Lue keskustelun säännöt.
Onko Anna Eriksson mielestäsi kaunis?
09.04.2014 |
Anna on yks kauneimmista suomalaisnaisista :)
t: mies 29
Kommentit (62)
Ei voi kun ihmetellä niitä jotka rumaksi sanoo
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei erityisen kaunis. Kaunis,muttei ihmeellinen. Sellanen peikkomaisen kaunis,hieman homssuinen. Ehkä vähän vähemmän meikkiä,niin olisi nuoremman näköinen. Ja silmät ei näyttäis niin pieniltä. Mutta ei siis missään tapauksessa ainakaan ra ole!
t.Nainen