Lihava, miksi olet lihava?
Kommentit (120)
Miksi en saisi olla, onhan noita missikokeilaitakin yli 60 kiloisia nykyään :)
Saan ahmimiskohtauksia. Enkä edes tiedä mistä ne johtuu, välillä jos olen onneton, ahmin, mutta teen sitä myös onnellisena. Näitä kohtauksia tulee 1-4 kertaa viikossa.
En pidä olomuodostani ja se ahdistaa mua päivittäin.
Liikun paljon mutta syön enemmän.
syön liikaa. ruoka vaan on niin hyvää. lisäksi minulta puuttuu itsekuri, voitontahto ja pitkäjänteisyys.
Tykkään syödä paljon ja vihaan liikuntaa.
Olen ollut uupunut vuosia, enkä pääse millään laihduttamisen alkuun. Masennusta on ollut lapsesta asti, ja aikuisena aloin elää suurimmaksi osaksi suklaalla, syön vähän, ja liikun vähän. Se vähä mitä syön on sitten sokerimössöä.
Minä rakastan ruokaa ja minulla on jatkuvasti nälkä. Itsekurini on niin huono,etten osaa olla syömmättä kun olen nälkäinen. Tykkään myösherkuista.
Liikun myös paljon. 3 kertaa vikkossa käyn salilla (1krt,jalat 1krt, kädet ja 3krt selkä, lisäksi parilla kerrallavatsat) ja 1-3keertaa viikossakävely/hölkkä lenkki.
Mutta se ruoka, voi kun malttaisi syödä vähemmän!
Rakastan ruokaa ja herkkuja ja viinilasillinenkin maistuu. Liikunkin jonkin verran, mutta eihän se auta, jos jumpan jälkeen herkuttelee. Onneksi tuota ylipainoa ei ole niin kamalasti.
Liikun kohtalaisesti, mutta syön järjettömiä määriä herkkuja. Tunnin raskaasta spinningistä ei jää paljoa käteen jos sen jälkeen vetää suklaalevyn...
Syön liikaa, liikun siihen nähden liian vähän, syömishäiriö ja olen raskaana.
No missä ne nyt on??? Ne läskit jotka huijaavat itseään ja selittelevät? Missä? Missä on ne jotka sanoo että mulla on sairauksia jotka lihottaa, kilpirauhasen vajaatoiminta ja isot luut? Edes geenejä ei ole kukaan syyttänyt? Yleensähän näihin ketjuihin on heti hyökännyt joku syyttelemään läskeä itsepetoksesta ja suoranaisesta valehtelusta, onko tämä läskien syyttäjä lomalla vai mitä?
Koska polttelen kukkaa usein ja sillon tulee valtavat makean mässyt. Selvin päin tykkään myös karkista mutta en pysty syömään sitä niin paljon kuin mässyissä
Oon tunne syöjä :/ eksän kanssa tuli syötyä itsensä ylipainoseks ja siitä lähtien oon vaan laihtunu, mut hyvin hitaasti, paitsi raskaudet :s ekasta tuli 28kg, joista ehdin saada vaan 15 pois ennen kun tulin taas raskaaks. Toisesta tuli 20kg ja nyt yhteensä 18 raskauskiloa jäljellä. Pikkuhiljaa alaspäin :)
JEE! Mä jo luulin että palstan läskihullu ei ole paikalla mutta onhan se <3 <3
Ei päivää ilman "lihava, miksi olet/kuinka voit olla/miten pystyt" -jne. avausta <3
En ole enää lihava, mutta silloin kun olin, lihoin 20 kg vuodessa, vaikka ruokahalu hävisi ja söin vähemmän. Selitys löytyi, kilpirauhasen vajaatoiminta. Se voi vähentää peruskulutusta jopa 60 % eli ihan olemattomiin. Tämän lisäksi ei jaksa harjoittaa enää arkiliikuntaa puhumattakaan kuntoilusta, kun tulee ihan vetämättömäksi. Tyroksiineilla paino normalisoitui vuodessa, vaikka söin enemmän kuin lihavana. Toki jaksoin myös elää normaalisti eli ei tarvinnut makoilla kaikkea vapaa-aikaa, mutta silti.
Itsekuri täysi nolla,syömishäiriö.. Vituttaa olla läski.