Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositteko kuluttajina työpaikkanne palveluita?

Vierailija
15.03.2014 |

Tällaisesta jutusta puhuttiin töissä ja porukka oli mielipiteineen aika jakautunutta. Mulle on luonnollista, että vaihtelen ostopaikkaa (työskentelen siis kaupan alalla) enkä erityisesti suosi omaa työpaikkaa, pikemminkin etenkään omalla osastolla en vapaa-aikana kauhean mielellään vieraile, vaan hoidan ne asiat muualla. Henkilökunta-alennuksen toki saamme, mutta se on aika mitätön kuitenkin lopulta. Monet taas ovat keskittäneet kaikki ostoksensa meidän firmaan ja osa piti jopa jollain tasolla paheksuttavana, jos meillä työskentelevä nähtäisiin muualla ostoksilla - ihan rivityöntekijäkin. 

Kiinnostaa kovasti muutkin kuin kaupan alan ihmiset :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieluummin kyllä käytän ev.lut kirkon palveluita kuin minkään muun kirkon/seurakunnan palveluita :)

Mielestäni tuollaista ei voi vaatia. Jos sellaista vaadittaisiin, niin sittenhän teidän pitäisi saada tuotteet ilmaiseksi.

Vierailija
2/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen yksityisellä lääkäriasemalla/sairaalassa hoitajana, enkä koskaan käytä tämän firman palveluita. Yleensä käytetään kunnallista, esim. varhaisraskauden ultrassa käytiin kilpailevassa puljussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi, olen töissä työkkärissä.

Vierailija
4/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Tehdään teknistä suunnittelua, pääasiakkaat teollisuus, liiketilat ja kuntasektori.  Mutta kun aikoinaan olin "juustofirmassa" töissä, sen firman tuotteita ostin ja yhäkin suosin niitä. 

Mä näin Siwan myyjän palauttamassa olutpulloja S-markettiin tässä aika äskettäin. Ei kehdannut omalle työpaikalleen viedä? En seurannut mitä osti, ehkä olutta? 

Vierailija
5/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suuri osa ihmisistä tuntuu suhtautuvan suorastaan uskonnollisen fanaattisesti oman firman tuotteiden ostamiseen ja jopa suositteluun, ikään kuin olisi jotenkin meidän velvollisuus kulkea vapaa-aikanammekin firman pr-henkilöinä.

Meidän tuotteemme ovat ihan hyviä, niitä voi korkeintaan moittia vähän kalliiksi, mutta mua ärsyttää se painostavan pakkosuosittelun ja pakko-ostamisen kulttuuri niin paljon että ihan kiusallanikin suosin vapaa-ajalla kilpailijoita.

Vierailija
6/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autonkuljettajana en vapaa-aikana istu bussissa vaan käytän omaa autoa.

Vierailija
7/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työskentelee kaupan alalla toimivan yrityksen hallintotehtävissä, ei ole mikään korkea pomo mutta asiantuntijatehtävissä kuitenkin. Meille on ollut luonnollista ostaa kaikki ko. toimialan tuotteet miehen firmasta, ei oikeastaan olla koskaan edes mietitty muuta. 

Vierailija
8/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ollut tarvista. Olen toissä tuomioistuimessa.

Vierailija
9/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosin. Ostan sähköni työnantajalta. Olen kyseisen yrityksen aspassa töissä. Halpaa ja hyvää. Ei juurikaan paljoa halvemmalla muualta saisi.

Vierailija
10/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi. En ole tyytyväinen moniinkaan firman toimintatapoihin enkä siksi viitsi rahoittaa tällaista toimintaa.