Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi työkaveri, 45v nainen.

Vierailija
16.03.2014 |

Kun yritän jutella sen kanssa niin kaikkiin mun ihan normikysymyksiin tulee vastaus Luuletsä Tosiaan MUN tekevän tollaista??? sen silmätkin leviää kuin pöllöllä:) huoh, kivaa duunipäivää mulle huomenna..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mielestäsi jotenkin ikäsidonnainen juttu, kun iän laitoit tähän? Onko hän liian vanha tietääkseen mistä on kyse? Vai liian kokenut ja koulutettu?

Vierailija
2/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta pelkään ja vähän karsastan tuon ikäisiä naisia koska ovat usein todella ilkeitä nuoremmille naisille. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilkeä nuorille naisille mutta ehkä niitä vähän karsastaa sen takia kun niistä näkee ne oman nuoruuden mokat tavallaan. Tätä on niin vaikea selittää :D. Siis kun itse esim. nuorena olin niin, niin materialistinen ja keräsin kaapit täyteen jotain krääsää, niin nyt vanhemmiten nuorten naisten vastaavat piirteet muistuttaa siitä omasta tyhmyydestä tavallaan ja ärsyttää. Olis nekin rahat laittanut säästöön niin voisi nyt vaikka matkustella enemmän sen sijaan että raahaa niitä kamoja kirpparille. Ja niin edelleen.

Arvaan että nuorison käsitys on se että me ei muuta tehdäkään kuin kahdehditaan teidän nuoruutta ja kauneutta. Ja toki sitä kadehtii, mutta samalla muistaa miten helvetin tyhmä oli kun ei kyennyt nauttimaan siitä ollenkaan. Voi ei, minulla on puoli kiloa liikaa rasvaa, olen hirveä läski -  oikeesti tosi hoikka. Voi ei sitä ja tätä. Nyt mä olen ottanut sen asenteen ulkonäköpuolella että vertaan itseäni kahdeksankymppisiin enkä itseäni puolet nuorempiin :). Ja nautin kehostani ja koetan pitää siitä hyvää huolta.

Vierailija
4/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen pitää tunkkinsa!

Vierailija
5/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle luvattaisiin sata vuotta elinikää lisää sillä ehdolla, että sata vuotta on vietettävä joko parikymppisen kehossa parikymppisen ajatusmaailmalla varustettuna tai nelikymppisen kehossa nelikymppisen ajatusmaailmalla varustettuna, niin ei tarvis edes miettiä, valitsisin saman tien sen nelikymppisen. Ja mä toivon että kun olen 60 vee, sama tilanne pätee.

Vierailija
6/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin hirveän lyhyt ja nuoruus se vasta tosi lyhyt onkin ihan jokaisella, niin ei tulisi mieleenkään kadehtia itseä nuorempia. Ihan samassa veneessä ne nuoremmatkin ovat ja tulevat hirveällä vauhdilla perässä. Eli se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi