en voi käsittää miten niiden poikien vanhemmat eivät laittaneet lapsiaan vastuuseen teoistaan. Saatan kuulostaa kylmältä, mutta olisin itse tehnyt kaikkeni että lapseni kantaa vastuunsa ja joutuu oikeuteen teostaan.

Vierailija
106/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö mistään Tuho-osastoa tai Teho-osastoa?

Teho-osasto löytyy Cmorelta.

Vierailija
107/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vinkki kaikille, kun vaihtaa netflixissä käyttökieleksi englannin niin tulee esiin sarjoja ja leffoja joita ei suomiasetuksella näy. Näissä ei ole suomenkielistä tekstitystä mutta enkkutekstit on. Itse katselen tuolta pääasiassa korealaisia sarjoja, ja tällä konstilla tulee näkyviin lisää varmaan kymmeniä näitä sarjoja.

Eikö muka edes haulla löydy? Vaikea uskoa. Etusivulla varmaan voi ilmestyä uusia sarjoja mutta veikkaan että kyllä ne haulla löydettävissä vaikka kielenä suomi.

Vierailija
108/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Valhalla Murdersia aloin katselemaan eilen.  Pohjoismaisen jännityksen ystävälle vaikutti ihan lupaavalle. Samoin Prison Break. Silta täytynee jossain vaiheessa taas katsoa, kun on vaan niin hyvä.

Vierailija
109/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gotham on yllättävän hyvä. On ihan aikuisille suunnattu versio vaikka kuulostaa lastenohjelmalta (batman). Esim viime jaksossa yksi kaivoi lusikalla silmänsä irti. Sopivasti huumoria mukana ja sijoittu aikaan kun batman ja kaikki ne pahikset oli vielä hyvin nuoria. Monet hahmot tosi hienosti näyteltyjä, "pingviini" suosikki (Robin Lord Taylor).

Oikeasti syy miksi aloin katsomaan on että Prison Break kaunotar Marina Benedict myös mukana Gotham sarjassa https://images.app.goo.gl/xBsfs7c3bXND6r48A

Vierailija
110/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuningatar! En voinut lopettaa katsomista. Ei ole ihan turhaan IMDb pisteet 8.8. Suosittelen!

Vierailija
111/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crash in the landing (korealainen). Todella hyvä.

Vierailija
112/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo mainitsemani Undoing onkin HBO:lla, muuta Hug Grant ja Nicole Kidman ovat siinä hyviä.

Big Little Liesin eka tuotantokausi oli myös aika hyvä. Enimmäkseen Skarsgårdin ansiosta, mutta kokonaisuuskin toimi.

Big Little Liesin eka kausi olikin hyvä, mutta toinen kausi ihan kaamea lässähdys. Olisivat lopettaneet ensimmäiseen. Siinä ei ollut enää muuta hyvää kuin alkutunnarin musiikki ja maisemat :)

Vierailija
113/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holy shit! Juuri selaan netflixiä ja The Ring leffa on tullut sinne. Jihuu! Pääsen pitkästä aikaa näkemään sen uudelleen.

Vierailija
114/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankells Wallander

Nuori Wallander

Siinä pari hyvää sarjaa.

Vierailija
115/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa suosittelemesti jos ap mainitsisi mitä on jo katsonut. Mutta onhan siellä huippusarjat:

Sons of Anarchy (tämän spinoff löytyy HBOssa, Mayans)

Breaking Bad ja sen spinoff Better Call Saul

Prison Break

Viimeisin huippusarja jonka olen löytänyt Netflixistä on "The 100", vaikken tykkää scifistä niin tuo ei mene liian pahaksi scifiksi. Erittäin hyvät näyttelijät/hahmot ja tosi koukuttava sarja. 7. kauden saa näkyviin pienelllä VPN kikkailulla, jenkeissä näkynyt jo lokakuusta asti mutta Suomeen tulee virallisesti varmaan vasta ensi vuonna.

Mutta huonommaksi kyllä mennyt Netflixin tarjonta, tai sitten hyviä sarjoja ei yksinkertaisesti tehdä enää.

The 100: Tämä on kyllä yksi parhaimpia sarjoja! 7 kausi meneillään MTV3 palvelussa.

Vierailija
116/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The crown

The last kingdom

Vikings

Shtishel

Unorthodox

Pose

Stranger things.

Nämä kaikki ihan erilaisia keskenään mutta kaikista olen tykännyt ja osa vielä kesken. 

Vierailija
117/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen's Gambit ja Ratched voivat olla hyviä sarjoja, mutta itse en ole saanut aloitettua niitä nyt, kun vaikuttavat estetiikaltaan niin kirkkaanvärisiltä ja täynnä silonaamaisia näyttelijöitä. Mulla on joku pimeän joulukuun blues, ja tekisi mieli katsoa vaan jotain "rupuisempia" sarjoja, joissa sataa vettä ja tarvotaan jossain savipellossa. Kuulostaa omituiselta, mutta sellanen piristää mua enemmän. :) Hyviä ankeilu-sarjaehdotuksia? Ei kuitenkaan nordic noiria, siihen olen kyllästynyt. 

Vierailija
118/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena77 kirjoitti:

Crash in the landing (korealainen). Todella hyvä.

Crash landing on you tarkoitat varmaan

Vierailija
119/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Mante

Katvealue

Loukussa

Dark

Star Trek Discovery

Witcher

Broadchurch

Crown

Good place

Dead to me

Rahapaja

Lucifer

Queen's gambit

Alienist

Wanted

Umbrella academy

Rain

Sense8

Altered carbon

Vierailija
120/350 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää fantasia elokuvista niin Tuhkapoika vuorikuninkaan luolassa vaikuttaa todella hyvältä elokuvalta. Se on norjalainen elokuva ja siinä on todella hyvä toteutus. Katson sitä parhaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi