Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sellainen aitoa ystävyyttä enää, kun soitellaan pari kertaa vuodessa?

Vierailija
29.01.2025 |

Mitä ajattelet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla ihmisillä elämäntilanteet vaihtelee. Ystävyyksissäkin on erilaisia vaiheita sen mukaan miten osapuolten elämät menee. Hyvinkin voi olla aitoa ystävyyttä tuollainen, ja ystävyys voi muuttua aktiivisemmaksi, kun elämäntilanteet taas vaihtuu. 

Vierailija
2/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ainakin minun ja hyvän ystäväni ystävyys on.

Kumpikaan ei ole vainoharhainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen nuoruuden kaveripiirini. Ei me kovin usein soitella tai tavata, kun moni asuu eri paikkakunnalla tai ulkomailla. On perheet, työt ja harrastukset. Meillä on kuitenkin yhteinen Whatsapp-ryhmä, jossa vaihdetaan tiheästi kuulumisia. 

Tavatessamme on tunne, että olemme edelleen läheisiä ja aika ja välimatka katoaa. Aivan kuin silloin 40 vuotta sitten. Auttaisin oitis ketä hyvänsä kavereistani, jos pulaan joutuisivat.

Vierailija
4/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on ystävyyttä. Sen synnyttämät teot ovat seurausta siitä

Vierailija
5/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se todella aitoa ystävyyttä onkin. Ei häiritse kumpikaan liikaa toistensa elämää.

Vierailija
6/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan puhelimessa puhumista, olen inhonnut aina. Ennemmin nähdään livenä ja jutellaan siinä. Välillä menee pitkiäkin taukoja ettei nähdä, mutta ei se haittaa

Vierailija
7/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on. Voin kertoa asioitani ja kuuntelen mielelläni hänen juttujaan. Minulla on useampikin ystävä, enkä todella jaksaisi ja pystyisi aktiiviseen seuraelämään tässä elämän vaiheessa. Näemme muutaman vuoden välein, kun kummallakin on rauhallinen ajanjakso elämässä ja samoin muidenkin ystävien kanssa. Kohtaamisia tulee siis useita kuitenkin kokonaisuudessaan.

Ystävyyden ei ole tarkoitus olla suorittamista.

Vierailija
8/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan näen niitä läheisimpiä lapsuudenystäviä sen pari kertaa vuodessa. WhatsApilla saatetaan heittää jotain pikkujuttuja siinä välissä, mutta varsinaiset kuulumisten vaihdot kasvotusten ovat tyyliin kesälomalla ja jouluna. Ei jutella puhelimessa.

Vierailija
9/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa ystävyyttä. Kas kun ei oikeaa ystävyyttä, tai tosiystävyyttä. Jos se onkin pelkkää ystävyyttä. Mitä on aivoissa vialla heillä jotka rakentavat  näitä lokeroita mielessään? Onko Mese 600 oikea auto, tosi auto, pelkkö auto, tai aito auto???

Vierailija
10/10 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mitäs ap itse olet mieltä?