Miehet eivät ymmärrä kuinka etuoikeutettuja he ovat
Miesten elämä on niin paljon helpompaa kuin naisten. Kehtaavatkin vielä valittaa.
Kommentit (40)
Mitähän etuoikeuskia miehillä on? Siis jotain semmoisia mitä naisilla ei ole
Miehet, jotka haluavat puolittaa laskut mutta antavat naisten tehdä kotityöt ja hoitaa lapset, ovat niitä todellisia gold diggereitä 🤷🏼
Minäkin voisin ottaa vaimon. Olisin helposti myös loistava isä. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt, kyllä valkoista hetero miestä niin sorretaan kun ei saa ihan täysin vapaasti enää tarttua työpaikalla naisten tisseihin kiinni ilman mitään vastuuta.
Ymmärrän ettei sinulla ole kokemusta työpaikoista, mutta voisitko kertoa millaisiksi ne kuvittelet?
Miesten elämää on jatkuvaa kurjaa puutetta kun juuri koskaan ei saa.
Naisten elämä on pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista alusta loppuun. Naisena on automaattisesti turvassa kaikilta todellisilta elämän vaikeuksilta, kuten väkivallalta, lapsesta hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt kehorauha eikä tarvitse työpaikalla jatkuvasti osoittaa pätevyyttään ja kuunnella tytöttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt kehorauha eikä tarvitse työpaikalla jatkuvasti osoittaa pätevyyttään ja kuunnella tytöttelyä.
Naisena fyysinen koskemattomuus juuri on turvattu, miehenä ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka haluavat puolittaa laskut mutta antavat naisten tehdä kotityöt ja hoitaa lapset, ovat niitä todellisia gold diggereitä 🤷🏼
Kuka niiden kotitöiden tekoa vaatii ja aiheuttaa riitoja jos niitä ei tehdä? Se on naiset itse, ei miehet. Eikä naiset koskaan haluaisi itse maksaa mistään mitään kun naiset vaatii kaiken miehen maksamana. Ainoa kerta kun nainen vaatii 50/50 tilannetta on erotilanteessa kun nainen vaatii miehen keräämään omaisuutta ja varallisuutta itselleen vaikka ei ole tikkua laittanut ristiin niiden hankintaan ja on koko suhteen ajan tehnyt kaikkensa että saisi tuhlattua sitä mahdollisimman paljon varallisuutta ettei jäisi säästöön mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkin joutuu päivittäin todistamaan pätevyytensä työelämässä. Eikä mihilläkään ole minkäänlaista kehonrauhaa kun miehiäkin haukutaan ulkonäön perusteella oikeastaan enemmän kun naisia ja ainakin omalle kohdalle ainaka kun mene kaupungille niin ihan jokainen kerta viimeisen 15 vuoden aikana on tulkut naisia lämpimään ja puristelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niiden kotitöiden tekoa vaatii ja aiheuttaa riitoja jos niitä ei tehdä? Se on naiset itse, ei miehet. Eikä naiset koskaan haluaisi itse maksaa mistään mitään kun naiset vaatii kaiken miehen maksamana. Ainoa kerta kun nainen vaatii 50/50 tilannetta on erotilanteessa kun nainen vaatii miehen keräämään omaisuutta ja varallisuutta itselleen vaikka ei ole tikkua laittanut ristiin niiden hankintaan ja on koko suhteen ajan tehnyt kaikkensa että saisi tuhlattua sitä mahdollisimman paljon varallisuutta ettei jäisi säästöön mitään
Naiset keksii kotitöitä aamusta iltaan ja sitten valittavat loppuikänsä, kuinka elämä meni siivotessa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä on pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista alusta loppuun. Naisena on automaattisesti turvassa kaikilta todellisilta elämän vaikeuksilta, kuten väkivallalta, lapsesta hautaan saakka.
? Mitä nyt lukee noiden bernertaksikuskien ja mut akuonojen touhuista ja joskus jopa tuomioista, niin ei ne ihan turvassa ole? Ennen sentään taksi oli luotettava, jossa ei tarvinnut pelätä. Nyt se on yksi varmimmista paikoista saada turpaan ja tulla r aiskatuksi.
Nämä tämmöiset kirjoitukset todistaa vain sen että naiset ei tiedä eikä ymmärrä yhtään mitään miesten elämästä kun jatkuvasti naiset uhriutuu ihan samoista asioista minkä miehetkin kokee päivittäin mutta kun miehet ei itke, vingu ja uhriudu niin kuin naiset niin naiset valehtelee että miehet ei koe tämmöisä. Ihan jokainen mies on kokenut väkivaltaa naisten osalta ja ihan jokainen nainen o käyttänyt väkivaltaa mistä kohtaan mutta samaan aikaan jokainen nainen uhriutuu kun ei pääse olemaan vapaasti väkivaltainen miehiä kohtaan kun miehet puolustaa itseään ja osa miehistä antaa takaisin
Olen mies, enkä todellakaan ole kokenut väkivaltaa naisten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksii kotitöitä aamusta iltaan ja sitten valittavat loppuikänsä, kuinka elämä meni siivotessa.
Olen ikäni ihmetellyt, eivätkö miehet näe sotkua ympärillään. Nyt olen tavannut naisen, joka ylpeästi ilmoitti, ettei koskaan siivoa, seuraan hänen toimiaan kiinnostuneena. Itse laitan tavarat paikoilleen niitä käytettyäni, vaihdan lakanat, kun ne tuntuvat ikäviltä, pesen vessan kun se näyttää silmääni likaiselta, enkä koskaan uuvu näistä töistä sen kummemmin. Ai niin, olen ikivanha, osaan siivota ja asun yksin.
Vielä, minusta olisi nöyryyttävää, jos joutuisin siivoamaan toistenkin jälkiä, tekemään ruokaa tai pesemään pyykkiä jollekulle toiselle ilman mitään vastavuoroisuutta. Ja sadannentoisen kerran, kouluttautukaa, hyvät naiset, niin teidän ei tarvitse kuunnella kenenkään kitinöitä lompakkoloisista, jotka makaavat kotona ja vievät rahat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hyviä esittämään väitteitä, mutta se perustelupuoli onkin sitten heikompaa🤭🤭
Osa miehistä näyttää nyt keksineen, että se onkin valkoinen kristitty heteromies, joka joutuu kokemaan erityisen kovia. En ymmärrä, mistä tällainen tarina tulee.
Älähän nyt, kyllä valkoista hetero miestä niin sorretaan kun ei saa ihan täysin vapaasti enää tarttua työpaikalla naisten tisseihin kiinni ilman mitään vastuuta.