Apua, piilarineste loppu!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:10"]
Pärjäile, ostat huomenna sen nesteen ja pimpottelet vaikka naapureille.
t: henk.koht avustaja
[/quote]
Miksi naapureille pitää pimpotella, kun neste on jo ostettu?
t. talonmies
Voiko fysiologisen keittosuolan pitoisuuden laskea väärin?
Kysyy viestintäjohtaja
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:21"]Minusta olisi tärkeintä lähteä miettimään ongelman syitä, ei ratkaisua.
T. kehityspäällikkö
[/quote]
Aivan. Miksi piilolinssineste on päässyt loppumaan? Koska kyseessä on arkinen päivittäin käytettävä tuote ja asia huomattu vasta ilta kymmeneltä viittaisi se mahdolliseen ongelmaan arjen hallinnassa. Ap ei ehkä osaa ennakoida, ei ehkä hahmota kokonaisuutta. Ongelmanratkaisussa turvautuu ulkopuoliseen apuun sen sijaan, että pyrkisi itsenäiseen ratkaisukeskeiseen toimintaan. Hmm, kuulisin mielelläni lisää ap.n haasteista arjesta selviytymisessä. Onko mitään tutkimuksia tehty lapsuudessa? Oliko nuoruudessa masentuneisuutta? Vaihtuuko työpaikka usein jne.
T. Neuropsykologi
Kuule, kun en mä tässä voi sulle piilarinesteeksi muuttua...todellaki, todellaki,todellaki!
T Ymmi Hinaaja
Oon aina huuhtassu silmät vedellä kun oon meikit aiheella pessy ensin pois koska tuntuu että sitä ainetta on silmissä. X( en tiennyt että vesi on vaarallista silmille.
kuolen nauruun xD
t. työtön av-mamma
Steriilistä vedestä ja steriilistä suolasta saat mainion dipin.
T. fysiikko
mis asut? voin hankii sulle sen.
murtovaras
Keittosuolaa minäkin tekisin itse tuossa tapauksessa.
T: Haudankaivaja
Aamulla kipin kapin ostamaan uutta nestettä, eiköhän ne piilarit yön selviä siinä keittosuolaliuoksessa.
T. Kosmetologi
Maitoon yöksi, aamulla purskuttelet suussa ja pistät silmiin.
T. Lakaisukoneenkuljettaja
Sytytin ap:lle tuohuksen.
t. Rabbi
Sulla on yksi ylimääräinen piilarinestepullo keittiön yläkaapissa, liesituulettimen vasemmalla puolella.
t: naapurikyttääjä
Minä nukkuisin piilolinssit päässä yön ja hakisin heti aamulla nestettä. Tai laittaisin linssit roskiin ja ottaisin uudet käyttöön.
t. ohjelmistosuunnittelija
Vissyvesi toimii!
t. keinosiementäjä
Join piilolinssinesteesi.
T. virolainen työmies
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:23"]Tuo on minunkin suurin painajaiseni. Soittelisin paniikissa naapurien ovikelloja. Suomi on täynnä linssiludeja. Kyllä joku lainaa.
T. kirurgi
[/quote]
Se on linssiluteita, ei ludeja!
T. opettaja
Toivottavasti ap ongelmasi selvisi.
T. Pappi
Maito tai sylki toimii myös.
T. maanviljelijä