Onko Anna Eriksson mielestäsi kaunis?
Anna on yks kauneimmista suomalaisnaisista :)
t: mies 29
Kommentit (62)
Kyllä on ihan kaunis, mutta minua häiritsee suunnattomasti se törröttävä luomi kasvoissa.
Epämiellyttävän näköinen, ruma jopa.
Miksi pitää aina kommentoida "pantava".
Luulen, että tosi paikan tulle nämä "pantava"-kommentoijat eivät edes tietäisi missä heidän peniksensä sijaitsee (olisivat niin kauhuissaan ja penis olisi minimitilassaan).
Mutta on Anna Eriksson kaunis, sellaisella särmällä kivalla tavalla.
n43
Minusta hän on jotenkin kovan näköinen, vaikka onkin näitä Suomen "virallisesti" kauniita ihmisiä.
Huomasin miten isot hampaat sillä onkaan :o
Kauniit silmät oli väri tummempi tai vaaleampi, muuten aika tavis
Seksikäs hymy ja kauniit silmät, muuten ihan tavallinen
Olen nähnyt Annan livenä ja oli tosi UPEA! Kauniimpi kuin kuvissa ja todella tyylikäs ja huoliteltu.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:47"]
Olen nähnyt Annan livenä ja oli tosi UPEA! Kauniimpi kuin kuvissa ja todella tyylikäs ja huoliteltu.
Sama täällä! On ihan tyrmäävän kaunis esiintyessään! Ja se mielettömän upea, vahva ääni! Ei tarvitse jännittää artistin puolesta, kestääkö ääni.
[/quote]
Annalla on kai ns. hasselit silmät. Jossain valossa ihan ruskeat ja toisessa valossa vihreät, jopa vaaleat. Voi myös iän myötä vaalentua. Nätin väriset.
Anna ei ole minusta varsinaisesti kaunis. Sievä varmasti.
Näyttää tässä ihmeen vanhalta vaikka on vasta 32
http://yle.fi/uutiset/anna_erikssonilla_uusi_kansainvalinen_tyyli/5511967
(ikä 37) eikö tuo ole vähän liian iäkäs mies29:lle?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:33"]
Näyttää tässä ihmeen vanhalta vaikka on vasta 32
http://yle.fi/uutiset/anna_erikssonilla_uusi_kansainvalinen_tyyli/5511967
[/quote]
Ei minusta. Kolmekymppiset noin ylipäätään näyttää aina vanhalta, vaikka itse olenkin 34v niin näytän silti 17v. On sanottu ja aina kysytään paperit.
Toisaalta minkäs teen, kun luonnekin on niin pentumainen ja villi luonnon lapsi. Avovaimokin täytti juuri 19v. Täytyy sanoa että näytän pantavan hyvännäköiseltä. Katselin juuri itseä peilistä ja nuorelta näyttää, nuorelta näyttää. Kiitos ihonhoitotuotteiden ja luomuruuan.
Mies34
nätti meikissä,iho taitaa olla huono
On erittäin kaunis, nami nami