Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehen tienattava?

Vierailija
30.11.2020 |

Suora kysymys naisille? Minkä verran mun pitäisi tienata, että voisitte edes harkita pysyvään parisuhteeseen johtavaa seurustelua kanssani. Joo - tiedän! Jätetään ne muut tärkeimmät asiat nyt sivuun. Ihan vaan pohjaksi, että tienaan nyt korona-aikana bruttona n. 1300 euroa kuussa. Siis tienaan, en saa tukia.
M47

Kommentit (323)

Vierailija
141/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä settiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olettaa, että naiselle ainoa merkkitävä seikka miehessä on raha, niin kyllä sitten jo ainakin millin vuositulot pitää olla, että niin k**ipäisen luonteen onnistuu kompensoimaan. Oikeasti ei tuloilla mitään väliä, kunhan on kunnioittava ja rehellinen mies. 

Parisuhteessa ja perheessä yksi tärkein tekijä on että miehen tulotaso ei aiheuta rasitusta.

Alle 3000e kk, aiheuttaa hampaiden kiristelyä.

Tästä syystä on maassamme lapsettomuus ihan perus.

Nainen on hyvin kallis ja kuluttava olento.

Ilman naisia ei olisi ympäristö-öngelmiakaan.

Miehen pitää ostaa pesukone, pesukone ja henkilöauto on löydyttävä...

Ehei, meillä mies harrasti metsästystä ja kalastusta. Pelkkiin aseisiin hujahti kymppitonni, puhumattakaan kaikista muista härpäkkeistä. Puhelinta päivitettiin viimeisimpää malliin tiuhaa tahtia, television piti olla jättikokoinen, löytyi goprot, riistakamerat ja vaikka mitä elektroniikkaa, jota minä en tarvinnut lainkaan. Autot maksettiin puoliksi, minä ostin pesukoneen ja tiskikoneen, maksoin myös kattoremontista suurimman osan, kun herra oli tuhlannut rahansa omiin huvituksiinsa.

Sanoisin ennemminkin, että mies on hyvin kuluttava olento.

Vierailija
142/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot ja vakavaraisuus on kaksi eri asiaa.

On suurituloisia, joilla on rahasotkuja, impulsiivisuutta ym eikä saa mitään riittämään.

Sitten on pienituloisia, jotka saa vähätkin riittämään. Se ei tarkoita kitumista vaan järkevyyttä säästää missä voi jotta rahaa on sitten kun tarvitsee.

Rahankäyttö liittyy kyllä luonteeseen. Kaikenlaiset lokkeilijat voi karsia heti. Selvyyden vuoksi voi heti sopia, että jokainen maksaa omat menonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä settiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olettaa, että naiselle ainoa merkkitävä seikka miehessä on raha, niin kyllä sitten jo ainakin millin vuositulot pitää olla, että niin k**ipäisen luonteen onnistuu kompensoimaan. Oikeasti ei tuloilla mitään väliä, kunhan on kunnioittava ja rehellinen mies. 

Parisuhteessa ja perheessä yksi tärkein tekijä on että miehen tulotaso ei aiheuta rasitusta.

Alle 3000e kk, aiheuttaa hampaiden kiristelyä.

Tästä syystä on maassamme lapsettomuus ihan perus.

Nainen on hyvin kallis ja kuluttava olento.

Ilman naisia ei olisi ympäristö-öngelmiakaan.

Miehen pitää ostaa pesukone, pesukone ja henkilöauto on löydyttävä...

Ehei, meillä mies harrasti metsästystä ja kalastusta. Pelkkiin aseisiin hujahti kymppitonni, puhumattakaan kaikista muista härpäkkeistä. Puhelinta päivitettiin viimeisimpää malliin tiuhaa tahtia, television piti olla jättikokoinen, löytyi goprot, riistakamerat ja vaikka mitä elektroniikkaa, jota minä en tarvinnut lainkaan. Autot maksettiin puoliksi, minä ostin pesukoneen ja tiskikoneen, maksoin myös kattoremontista suurimman osan, kun herra oli tuhlannut rahansa omiin huvituksiinsa.

Sanoisin ennemminkin, että mies on hyvin kuluttava olento.

Mutta luuletko, että kukaan mies myöntäisi, että on turhamaisempi kuin nainen? :D 

Vierailija
144/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata näköjään haaveilla parisuhteesta tämän ketjun perusteella, vahvisti vain käsitystäni asiasta.

M38

Hyvät ihmistaidot ovat liian vaikeita? 

Tuollaisiin 3500e nettoihin ei mahdollisuuksia joten turha yrittää edes.

M38

Voi sinua. Etkö nää, että suurimissa osassa kommenteista edellytetään vaan samantasoisia tuloja kuin naisella itsellä (eli voivat olla vaikka 1500€) tai jopa toimeentulotuki riittää joillekin. Yritähän nyt vaan kehittää sitä kohteliaisuutta ja empatiaa, niin kyllä sieltä joku nainen lähtee mukaan. Uhriutuminen ei auta ketään. 

Mun tulotasolla ei naiselle ole tarjota elämänlaatua niin enpä ala turhaan kurjentamaan kenenkään elämää. Eiköhän niitä ole parempiakin tarjolla.

M38

Vierailija
145/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiluiten yli 100t vuodessa.

Vierailija
146/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa näyttää vaativan hyvätuloisuutta, eipä ihme että naiset valittaa ettei miestä löydy.

Vierailija
147/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tienaa kuussa 7000 euroa, se riittää hyvin kun minun 4300 euron palkka lisätään vielä siihen

Vierailija
148/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata näköjään haaveilla parisuhteesta tämän ketjun perusteella, vahvisti vain käsitystäni asiasta.

M38

M38

Voi sinua. Etkö nää, että suurimissa osassa kommenteista edellytetään vaan samantasoisia tuloja kuin naisella itsellä (eli voivat olla vaikka 1500€) tai jopa toimeentulotuki riittää joillekin. Yritähän nyt vaan kehittää sitä kohteliaisuutta ja empatiaa, niin kyllä sieltä joku nainen lähtee mukaan. Uhriutuminen ei auta ketään. 

Mun tulotasolla ei naiselle ole tarjota elämänlaatua niin enpä ala turhaan kurjentamaan kenenkään elämää. Eiköhän niitä ole parempiakin tarjolla.

M38

Varmasti on parempiakin tarjolla ainakin luonteen puolesta. Kaikki eivät luule naisten olevan lompakkoloisia, vaan suhtautuvat naisiin tasavertaisina kumppaneina.

Vierailija
149/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

Varmasti on parempiakin tarjolla ainakin luonteen puolesta. Kaikki eivät luule naisten olevan lompakkoloisia, vaan suhtautuvat naisiin tasavertaisina kumppaneina.

Näinpä. Kyllä kohtelias, rehellinen ja uskollinen mies aina naisen löytää. Se on vaan miehille helpompi syyttää naisia, kun opetella ihmistaitoja!

Vierailija
150/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hyvin pinnallisia ja outojakin vastauksia. 

No ainakin minulla, jos se oikein kolahtaisi ja tuntuisit juuri siltä oikealta mieheltä, niin olisi aivan sama mitä tienaisit. Sinuun minä rakastuisin, en tuloihisi tai mahdolliseen varallisuuteesi.

Kumma että pidät vastauksia pinnallisina, et aloitusta. Hyvin mielenkiintoista.

Miksi rakastuisit ihmiseen joka kyselee tuollaista kuin ap?

Vierailija
151/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

Et sinä "tarjoa" mitään kenellekään sillä että maksat oman osuutesi.

Vierailija
152/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi aloittaa eron jälkeen uutta parisuhdetta sillä kaikki rahat menee elatusmaksuihin , jos nettotulot 1300-2500 e . Elämiseen jää aina n.600e kaikki muu menee elatusmaksuihin. En voi tarjota enää, mitä haluaisin naiselleni. Vinkki naisille , jos miehellä useita lapsia ja ex elatuskyvytön, mies saattaa olla yhtä köyhä, kuin toimeentulotukea saava.

Vierailija
153/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

Et sinä "tarjoa" mitään kenellekään sillä että maksat oman osuutesi.

Tämä!! Eihän täällä kukaan ole väittänyt, että miehen tulisi maksaa kaikki. Pitäisi maksaa vaan oma osuutensa, tasapuolisesti

Vierailija
154/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut kysyttyä koskaan miehen tuloja. Kunhan käy töissä, hakee töitä, opiskelee ammattia tai hakee opiskelemaan. Ihan muut jutut jotka ratkaisee. Itse en kuitenkaan elättäjäksi ala, joten sen verran että itse pärjäät. Joskus olisi tietty kiva päästä yhdessä tekemään jotain, mutta siihenkin voi säästää muutaman kuun ajan.

N 25

Vierailija
155/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän 95% vastauksista perusteltuina ja järkevinä, mutta silti sieltä haiskahtaa ajoittain suora tekopyhyys. Sama efekti kuin silloin, kun joku kysyi voisiko nainen seurustella pyörätuolissa olevan miehen kanssa, ja yhtäkkiä kaikki palstalaiset harrastivatkin aktiivisesti vaellusta ja piti päästä vuorille, vaikka 80% arki kuluu vaan sohvalla maatessa eikä vuorilla käy kuin 0,2-2% väestöstä. Nyt ollaan myös heti menossa viikoittain oopperaan ja teatteriin, vaikka tosiasiassa aika harva käy säännöllisesti kalliimmissa kulttuuririennoissa. Käyn itsekin, mutta tiedän ettei todellakaan niin moni käy kuin minkä kuvan täällä sa.

No kuule, kyllä sitä rahaa on mietittävä vaikka teatterissa kävisi vain muutaman kerran vuodessa. Se ei ole halpaa. Enkä minä pyörätuolipotilaan kanssa alkaisi ikinä seurustella, koska arki olisi hankalaa. Vaellus nyt havainnollistaa parhaiten, vaikka ei tulekaan monta kertaa vuodessa käytyä.

Vierailija
156/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

En pidä naisia lompakkoloisina. Olisi kuitenkin mukava pystyä jotain edes tarjoamaan. Olisin varmaan itse siinä se loinen.

M38

Vierailija
157/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä tullut kysyttyä koskaan miehen tuloja. Kunhan käy töissä, hakee töitä, opiskelee ammattia tai hakee opiskelemaan. Ihan muut jutut jotka ratkaisee. Itse en kuitenkaan elättäjäksi ala, joten sen verran että itse pärjäät. Joskus olisi tietty kiva päästä yhdessä tekemään jotain, mutta siihenkin voi säästää muutaman kuun ajan.

N 25

Sinun ikäisissä vielä moni on opiskelija eikä raha merkitse niinkuin tuolla lähempänä 40v. Silloin on naisten vaatimukset jo aika korkealla.

Vierailija
158/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on yhtään fiksu ja hänellä on yhtään kunnianhimoa, niin pääsee 3000e palkoille ihan helposti.

Joten se palkka on seurausta niistä samoista ominaisuuksista, jotka ainakin minua viehättää. Toki tarvitaan paljon muutakin.

Vierailija
159/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
160/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 25

Sinun ikäisissä vielä moni on opiskelija eikä raha merkitse niinkuin tuolla lähempänä 40v. Silloin on naisten vaatimukset jo aika korkealla.

Niin, kyllä siinä vaiheessa on menty elämässä eteenpäin jos ollaan mennäkseen. Miehet ja naiset puhelevat miten raha ei ole tärkein, mutta silti aika harva nelikymppinen asuu vuokraluukussa, kulkee halvalla polkupyörällä ja katsoo kuvaputkitelkkaria. Vaatimustaso nousee. Miehillä ja naisilla.