Koska voin vaatia tapailemaltani mieheltä, että ei treffaile enää muita naisia?
Olen kirjoitellut 2 kk ja käynyt 2 kertaa treffeillä yhden miehen kanssa ja olen hänestä kiinnostunut ja luulen, että hänkin minusta. Hän on kuitenkin vielä sillä samalla treffipalstalla missä tapasimme ja hän on käynyt myös viime viikolla yhden toisen naisen kanssa treffeillä. Missä vaiheessa voin vaatia häneltä, että ei enää tapaile muita?
Kommentit (68)
Itse tekisin samaa tai veisin 3 naista samaan aikaan treffeille
Saathan tuota vaatia sitä tätä ja tuota, jos haluat.
Toivottavasti mies vaan älyää laittaajarrut päälle heti vaatimusten kanssa...
Vaatia et voi, ainakaan tässä vaiheessa. Voit tietysti sanoa, että haluaisit hänen kanssaan suhteen jossa ei tapailla muita, ja muu ei kiinnosta. Hän voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä, toivottavasti tietysti sen, että malttaisi tapailla vain sinua.
Kai sitä voi periaatteessa ehdottaa milloin se itselle tuntuu ajankohtaiselta. Itse olen niin vanhanliiton nainen, ettei tulisi mieleen tapailla useita ihmisiä yhtäaikaa. Sen vuoksi olen tuonutkin esille hyvin varhain, etten itse tapaile muita tässä samalla muita, kun yritän selvittää mitä tämä juttu välillämme on, ja arvostan miestä jos hän toimisi myös samalla tavalla. Ei ole ollut tapailemilleni miehille mikään ongelma.
Et voi vaatia mitään, mutta jos haluat oikeasti että mies on sinun eikä muiden kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Mitä tarjoat puolisona/naisena/ vaimona? Ajan henki on se, että laatumiesten ei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sinun on siis tarjottava hänelle syy sitoutumiseen juuri sinun kanssa.
En tunne tätä nimenomaista miestä, mutta minulta ei voi vaatia tuota missään vaiheessa.
M35
Normaalisti ihmisillä on tapana lakimiehen avustuksella laatia virallinen allekirjoitettava asiakirja tätä tarkoitusta varten
Koska voin vaatia... Reps. Kotiin siitä Justiina! :D
Edellä pari asiallista kommentoijaa on olennaisen asian jo todennut: et voi vaatia missään vaiheessa. Sen sijaan voit kertoa hänelle, että sinulla on hyvä olla hänen seurassaan ja haluaisit katsoa voisiko teistä tulla pari ja sen takia aiot itse keskittyä nyt tähän suhteeseen. Jos hän on treffipalstalla sen takia, ettei ole varma sinun tunteistasi, hän todennäköisesti ehdottaa itsekin profiilinsa poistamista. Jos hän on siellä sen takia, että toivoo löytävänsä sinua kiinnostavamman, hän haluaa säilyttää oman profiilinsa.
Kaksi tapaamista on kuitenkin todella lyhyt aika oppia tuntemaan toista.
Mä muistan kun aloin kuus vuotta sitten tapailemaan mun nykyistä avovaimoani, että tapailin siinä aivan alkuvaiheessa paria muutakin. Nopeasti ne toiset kuitenkin heivasin kun huomasin yhden olevan se ainutlaatuisin.
Ei siinä tarvinut kenenkään mulle kertoa, että nyt loppuu muiden tapailu. En halunut enää ketään muita. Enkä ole tähäm päivään asti halunut. M27
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö, että löytää paremman?
Ei minua ainakaan kiinnosta oikeasti ihminen, joka tapailee muitakin. Toki, toki, joku aloitusjakso-poikkeus pitää olla, ja sen pituutta AP kyselee. Itse sanoisin että jos tapailee muita vielä meidän ensimmäisen seksikerran jälkeen, kyseessä on vain kevytsuhde, enkä silloin anna tunteille tilaa. Seksiä voi silti harrastaa, kunnes löydän jonkun toisen.
Voitte keskustella asiasta ja voit kertoa, että et tapaile muita ja että sinusta tuntuisi paremmalta, jos hänkään ei tapailisi. Vaatia et sitä voi.
Vierailija kirjoitti:
En tunne tätä nimenomaista miestä, mutta minulta ei voi vaatia tuota missään vaiheessa.
M35
Eikä minulta. Minä voin tapailla niin montaa miestä kuin haluan eikä minulta voi kukaan muuta vaatia.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Eikä minulta. Minä voin tapailla niin montaa miestä kuin haluan eikä minulta voi kukaan muuta vaatia.
N35
Ja sitten nelikymppisenä kysytään, minne meni kaikki hyvät miehet? ;D
Jokaiselta voi vaatia mitä vaan, myös M35 & N35:lta. Se on vaan heidän asia, haluavatko vastata vaatimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
N35
Ja sitten nelikymppisenä kysytään, minne meni kaikki hyvät miehet? ;D
Ei tullut vastaan kun ei halunnut vain sitä yhtä tapailla. Vaatimalla ei saa ketään haluamaan itseään.
Et voi vaatia missään vaiheessa.