Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v enkä ole ikinä seurustellut,

Vierailija
09.04.2014 |

Miehet eivät huomioi minua, olen mielestäni perus kaunis, pitkät tummat hiukset, meikkaan vähän, 170cm/68kg. Olen laihduttamassa koska tunnen itseni liian isoksi :( tavoite ensiksi 60kg. Josko tulisi edes vähän lisää katseita miehiltä... 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole teinipillun jakajia tässä maassa, joten älä sure. Olet vasta nuori. Opiskele, matkustele, harrasta, tee ihan mitä haluat - edessäsi voi olla hyvinkin vielä 80 vuotta. Ehdit kyllä vielä seurustella, mutta silloin sinulla ei välttämättä ole enää mahdollisuutta/rahaa/aikaa/lupaa tehdä kaikkea sitä, mitä voit tehdä nyt sinkkuna.

Vierailija
22/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:14"]Itsekin olen 20v. ja seurustellut reilu 5 vuotta. :)

[/quote]

Miksi tää on saanut alapeukkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:14"]Itsekin olen 20v. ja seurustellut reilu 5 vuotta. :)

[/quote]

[/quote]

Lue vastaus 22. Sitä paitsi ei ole oikein fiksua kääntää veistä haavassa.

Vierailija
24/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin seurustella ensimmäisen kerran 29-vuotiaana. Vasta nyt 15 v myöhemmin ymmärrän miksi ja että ulkonäköseikoilla ei ollut yhtään mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
25/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen 28 v. enkä ole koskaan seurustellut. Tuntuu jotenkin (vieläkin) niin kaukaiselta koko ajatus.

Vierailija
26/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos vinkeistä kaikki! yritän nyt siis elää itseni takia ja tulla myös parempaan kuntoon, koska tiedän että se suoranaisesti heijastaa todella paljon olemukseeni. :)

KIRJAUDU

Seuraa meitä:

RSSFacebook

Vauva.fi

TILAA LEHTI
LUE DIGILEHTI
VASTAA JA VOITA
ODOTTAJAN UUTISKIRJE
AIHE VAPAA -UUTISKIRJE

Etusivu
Vauvakuume
Raskaus
Vauva ja taapero
Äidit ja isät
Nimet
Blogit
Ryhmät
Keskustelut

OTA YHTEYTTÄ
Hae

Keskustelufoorumi

Alueen valinta               Aihe vapaa               Vauvakuume               Raskaus ja synnytys               Vauvat ja taaperot               Seksi               Lapsettomuus ja adoptio               Kysy matkailusta – Finnmatkojen asiantuntija vastaa               Äidit ja isät               Nimet               Blogien kommentit               Eppusen kaapilla -blogin kommentit               Taaperotalo -blogin kommentit               Lasten matkassa -blogin kommentit           Alueen valintaKESKUSTELUALUEEN SÄÄNNÖT

Aihe vapaa: 20v enkä ole ikinä seurustellut,

ALOITA UUSI KESKUSTELUAIHE VAPAA

HAEOMAT JA SEURATUT KESKUSTELUT

Viesti

VIERAILIJA 9.4. klo 13:571/26

20v enkä ole ikinä seurustellut,

Miehet eivät huomioi minua, olen mielestäni perus kaunis, pitkät tummat hiukset, meikkaan vähän, 170cm/68kg. Olen laihduttamassa koska tunnen itseni liian isoksi :( tavoite ensiksi 60kg. Josko tulisi edes vähän lisää katseita miehiltä... 

07
VASTAALAINAAIlmoita asiaton sisältö

Vastaukset

VIERAILIJA 9.4. klo 13:592/26

Minkä ikäisiltä? Hassua, että oman lapseni ikäiset puhuvat toisistaan miehinä... MIlloin aika noin hurahti.

84

VIERAILIJA 9.4. klo 13:593/26

Painon pienentämisen sijaan kasvata itsetuntoasi.

Epätoivo ei koskaan iske.

120

VIERAILIJA 9.4. klo 14:054/26

suurinpiirtein saman ikäisiltä kun mitä itsekin olen. ehkä he eivät ole vielä miehiä, mutta eivät poikiakaan, teinikin kuulostaa tyhmältä(?), ehkä nuoria miehiä olisi paras? 

Itsetuntoni on huono. Se kasvaa laihtumisen myötä (olen ennen ollut laihempi ja PALJON itsevarmempi)... toivottavasti vielä joskus..

40

VIERAILIJA 9.4. klo 14:065/26

Itsetuntoa kohdalleen, siitä se lähtee. Jos edes luulee, että vika on painossa niin vika on omien korvien välissä.

Ja minä en myöskään ollut seurustellut 20vee, mutta 22v olin naimisissa ja lapsikin putkahti kun täytin 23v :) Ehdin tosin seurustella vain yhden kanssa ennen miestäni, hän kun oli niin selkeästi "se oikea" minulle <3 Nyt ollaan oltu 12vee yhdessä :)

100

VIERAILIJA 9.4. klo 14:076/26

Mä olen 23, enkä ikinä seurustellut. Katseita tulee ja joka kerta iskuyrityksiä baarissa ja illanvietoissa. Mutta ei minusta mitään vakavaa haluta. Kukaan ei ole tainnut koskaan olla tosissaan ihastunut minuun. Olen laiha ja pitkä, mutta kuitenkin on muotoja oikeissa kohdissa. Ehkä kasvoni eivät ole tarpeeksi viehättävät. 20-vuotiaana seurustelemattomuus häiritsi, mutta nykyisin olen tyytyväinen tähän. Hellyyttä sentään saan.

20

VIERAILIJA 9.4. klo 14:127/26

Äläpä murehdi, sulla on vielä koko elämä aikaa!

71

VIERAILIJA 9.4. klo 14:138/26

tahtoisin vakavaa suhdetta ja sitoutua kunnolla, kuitenkaan en "etsi" miestä vielä (kun en anna edes itselleni siihen lupaa) kun olen läski enkä sinut itseni kanssa. Kumppani ei korvaa sitä aukkoa itsessäni johon olen epätyytyväinen. tämä logiikkani. mutta ei ole kyllä kukaan minuakaan yrittänyt iskeä viime vuosien aikana..

ap

00

VIERAILIJA 9.4. klo 14:149/26

Itsekin olen 20v. ja seurustellut reilu 5 vuotta. :)

311

VIERAILIJA 9.4. klo 14:1810/26

Minä aloin seurustelemaan ekan kerran 21-vuotiaana. En tiiä mikä oli tarkotus tällä mun kirjotuksella. Jos yhtään lohdutti niin hyvä. Meitä on täällä erilaisia.

70

VIERAILIJA 9.4. klo 14:2311/26

voi te ihanat<3 ja onnea sulle kaikkeen tulevaan joka oot jo 5v seurustellu! varmasti ihanaa ja mahtava kokemus ja lisää tulossa :)

30

VIERAILIJA 9.4. klo 14:2512/26

Vierailija 09.04.2014 klo 14:23
voi te ihanat<3 ja onnea sulle kaikkeen tulevaan joka oot jo 5v seurustellu! varmasti ihanaa ja mahtava kokemus ja lisää tulossa :)

On kyllä. Mitään en vaihtais! :) <3

20

VIERAILIJA 9.4. klo 14:2913/26

Itse seurustelin ekan kerran vasta 23-vuotiaana.

90

VIERAILIJA 9.4. klo 14:3514/26

Täällä 26v. neitsyt, joka ei ole ikinä seurustellut. There's hope for you yet.

81

VIERAILIJA 9.4. klo 14:3515/26

Seurustelin ekan kerran 18-vuotiaana, minäkin ajattelin silloin, että olenpa myöhässä ja miksen löydä ketään. Sitten nappasi ja unohdin nuo ajatukset heti.

Suosittelen myös kasvattamaan itsetuntoa, se helpottaa elämän muillakin alueilla kuin deittailussa. Miehiä ei kannata liiaksi 'etsiä' (silloin ei tietenkään löydä, jos yrittää liikaa), vaan vain käydä ulkona ja pitää silmät auki. Kyllä säkin joku päivä törmäät vielä siihen, kenen kanssa asiat etenee pidemmälle! 20 ei ole ikä eikä mikään.

20

VIERAILIJA 9.4. klo 14:3616/26

Etkä ole mikään läski.

51

VIERAILIJA 9.4. klo 14:4317/26

Itse alotin ensimmäisen seurustelusuhteeni 24 vuotiaana elämäni miehen kanssa :) Nyt takana yhteiseloa reilu vuosi ja seurustelua takana 3 vuotta. Kaikki me olemme erilaisia ja jokaiselle on varmasti joku tässä maailmassa :) 

30

VIERAILIJA 9.4. klo 14:4818/26

Ei tarvitse ainakaan laihduttaa noilla mitoilla, vaikka kannattaahan se laihduttaa jos siitä tulee silti parempi mieli.

-Mies 28v-

31

VIERAILIJA 9.4. klo 14:5119/26

olen päärynä malli ja ahterini on leveä kuin mikäkin :( kaikki kaverini ovat todella hoikkia, n. reilu 15kg minua laihempia ja saavat kaikki huomiota miehiltä... 

ap

03

VIERAILIJA 9.4. klo 15:0420/26

En usko ainakaan mittojen perusteella että siitä on kyse. Täytän syksyllä myös itse 20 ja laihaksi on jäänyt mun seurusteluhistoriakin. Mulla vaan on ongelmana että ihastun aina mulkkuihin, tai niihin jotka vaikuttavat mukavalta ja sitten jonkin ajan kuluttua enää eivät, tiedän olevani liian sinisilmäinen. Uskon aina kaiken mitä mies sanoo ja yritän korjata tätä minussa, toisaalta musta tuntuisi tosi kyyniseltä epäilläkkää kun mies kertoo itsestään tai mistä nyt vaan. Paljon on ollu miehiä muttei vielä sitä oikeaa :/ 

00

VIERAILIJA 9.4. klo 15:1421/26

Haet ongelmaa aivan väärältä suunnalta. Paino ei vaikuta siihen suoraan, mutta itsetunnon kautta se voi niin tehdä. Varmaan tunnet suoranaisesti lihaviakin ikäsiäsi, jotka seurustelevat. Enemmän se on asennepuolen asioita. Jokin sinussa kertoo, ettet oikeasti haluakaan seurustella.

Jos epätoivo iskee, piipahda jossain paikkakuntasi miesvaltaisen alan opiskelijapippaloissa. Jos et siellä saa ikäistesi miesten huomiota, niin sitten ovat maailmankirjat sekaisin.

20

VIERAILIJA 9.4. klo 15:5122/26

Kaikki eivät ole teinipillun jakajia tässä maassa, joten älä sure. Olet vasta nuori. Opiskele, matkustele, harrasta, tee ihan mitä haluat - edessäsi voi olla hyvinkin vielä 80 vuotta. Ehdit kyllä vielä seurustella, mutta silloin sinulla ei välttämättä ole enää mahdollisuutta/rahaa/aikaa/lupaa tehdä kaikkea sitä, mitä voit tehdä nyt sinkkuna.

21

VIERAILIJA 9.4. klo 16:0623/26

Vierailija 09.04.2014 klo 14:14

12

VIERAILIJA 9.4. klo 16:0824/26

Vierailija 09.04.2014 klo 14:14

Vierailija 09.04.2014 klo 16:06

Lue vastaus 22. Sitä paitsi ei ole oikein fiksua kääntää veistä haavassa.

21

VIERAILIJA 9.4. klo 16:0925/26

Mä aloin seurustella ensimmäisen kerran 29-vuotiaana. Vasta nyt 15 v myöhemmin ymmärrän miksi ja että ulkonäköseikoilla ei ollut yhtään mitään tekemistä asian kanssa.

Heis inä nro 25, mikä tuo syy oli kun jäi vähän auki?

ap

Vierailija
27/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho nyt sekoilen, anteeksi!! kopioin vahingossa koko viestiketjun. tarkoitus oli vain saada nro 25 viesti että tajusi 15v myöhemmin miksi ei seurustellut aiemmin, eli mikä se syy oli? 

ap

Vierailija
28/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistä syytä ei ole vaan vyyhti, eikä sinun syysi tietenkään ole samat kuin minun, mutta korvien välistä toki puhutaan. En ollut valmis seurustelemaan, oli monenlaista kypsymättömyyttä ja negatiivisuutta, jopa jonkin aikaa vakava fyysinen sairauskin. Kuvittelin olevani avoin seurustelun mahdollisuudelle, mutta todellisuudessa olin ihan lukossa. T. 25

Vierailija
29/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:09"]

[/quote]

Haluatko valottaa asiaa enemmän?

Vierailija
30/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valotin asiaa hiukan viestissäni nro 29!

Vierailija
31/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta 25. ehkä en sitten ole tarpeeksi kypsä vielä? koen kyllä, etten ole sujut oman kehoni kanssa (ylipaino) ja se estää myös seurustelua. en ole itsevarma vaatteet päällä enkä ilman koska ahterini on niiin leveä :( päärynä olen kuten sanottu jo. ehkä tämä tästä. 

onko muita jotka ovat vasta vanhempana tajunneet syyn miksi ei seurustellut nuorena?

ap

Vierailija
32/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26 ja aloin seurustelemaan nykyisen kanssa pari vuotta sitten. Sitä ennen en ollut koskaan seurustellut. Ei mitään ongelmaa mielestäni. Miksi pitäisi olla seurustellut?

Vierailija
33/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustella 20-vuotiaana toisen kokemattoman kanssa, joka on nykyisin avomieheni :)

Tulipa testattua, että nettideititkin voi toimia.

25v.

Vierailija
34/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:23"]voi te ihanat<3 ja onnea sulle kaikkeen tulevaan joka oot jo 5v seurustellu! varmasti ihanaa ja mahtava kokemus ja lisää tulossa :)

[/quote]

On kyllä. Mitään en vaihtais! :) <3

[/quote]Sinulta jäi nyt sarkasmi huomiotta 

Vierailija
35/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustella ekan kerran 21-vuotiaana. 23-vuotiaana menimme naimisiin ja juuri vietimme 26-v hääpäiväämme. 

Vierailija
36/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt kuitenkaan tahtoisi nettideittisivuille asti vielä tämän ikäisenä "vajota". ei siis ilkeästi tarkoitettu, mutta uskon ettei se oli minua varten. jotenkin en tahdo semmoista kautta miestäni löytää :( en ehkä aivan usko siihen että siellä olisi hyviä miehiä vaikka monilla onkin hyviä kokemuksia..

sitten jos olen 35 ja sinkku enkä yhtään miehen katsetta kääntänyt voin harkita nettideittisivuja.

ap

Vierailija
37/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:14"]

[/quote]Seurustellut = jakanut teinipillua

Vierailija
38/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä painoin 19-vuotiaana 68 kg ja pituutta oli 165 cm. Ensimmäinen seurustelusuhteeni alkoi 19-vuotiaana ja on jatkunut tähän päivään asti ja toivottavasti jatkuu koko loppu elämän. Nyt on jo muksuja. Joten älä huoli, eipä se ole mikään erikoisuus olla sinkkuna 20-vuotiaana ja tilanne voi muuttua, koska vaan!

Vierailija
40/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 v. , kun tapasin nykyisen mieheni ja lasteni isän.  Oli myös ensimmäinen seurustelusuhteeni. Sitä ennen ei vaan kolahtanut kukaan. Hauskoja poikiahan on maailma pullollaan, mutta ne oli vain kavereita. Olen kasvanut veljien keskellä, joten sitä poikaporukkaa oli aina ympärillä. Kyllä minäkin ehdin jo luulla, että mussa on jotain vialla, kun kaikki pojat tuntui vain veljien veroisilta kavereilta.  Kunnes tapasin tämän hyvälle tuoksuvan merisotilaan, niin se oli siinä!

Se rakkaus tulee yllättäen nurkan takaa, älä sitä sure!