Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat aluksi ihastuneita muhun, sitten kun suhde syvenee alkavat irvailla ja halveksua

Vierailija
29.11.2020 |

Sitten kun pistän suhteen poikki niin nämä miehet "itkevät" perääni.

Mikä tällaiseen voi olla syynä?

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti nainen vetää puoleensa ilkeitä miehiä/ ihmisiä. Itse olin nuorena aivan käsittämättömän kiltti ja haavoittuvainen. Poikakaverit eivät olleet ilkeitä, mutta sukulaiset ja työkaverit kyllä. Kuuntelin mitä vaan loukkaavaa sanomatta vastaan. Siitä he saivat vettä myllyynsä. Mistä pehmeyteni johtui... perusluonteesta, äidin esimerkistä, suojatusta lapsuudesta. Jälkeenpäin harmittaa että olin kynnysmatto ja keräsin kaunaa siitä sisääni.

Tämä. Tunnistan itsenikin tästä aivan täysin. Olen itse ollut myös hyvin sinisilmäinen ja ohjailtavissa, ja voin sanoa, että se rooli on ollut myös (valheellisesti) helppo rooli, koska silloinhan täyttä vastuuta itsestä ei tarvitse ottaa. Ainoa vain, että sitä kaikkea kuraa ei lopulta vain kestä ja jossain kohtaa täytyy oppia kävelemään omilla jaloillaan. Kantapään kautta nämä opit yleensä tulee, ja vieläpä niin monta kertaa, kunnes asian oikeasti sisäistää ja alkaa viimein pitää puoliaan. Siispä ap, ole rehellinen myös itsellesi omasta käytöksestäsi ja rajattomuudestasi. Hallitseva ihminen tarvitsee aina alistuvamman vastaparin itselleen. Suosittelen kovasti, että lähdet vahvistamaan itseäsi sisältä käsin. 

Vierailija
242/243 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vika on ap:ssa, jos jokainen mies näin kerran tekee. Ainahan miehillekin sanotaan, että peiliinkatsomisen paikka, jos naisten kanssa joku asia toistuu.

No tottahan se onkin. Kyse voi tosiaan olla itsessä, kuten että on esimerkiksi liian hyväuskoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi