Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat aluksi ihastuneita muhun, sitten kun suhde syvenee alkavat irvailla ja halveksua

Vierailija
29.11.2020 |

Sitten kun pistän suhteen poikki niin nämä miehet "itkevät" perääni.

Mikä tällaiseen voi olla syynä?

Kommentit (243)

Vierailija
101/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ns aluksi kunnon mieheltä vaikuttava , ei lirkuttelevat mies eivoi olla kpää ja sika? Heheheee. Juu, ei pidä paikkaansa. Kannattaa vaan tutustua ensin mieheen kunnolla ennrnluin ihastuu/rakastuu yms

Vierailija
102/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa pidä välimatkaa miehiin, jotka heti alkajaisiksi alkavat ylistää sinua. Nämä miehet eivät ole ihastuneita sinuun naisena ja persoonana. He ovat joko luoneet sinusta romanttisen haavekuvan tai yrittävät saada koukutettua sinut. Minulla hieman samantapaisia kokemuksia taustallani ja olin aluksi kyllä järkyttynyt ja ihmeissäni, kun dissaaminen ja päällepäsmäröinti alkoi. Hiljalleen aloin tajuta, että eivät he koskaan minuun rakastuneita edes olleetkaan. Osa purki pettymystään haavekuvan murskautumisesta ja osa oletti, että saisivat nälvimisellä ja kontrolloinnilla pidettyä minut nöyränä. Hyviä ja fiksuja aikuisia miehiä kyllä löytyy mutta he eivät yleensä ole lirkuttelevia romeotyyppejä. Siksi heidät on joskus niin helppo missata, etenkin, jos ei ole kovin kokenut seurusteluasioissa.

Muuten ihan totta, mutta näitä ei voi väistää sillä että ottaa miehen joka ei ole lirkutteleva romeotyyppi. Itse en ole ikinä viehättynyt häntäheikeistä, ja silti elämään on mahtunut monta pettymystä ap:n kuvailemasta miestyypistä.

No onhan sitä monella erilaisella tavalla ongelmaista miestä liikkeellä. Mutta kyllä minä olen lopulta kuitenkin huomannut että kuka mies on vilpittömällä ja avoimella mielellä liikkeellä ja kenellä on jotain ongelmia siellä julkisivun takana. Jotenkin se aitous vain paistaa läpi kun sitä on. Toki kokemattomana ei vielä ole ehkä näitä edes tavannut ja silloin voi haksahtaa niihinkin joilla ei kaikki ole kunnossa.

Miten tämä viestisi liittyi tuohon mitä minulta lainasit?

Siten että vaikka ap:n kuvailema miestyyppi ei ole vain "lirkuttelevien romeoitten" etuoikeus niin huonot miestyypit on silti usein mahdollista tunnistaa etukäteen. Ei aina mutta usein.

Mutta ei ole mahdollista tunnistaa lirkuttelusta, niin kuin jo kirjoitin. Sinä sanoit että kunnon miehet eivät ole lirkuttelevia romeotyyppejä yleensä, ja minä korjasin että tuosta ei voi tietää. Miksi siis lainata viestiäni, ja kertoa sama asia omanasi?

Jos luet viestini niin huomaat että tuollaista en ole missään sanonut tai väittänyt. Puhuin että on monella eri tavalla ongelmaisia tyyppejä (eikä vain lirkuttelevia) mutta silti hyvät tyypit on usein mahdollista tunnistaa sellaisesta avoimesta vilpittömyydestä jota ei muilla miehillä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää hetki miten epäreiluja kaksinaismoralisteja te olette. Ette koskaan, koskaan, koskaan, suostuis kuuntelemaan sellaista yleistyspaskaa miehiltä naisista, jota te täällä yhtenään suollatte. Mua oksettaa naisena lukea näitä juttuja. Ette te ole parempia, ylevämpiä, moraalisempia... mitään! Todella alhaisella tasolla liikutaan ja ihmetellään mikä miehiä vaivaa kun oma antinne on mitä on. Eikö hävetä? Ei ihme, että ihmissuhteenne ovat mitä ovat. (Jos niitä edes on)

N35

Älä nyt hyökkää kun sanon ettet ole nainen. Naist esittävä mies asia mies kyllä. Huom. tahallaan kirjoitettu väärin ettei sensuuri vie.

Miksi hyökkäisin? Etkö ymmärrä, että sinä toimit palvelijanani? Sinähän alleviivaat juuri keskeistä sanomaa: et edes voi uskoa, et joku nainen voi olla aidosti tasa-arvoinen ja vastustaa kaksinaismoralismia. Minun TÄYTYY olla mielestäsi mies, jos puutun näihin asiattomiin epäkohtiin.

Mitä se kertoo nimenoman sinusta itsestäsi?

Vierailija
104/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää hetki miten epäreiluja kaksinaismoralisteja te olette. Ette koskaan, koskaan, koskaan, suostuis kuuntelemaan sellaista yleistyspaskaa miehiltä naisista, jota te täällä yhtenään suollatte. Mua oksettaa naisena lukea näitä juttuja. Ette te ole parempia, ylevämpiä, moraalisempia... mitään! Todella alhaisella tasolla liikutaan ja ihmetellään mikä miehiä vaivaa kun oma antinne on mitä on. Eikö hävetä? Ei ihme, että ihmissuhteenne ovat mitä ovat. (Jos niitä edes on)

N35

Ensinnäkään, et ole nsinen, vaan palsta-ülija toisekseen' tämä palsta on täynnä myös naisia koskevia yleistyspjaskaa ( naisille kelpaavat vain top 10 miehet, sidukkavalas, knanpersetukka jne jne), joten älä viitsi

Kyllä minä olen tähän asti naisena elänyt kolme lastakin synnyttänyt tähän maailmaan. Onko sulle jotenkin mahdoton ajatus, et jotain naista voi ärsyttää tällainen kaksinaismoralismi?

Ja mikä ihmeen oikeutus tuo nyt on huonolle käytökselle, että joku muukin... Joku 5 v perustelee asiat tuolla tavalla ("ku toiki!!!")

Säälittävää tämän keskustelun seuraaminen, todellakin.

Kasvata edes sen verran selkärankaa, et myönnät, ettet ikinä kuuntelis mieheltä vastaavaa yleistämistä naisista, mitä täällä esiintyy.

En ole se kenelle vastasit, enkä myöskään minä usko sinun olevan nainen. Mutta jos olisit, niin kerro miksi suhtaudut omaan sukupuoleesi niin vihamielisesti ja hyökkäävästi? Moni asia tosiaan paljastaa, ettet ole nainen, mutta vastaa kysymykseeni silti.

Vierailija
105/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Ensinnäkään, et ole nsinen, vaan palsta-ülija toisekseen' tämä palsta on täynnä myös naisia koskevia yleistyspjaskaa ( naisille kelpaavat vain top 10 miehet, sidukkavalas, knanpersetukka jne jne), joten älä viitsi

Kyllä minä olen tähän asti naisena elänyt kolme lastakin synnyttänyt tähän maailmaan. Onko sulle jotenkin mahdoton ajatus, et jotain naista voi ärsyttää tällainen kaksinaismoralismi?

Ja mikä ihmeen oikeutus tuo nyt on huonolle käytökselle, että joku muukin... Joku 5 v perustelee asiat tuolla tavalla ("ku toiki!!!")

Kasvata edes sen verran selkärankaa, et myönnät, ettet ikinä kuuntelis mieheltä vastaavaa yleistämistä naisista, mitä täällä esiintyy.

Joo , ja tämä se vaan vahvisti sen minkä me kaikki jo tiesimmekin.... 🤣

Vierailija
106/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa tapailla ikäisiäsi miehiä. Huomaat valtavan eron katkeriin keski-ikäisiin miehiin.

Vierailija
107/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko vika olla myös sussa itsessäsi? Eikä pelkästään miehissä?

Ja nyt puhutaan jostain oikeasta viasta, ei mistään liiasta täydellisyydestä.

Ei. Kyllä irvailu ja halveksunta on aina tekijän oma vika ja syy. Ei omaa huonoa käyttäytymistä voi puolustella sillä millainen toinen ihminen on.

Kyse ei olekaan käytöksestä vaan siitä kenen kanssa päättää seurustella. Ja siitä on vastuussa isolta osalta vain itse.

Huono käytös on aina käyttäytyjän vika mutta jos ei oikein tunnista ketkä seurustelukumppanit eivät ole itselle hyväksi niin se on myös ongelma.

No tottakai on kyse käyttäytymisestä, jos toinen käyttäytyy ensin kuin rakastunut, ja toisesta huoltapitävä käyttäytyy, mutta kun on alettu seurustelemaan, niin alkaa irvailu ja halveksunta. 

Olipa kerran minulla kaksi kaveria. Molemmat tapasivat miehet suunnilleen samaan aikaan.Toinen mies oli ihanan komea. Hän lähetteli kaverilleni kukkia, vei ravintoloihin ja teki muitakin suuria eleitä. Kaverini oli ihan myyty. 

Toisen kaverin mies oli sellainen tavallinen ihan kivan näköinen mies. Oli kyllä ihan aktiivinen mutta ei tehnyt mitään isoja eleitä. Sellainen mies jonka kanssa tehtiin pitkiä kävelyitä ja puhuttiin kaikesta maan ja taivaan välillä. Tapaamiset olivat aina ystäväni mukaan tosi kivoja ja juttua riitti mutta oli silti epävarma kun mies ei osoittanut odotetulla tavalla suuria tunteita. 

En ole se kaveri joka yleensä neuvoo muita parisuhdeasioissa mutta muutamaan kertaan kyllä vähän toppuuttelin tuota ensimmäista kaveria joka olisi suunnilleen heti menossa naimisiin. Toiselle taas sanoin että minusta kannattaa kyllä katsoa rauhassa että mihin tuo kehittyy.

No nyt on kulunut 15-vuotta. Missä nuo suhteet ovat? No ensimmäinen pari todellakin ryntäsi naimisiin, erosi parin vuoden päästä todella rumasti miehen lähdettyä toisen naisen matkaan. Ystäväni ei ole pystynyt luottamaan miehiin sen jälkeen. Toinen pariskunta taas on edelleen onnellisesti yhdessä, lapsia on pari ja mies paras isä ja aviomies jonka olen nähnyt.

Mitä tästä voi oppia? Ei ehkä mitään mutta saa ehkä ajattelemaan silti niitä kriteerejä joilla miehiä valitsemme.

Voimme oppia sen, että ensivaikutelma ei kerro välttämättä mitään. Ap on alkanut suhteisiin sinun hyvänä valintana pitämäsi, jälkimmäisen, kiltin ja statukseltaan vaatimattoman miestyypin kanssa, ja joutunut silti pettymään.

Ehkäpä Ap:n miehissä oli kuitenkin joitain ratkaisevia eroja. Eli ne alun suuret kehuvat sanat ja ilmeisesti sekin että suhde ei peurtunut toisen hyvälle tuntemukselle runsaiden keskustelujen kautta vaan oletuksiin siitä mitä se toinen on (ja jotka eivät sitten pitäneetkään paikkaansa).

Minun kertomukseni "oikea" mies tutustui ensin naiseen ihmisenä ja kun tunsi hänet riittävän hyvin niin sitten vei suhdetta eteenpäin kun huomasi heidän sopivan toisilleen hyvin. Hän ei tehnyt heti oletuksia siitä miten mahtava ja ihana se toinen on vaikka toisen tunteminen heti alussa on mahdotonta.

Vierailija
108/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Älä nyt hyökkää kun sanon ettet ole nainen. Naist esittävä mies asia mies kyllä. Huom. tahallaan kirjoitettu väärin ettei sensuuri vie.

Miksi hyökkäisin? Etkö ymmärrä, että sinä toimit palvelijanani? Sinähän alleviivaat juuri keskeistä sanomaa: et edes voi uskoa, et joku nainen voi olla aidosti tasa-arvoinen ja vastustaa kaksinaismoralismia. Minun TÄYTYY olla mielestäsi mies, jos puutun näihin asiattomiin epäkohtiin.

Vänkäyksesi vaan todistaa entistä vahvemmin, että et ole nainen. Ja kertoo myös sen, millainen mies olet. 

Vierailija
109/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti tärkeä ja hyvä keskustelunaihe. Ei mennä tuon naistenvihaajan juttuihin mukaan, ei kommentoida sitä. Se haluaa vain trollata ketjun pois.

Vierailija
110/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä irvailu ja halveksunta on aina tekijän oma vika ja syy. Ei omaa huonoa käyttäytymistä voi puolustella sillä millainen toinen ihminen on.

Kyse ei olekaan käytöksestä vaan siitä kenen kanssa päättää seurustella. Ja siitä on vastuussa isolta osalta vain itse.

Huono käytös on aina käyttäytyjän vika mutta jos ei oikein tunnista ketkä seurustelukumppanit eivät ole itselle hyväksi niin se on myös ongelma.

No tottakai on kyse käyttäytymisestä, jos toinen käyttäytyy ensin kuin rakastunut, ja toisesta huoltapitävä käyttäytyy, mutta kun on alettu seurustelemaan, niin alkaa irvailu ja halveksunta. 

Maailma on täynnä suhteita jossa se seurusteleva kokee sen toisen "niin ihanaksi" ja koko ystäväpiiri näkee että mies on täysi ääliö ja suhde tulee päättymään ikävästi. Eli voisiko olla että osa naisista ihastuu niin että se arviointikyky menee niin pahasti että ei näe miehessä mitään muuta kuin ne kauniit sanat vaikka paljon muuta olisikin nähtävillä jos osaisi katsoa?

Se ei kuitenkaan muut asitä tosiasiaa että halvekusvasta ja irvaielvasta käytöksestä voi syyttää vain niin käyttyätyvää, ei ketään muuta.

Selität turhaan, kun persoonallisuushäiriöinen ei sitä tajua. Niille omakin käytös on muiden vika.

Vierailija
111/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti tärkeä ja hyvä keskustelunaihe. Ei mennä tuon naistenvihaajan juttuihin mukaan, ei kommentoida sitä. Se haluaa vain trollata ketjun pois.

Tee testi. Kopioi tämä nyyhkytarina ja vaihda sukupuolet tarinassa. Laita kuukauden päästä palstalle. Katsotaan mitä tapahtuu. Tuleeko analysointia siitä miten kavalia ja petollisia naisia onkaan olemassa ja haukutaanko ap (mies) maanrakoon.

Vierailija
112/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vai haukutaanko

Vierailija
113/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

En ole se kenelle vastasit, enkä myöskään minä usko sinun olevan nainen. Mutta jos olisit, niin kerro miksi suhtaudut omaan sukupuoleesi niin vihamielisesti ja hyökkäävästi? Moni asia tosiaan paljastaa, ettet ole nainen, mutta vastaa kysymykseeni silti.

Enhän suhtaudu. Mitä tekemistä tällä on sukupuolen kanssa??? Suhtaudun vihamielisesti kaikkiin epätasa-arvoa ja kaksinaismoralismia ilmentäviin. Tällä kertaa, tässä ketjussa se tarkoittaa SITÄ OSAA naisista, jotka tällaista harjoittaa. Jotka eivät edes suostu myöntämään asiaa. Kuvottavaa.

Jos luulet et muhun vaikuttaa jollain tavalla, että kyseenalaistat sukupuoleni, olet väärässä. Kuten jo sanoin jollekin aiemmin, teet siinä vain - ironista kyllä - palveluksen.

Eli sinä hyväksyt naisiin kohdistuvan hyväksikäytön väkivallan ja alistamisen mutta tasa-arvon nimissä naiset ei saa puhua siitä? Selitätkö miten tämä aivopieru kaasuuntuu päässäsi niin että alat kokea sen järkevänä? Mistä miesten edusta olet tässä nyt huolissasi? Se että nuori nainen järkiintyy eikä suostu enää kiusattavaksi? Miksi sinusta hän on niin arvoton että ansaitsee huonon kohtelun? Selitäppä.

Vierailija
114/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Vänkäyksesi vaan todistaa entistä vahvemmin, että et ole nainen. Ja kertoo myös sen, millainen mies olet. 

Niin. Ei ollut mitään järkevää sanottavaa... Surullista.

Vierailija
115/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn huorissa ja se nainen pettää minua ja ottaa multa aina rahat

Vierailija
116/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee testi. Kopioi tämä nyyhkytarina ja vaihda sukupuolet tarinassa. Laita kuukauden päästä palstalle. Katsotaan mitä tapahtuu. Tuleeko analysointia siitä miten kavalia ja petollisia naisia onkaan olemassa ja haukutaanko ap (mies) maanrakoon.

No kuule. Olen useamman nuoren miehen äiti, että mitäpä luulet hyväksynkö sitä siihenkään suuntaan? On sinulla kanssa tyhjä pää jos luulet että oikeus inhimilliseen kohteluun on sidottu sukupuoleen.

Vierailija
117/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TEHKÄÄ TÄMÄ! Ja katsokaa kuinka reiluja olette.

Vierailija
118/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Vastaa: jos tämä olisi miehen avaus naisista, suhtautuisitko siihen samalla tavalla kuin nyt suhtaudut?

Vierailija
119/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja lukiessa aina ihmettelen kun miesten suurin huoli tuntuu aina olevan se, että naiset on saaneet selville miten paljon he kusettaa. Sitten alkaa raivoaminen kun naiset ei suostukaan olemaan päähänpotkittavia. Itse eivät kuitenkaan katsoisi samaa kohtelua hetkeäkään. Pitääkö tehdä johtopäätös, että miehet on psykopaatteja vai että näille sivustoille eksyy keskustelemaan juuri nyt ilman naisuhria olevat hyväksikäyttäjät ja ne purkavat turhautumistaan palstan naisiin?

Vierailija
120/243 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettik

ää hetki miten epäreiluja kaksinaismoralisteja te olette. Ette koskaan, koskaan, koskaan, suostuis kuuntelemaan sellaista yleistyspaskaa miehiltä naisista, jota te täällä yhtenään suollatte. Mua oksettaa naisena lukea näitä juttuja. Ette te ole parempia, ylevämpiä, moraalisempia... mitään! Todella alhaisella tasolla liikutaan ja ihmetellään mikä miehiä vaivaa kun oma antinne on mitä on. Eikö hävetä? Ei ihme, että ihmissuhteenne ovat mitä ovat. (Jos niitä edes on)

N35

Sinä ilmestyt joka keskusteluun jauhamaan tuota peetä. Et ole nainen vaan joku naistenvihaajamies joka haluaa vaientaa naiset. Mutta jos olet nainen niin hitto vie ole raiskattavana ja hakattavana ja anna omaisuutesi pois ja huuda samaan aikaan että miehet on täydellisiä ja naiset ollaan paskaa. Mutta muuten pysy nyt pois näistä keskusteluista kun olet vajaalla käyvä hullu.

Ja muista sinä sit et kun tapailet miestä, jolla on samanlainen historia ku ap:lla (naiset vaan muuttunu ilkeiks, mut itkee kaikki aina perää jätettäessä), että tarjoat sitä samaa teetä ja sympatiaa kuin nyt.

Älä epäile, älä syyttele, älä kyseenalaista. Vikahan on niiden lukuisten persoonallisuushäiriöisten naisten, joita tää maa on puolillaan. Ei toki miehessä itsessään ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan