Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

''suutuinko'' turhasta?

Vierailija
04.05.2014 |

Siis ollut erään miehen kanssa jonkunlaista juttua jo todella pitkään. Mies on kavereidensa kanssa samassa baarissa. Miehen kaverit moikkaavat ihan reilusti, mutta mies itse hädin tuskin moikkaa minua kavereidensa edessä. Kotimatkalla kun kaverit ovat jo lähteneet pois alkaa taas minun seura kiinnostamaan. Tiedustelin sitten mieheltä, että mikä on kun ei voi minua vaan reilusti moikata kavereidensa edessä, mutta käyttäytyy kahden kesken sitten ihan päinvastaisesti. Sanoin, että en halua riidellä/haastaa riitaa vaan kysyä/puhua asiasta, koska se vaivaa minua ja että jos mua joku asia vaivaa niin olen semmoinen luonne, että haluan puhua asioista.. Oliko työ nyt ihan kamala virhe alkaa puhumaan asiasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:03"]

Et, mustakin tuo on omituista. Ihan kuin häpeäisi seuraasi.

[/quote]

No kysyin ihan suoraan, että häpeääkö minua ettei sen takia kehtaa moikata. Mutta vastaukset oli tyyliin ''en mä halua puhua henk koht asioista muille'' tai ''en ehtinyt moikata kun tulit niin äkkiä eteen''  tai ''kyllähän mä moikkasin''. Sanoin kyllä, että kun kaikki joka tapauksessa tietävät, että meillä on jotain niin eikö ihmiset ihmettele enemmän miksei me moikata ja silti aina päädytään yhteen kuin se, että reilusti vaan moikkaisi ja that's it..

Vierailija
2/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ei tule muuttumaan..jos haluat jotain muuta niin muuttumista ei kannata alkaa odottamaan. kokemusta on. Jos jo alussa häpeää niin tulee Häpeämään aina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:10"]

[/quote]

No kysyin ihan suoraan, että häpeääkö minua ettei sen takia kehtaa moikata. Mutta vastaukset oli tyyliin ''en mä halua puhua henk koht asioista muille'' tai ''en ehtinyt moikata kun tulit niin äkkiä eteen''  tai ''kyllähän mä moikkasin''. Sanoin kyllä, että kun kaikki joka tapauksessa tietävät, että meillä on jotain niin eikö ihmiset ihmettele enemmän miksei me moikata ja silti aina päädytään yhteen kuin se, että reilusti vaan moikkaisi ja that's it..

[/quote]

Eli selittelee seli-seli. Oletko aivan varma, ettei tämä mies ole varattu, ainakin seurustelusuhteessa? Tai ettei sillä olisi samantyyppistä säätöä jonkun muunkin kanssa? Vähän siltä se nyt vaikuttaisi.

Vierailija
4/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedän, että miehellä on huono itsetunto (olen tästä kuullut hänen kavereiltaan, mutta olen myös itse lukenut näin rivien välistä mitä mies on puhunut) On sanonut olevansa ujo naisasioissa ja ihmetellyt monesti mitä hänessä näen jne.. Uskon myös tuohon roolin esittämiseen kavereiden edessä. Mutta tarvitseeko minun sietää kylmää käytöstä ja sitten olla taas ''valmiina hänelle'' kun hänelle se käy ja kavereita ei näy..

Vierailija
5/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kiertopalkinto: mies ei halua kavereitten tietävän, että se joutuu tyytymään sinuun.

Vierailija
6/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

Eli selittelee seli-seli. Oletko aivan varma, ettei tämä mies ole varattu, ainakin seurustelusuhteessa? Tai ettei sillä olisi samantyyppistä säätöä jonkun muunkin kanssa? Vähän siltä se nyt vaikuttaisi.

[/quote]

Enpä usko :D Noh, mies ei nyt varsinaisesti ole mikään ''kaupungin komein mies'' ja luulen, ettei hänellä edes ole mitään oikeita seurustelusuhteita ikinä ollut, tai näin olen kuullut..

Vierailija
7/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, se on ihastunut sinuun.

[/quote]

Mutta eikö ihastunut käyttäydy päinvastoin?

Vierailija
8/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hävetä sua jostain syystä :/ ulkonäöstäsi en tietenkään tiedä mitään mutta ehkä olet lihava,ruma,silmälasit,lyhyet hiukset,rumat vaatteet tms mikä on yleisesti ottaen rumaa niin häntä sitten nolottaa? 

Vierailija
9/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:20"]

ulkonäöstäsi en tietenkään tiedä mitään mutta ehkä olet lihava,ruma,silmälasit,lyhyet hiukset,rumat vaatteet tms mikä on yleisesti ottaen rumaa niin häntä sitten nolottaa? 

[/quote]

No ei nyt mikään noista kolahtanut. Ehkä pikemminkin tilanne on toisin päin, yksikään minun kavereistani ei ymmärrä mitä minä näen hänessä ja hokevat sitä, että minä saisin paljon paremman näköisen miehen kuin mitä hän on :P

Vierailija
10/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälasit,,,,lyhyet hiukset,,,yleisesti ottaen rumaa..hoh hoijaa.

Vierailija
11/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, se on ihastunut sinuun.

Vierailija
13/13 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä kysymään?? Tuohan kertoo miehestä jotakin, joko häpee sinua, tai häpee itseään - haluaa pitää roolia kavereiden edessä. Kumpikaan ei ole hyvä asia eikä puhumalla parane.