Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain sitten TAAS vakituista työpaikkaa yksiköstä jossa olen jo sijaisena

Hoiva-alalla
01.12.2020 |

Kyse hoiva-alasta. Olen ollut talossa pian kaksi vuotta sijaisena ja tänä aikana olen hakenut varmaan viisi kertaa vakituista työpaikkaa. Eipä ole tärpännyt. Kolmena noista kerroista on paikan saanut sellaisen henkilö joka on tullut mun jälkeen taloon sijaiseksi.

Tällä kertaa teki mieli jättää hakematta koko paikkaa koska en mä sitä kuitenkaan saa. Lisää nöyryytystä vain kun sen paikan saa joku muu. Mua ei vain haluta vakkariksi. Sitten kuvitellaan, että olen jotenkin iloinen sijainen joka joustaa ja tekee ylitöitä. V*tut sanon minä jo tässä kohtaa. Olen oikeasti harkinnut työttömäksi jäämistä. Ei jaksa enää tätä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep samoja kokemuksia. Itseäni roikotettiin määräaikaisena sijaisena lähes kolme vuotta yhdessä yksikössä, lähdin sitten jatko-opiskelemaan (tosin samalla alalla). Tuonne kyseiseen paikkaan en menisi enää vakituiseksi, vaikka pyydettäisiin. Kyllä se arvostuksen määrä työntekijää kohtaan selvisi jo. Sitten paikassa ihmetellään esimiehen toimesta kun ei meinaa sijaisia saada.

Juuri tuo, että ihmetellään kun ei saada sijaisia! Sekä ihmetellään kun talossa olevat pitkäaikaiset sijaiset ovat aivan kypsiä ja moni on lähtenyt pois.

t:Ap

Vierailija
62/62 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyökkäävä tuo ap. En yhtään ihmettele, jos ei vakinaisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan