Voi apua, en IKINÄ enää kutsu nettitreffeiltä kotiini ketään!! :D
Oon nauranut koko päivän siitä lähtien kun "mies" lähti !
Kutsuin siis netissä tavanneen miehen luokseni kahville ( ISO virhe )
Kun ajattelin, että tuo vaikuttaa ihan mukavalta, ja olisi oikeessa elämässä myös kiva tutustua. Mies oli netissä puhelias ja oikein fiksu kaikinpuolin, kehui olevansa "mielestään muihin verrattuna hyvässä kunnossa". Uskoin. ........ Hän kun kurvasi ihanalla tuunatulla teiniaudilla pihapiiriin popit soiden ja olin kuolla häpeään, kun oli paljon mammoja siinä pihalla leikkimässä lasten kanssa. Autosta astui ulos mies... tai poika.. tai en tiedä. Iäkseen oli ilmoittanut 30, mutta päältäpäin näytti valehtelematta 20-vuotiaalta. Ohjasin hänet sitten perässäni asuntooni ja kysyin kuulumisia jnejne.. En meinannut saada MITÄÄN irti hänestä, vastaus oli joka kysymykseen max. 3 sanaa, eikä itse kysellyt mitään. Sitten yhtäkkiä kysyi kahvia juodessa, että mitä kahvia mä keitin. Sanoin, että ihan vaan juhla mokkaa taitaa olla. " No siinä tapauksessa mää otan vaan yhen kupin, mä en nimittäin voi sietää sitä, et sori ny vaan" Mä meinasin tipahtaa tuoliltani, ja totesin, että tämä selvä. Oli tosi kiree tunnelma muutenki koko sen tunnin mitä se ehti olla mun luona, kun keksin, että olin sopinut mennä lenkille kaverin kanssa illemmalla, oli pakko hiukan valehdella kun halusin sen vaan ulos mun kodista :D Luulin jo, ettei kiusallisemmaksi vois mennä, mutta kun hän rupesi laittamaan kenkiä jalkaan, hän sitoi ne ISTUALTEEN....niinku lapset tekee. :D sovittiin et nähdään vielä kun sen mielestä oli niin kivaa, " kunhan keitän hälle presidenttiä seuraavalla kerralla"... Yeah, right.. Oli laittanut vielä s-postiin viestiä kun olin niin mukava ja kivaa seuraa. MM-M samaa mieltä!!! :D
Eipä taideta enää kohdata....
Onko kellään pahoja kokemuksia nettitutuista oikeassa elämässä? :D
Kommentit (23)
Voi ei!! :D Mulla on myös yks kaamea kokemus vuosien takaa.
Olin nähnyt kuvan kyllä miehestä, että jotain osviittaa olin saanut, ja aika kivannäköinen oli siinä, mutta sitten irl.... Unohti vissiin kertoa, että kuva oli otettu n. 10 v sitten 20 kg laihempana?? :D Hyi kauhee muistella..
Haisee vahvasti häränpaskalle!
Teini-audilla kurvailevalla parikymppisellä nöösillä ei ole kenkiä, jotka pitäisi sitoa. Niillä on sellaiset sämpylät, jotka losautetaan jalkaan ihan seisaaltaan.
Mut ihan kiva tarina :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:16"]
Oon nauranut koko päivän siitä lähtien kun "mies" lähti !
Kutsuin siis netissä tavanneen miehen luokseni kahville ( ISO virhe )
Kun ajattelin, että tuo vaikuttaa ihan mukavalta, ja olisi oikeessa elämässä myös kiva tutustua. Mies oli netissä puhelias ja oikein fiksu kaikinpuolin, kehui olevansa "mielestään muihin verrattuna hyvässä kunnossa". Uskoin. ........ Hän kun kurvasi ihanalla tuunatulla teiniaudilla pihapiiriin popit soiden ja olin kuolla häpeään, kun oli paljon mammoja siinä pihalla leikkimässä lasten kanssa. Autosta astui ulos mies... tai poika.. tai en tiedä. Iäkseen oli ilmoittanut 30, mutta päältäpäin näytti valehtelematta 20-vuotiaalta. Ohjasin hänet sitten perässäni asuntooni ja kysyin kuulumisia jnejne.. En meinannut saada MITÄÄN irti hänestä, vastaus oli joka kysymykseen max. 3 sanaa, eikä itse kysellyt mitään. Sitten yhtäkkiä kysyi kahvia juodessa, että mitä kahvia mä keitin. Sanoin, että ihan vaan juhla mokkaa taitaa olla. " No siinä tapauksessa mää otan vaan yhen kupin, mä en nimittäin voi sietää sitä, et sori ny vaan" Mä meinasin tipahtaa tuoliltani, ja totesin, että tämä selvä. Oli tosi kiree tunnelma muutenki koko sen tunnin mitä se ehti olla mun luona, kun keksin, että olin sopinut mennä lenkille kaverin kanssa illemmalla, oli pakko hiukan valehdella kun halusin sen vaan ulos mun kodista :D Luulin jo, ettei kiusallisemmaksi vois mennä, mutta kun hän rupesi laittamaan kenkiä jalkaan, hän sitoi ne ISTUALTEEN....niinku lapset tekee. :D sovittiin et nähdään vielä kun sen mielestä oli niin kivaa, " kunhan keitän hälle presidenttiä seuraavalla kerralla"... Yeah, right.. Oli laittanut vielä s-postiin viestiä kun olin niin mukava ja kivaa seuraa. MM-M samaa mieltä!!! :D
Eipä taideta enää kohdata....
Onko kellään pahoja kokemuksia nettitutuista oikeassa elämässä? :D
[/quote]
mä istun aina lattialla kun laitan lenkkarit
Taisi vain jännittää.. Ihme, ettei nykyään ihmiset osaa kysyä oikeita kysymyksiä, kun haluavat selvittää sopiiko toinen toiselleen. Mitä hemmettiä te oikein kysytte toisiltanne?!?
"Miten päivä meni?"
"Tosi kivasti"
"Mikä sun lempiväri on?"
"Punainen"
"Mulla sama!"
"Synkataan niin hyvin yhteen :3"
Mäkin istun aina nauhakenkiä laittaessani, sehän on paljon mukavampaa niin :P
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:25"]
[/quote]
Kylässäkin?
Mjoo, ei tapahtuis mulle. Katsos kun mulla on sääntö, että en päästä ventovieraita kotiini enkä mene ventovieraiden kämpille.
Onks teidän kotikasvatuksessa vikaa, opin perillemeno ontuvaa jonkin eksoottisen NShI-häiriön kautta vaan ootteko vaan tyhmänrohkeita. Voi helvetti. Entä jos se psykopaatin oloinen kahvifriikki olis käyny kimppuun ja raiskannu.
Voin nähdä silmissäni syyteraportin kappaleen :asianomistaja kutsui kantajan vapaaehtoisestiasuntoon, jossa kahvittelun merkeissä keskustelu muuttui sanailuksi ja tönimiseksi. Uhri kertoo, että oli tuossa kohden niin ällistynyt, ettei ymmärätänut tai uskaltanut poistaa miestä asunnostaan....
Kivat teille, tyhmät tytöt.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:25"]
[/quote]
Kylässäkin?
[/quote]
Juu, tosin tuolilla. En siis lattialla. Paljon kamalampia on ne, jotka sitoo seisaltaan pyllistäen samalla muille...
Tais sillä olla vaan pupu pöksyssä niin ei saanut sanaa suustaan, kun muuten tykkäs kuitenki :)
Jep, onhan noita kokemuksia. Siis TODELLA laidasta laitaan, joskus harrastin tota ihan huvikseni muun tekemisen puutteessa. Mikäs siinä mennä bisset/kahvit juomaan jonnekin ja vähän tutustua erilaisiin ihmisiin.
No perus case on nämä jotka valehtelee kuntonsa ja mittansa ja ulkonäkönsä ihan toiseks kuin on. Eli just 10v. sitten otettu kuva, jossa painoa se parikyt kiloa vähemmän. Siis mitä helvettiä noi kelaa? Että se rakastuu mun luonteeseen ku näkee niin tulisesti, että nopeesti se unohtaa, että näytänkin prinssin sijaan porsaalta.
Toiset on ikänsä valehtelijat. Voi hele minkä pappojen kaa sitä on tullut kahviteltua.
Kolmas on just tuo et ei puhu mitään. Siis kamalaa läpändeerosta koneen äärellä, ja aivan ujo nörtti in real life.
Mutta jotkut ovat olleet sitten ihan tosissaan sitä mitä ovat. Yleensä sellaisia, jotka mielellään näkevät aika nopeasti pidemmän viestittelyn sijaan.
Hauskaahan toi oli, mutta ei se niiden miesten lemppaaminen kauheen mukavalta tuntunut...
Miksi kutsua kotiin vaan julkiselle paikalle niin pääsee paremmin lipettiin jos tarvis.
Haha.. Mulla oli kerran sellainen juntti treffiseuralainen, joka katseli arvostelevan näköisenä kroppaani ja sanoi että" sulla on muuten tosi leveä lantio" ja että" mun exällä oli todella isot rinnat".. :D Siis se jätkä oli itse sellainen mitäänsanomattoman näköinen, aika isomahainen jne.eikä minun vartalossa ole oikeasti mitään vikaa. Olen urheilullinen jne.mutta en tiedä ajatteliko se, että voisi olla paremmin saumaa, jos saisi multa itsetunnon alemmas.
Kaikenlaisia, ikimuistoisin kokemus oli kun nettituttu tuli treffeille kotiin, keitin kahvit ja juteltiin. Sitten oli miehen aika häippästä niin halus halata, tunki oikein iholle ja alkoi hinkata seisovaa munaa muhun, ei hitto jouduin juokseen pakoon, miestä.
Yökyök, sen jälkeen opin että ei ikinä enää ketään kotiin
Hui kamala, siis se sitoi kenkänsä ISTUALTAAN?!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 08:30"]Kaikenlaisia, ikimuistoisin kokemus oli kun nettituttu tuli treffeille kotiin, keitin kahvit ja juteltiin. Sitten oli miehen aika häippästä niin halus halata, tunki oikein iholle ja alkoi hinkata seisovaa munaa muhun, ei hitto jouduin juokseen pakoon, miestä.
[/quote] HYI,yöks!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 08:30"]Kaikenlaisia, ikimuistoisin kokemus oli kun nettituttu tuli treffeille kotiin, keitin kahvit ja juteltiin. Sitten oli miehen aika häippästä niin halus halata, tunki oikein iholle ja alkoi hinkata seisovaa munaa muhun, ei hitto jouduin juokseen pakoon, miestä.
[/quote]
Hyi!!
[/quote]
Hyi!!
Mä en ole edes koskaan harkinnut tapaavani ketään netti tuttavuutta kotona.
Ahahaha oi luoja, tuli mielikuva tuosta kenkien sitomisesta!