Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v enkä ole ikinä seurustellut,

Vierailija
09.04.2014 |

Miehet eivät huomioi minua, olen mielestäni perus kaunis, pitkät tummat hiukset, meikkaan vähän, 170cm/68kg. Olen laihduttamassa koska tunnen itseni liian isoksi :( tavoite ensiksi 60kg. Josko tulisi edes vähän lisää katseita miehiltä... 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut seurustellut vielä 20 vuotiaana. Muistaaksen 23-25 vuotiaana ensimmäinen seurustelusuhde. Sitten tapasin vaimoni ja se oli jalat alta menoa ja parin vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Nyt onnellisesti yhdessä 14 vuotta.

Älä siis stressaa. Kyllä kunnon nainen aina kunnon miehen löytää, parempi vain ettet hätiköi asiassa.

Vierailija
42/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:14"]

Itsekin olen 20v. ja seurustellut reilu 5 vuotta. :)

[/quote]Seurustellut = jakanut teinipillua

[/quote]

Miten se on "teinipillun jakamista" jos on vakiintunut 15-vuotiaana, varsinkin jos tällä tytöllä on ollut vain yksi kumppani?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, että 15-20 v. oli kyllä lystikkäintä nuoruutta tyttö-poikaporukassa

ilman seurustelu- ja seksimeininkiä. Niitä vuosia en kyllä antaisi pois. Sitten olinkin valmis kaksykkösenä vakiseurusteluun ja 29 v naimisiin. Hellittäkää vähän niistä teinirakkauksistanne. Seksi tuntuu olevan ainakin pojille tärkeä syy pitää tyttöystävää.