Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot

Vierailija
28.11.2020 |

Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.

Kommentit (252)

Vierailija
61/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aiheesta tehty tutkimus on päätynyt samaan lopputulokseen: 19-50v miesten silmissä nainen on kauneimmillaan parikymppisenä. n. 19-21v.

[/quote]

Entä sitten? Vaikka näin olisi asia, ei ne keski-ikäiset miehet sen kiinnostavampia ole nuorten naisten silmissä. Kun olin tuon ikäinen, en edes noteerannut pariutumismielessä yli 30-vuotiaita miehiä ja keski-ikäisten miesten lähestymisyritykset tuntuivat lähmäisiltä. Mieluiten valitsin itseäni pari vuotta vanhemman tai saman ikäisen.

Vierailija
62/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aiheesta tehty tutkimus on päätynyt samaan lopputulokseen: 19-50v miesten silmissä nainen on kauneimmillaan parikymppisenä. n. 19-21v.

Entä sitten? Vaikka näin olisi asia, ei ne keski-ikäiset miehet sen kiinnostavampia ole nuorten naisten silmissä. Kun olin tuon ikäinen, en edes noteerannut pariutumismielessä yli 30-vuotiaita miehiä ja keski-ikäisten miesten lähestymisyritykset tuntuivat lähmäisiltä. Mieluiten valitsin itseäni pari vuotta vanhemman tai saman ikäisen.

Kyllä kaksvitosille naisille nelikymppinen mies kelpaa 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen lähipiiriä katsellut, kaikkein eniten rupsahtamisnopeuteen tuntuu vaikuttavan se, onko lapsia vai ei. Kyllä lapset vaan vanhentaa tosi paljon! Toki osa äideistä on fressin näköisiä ja osa lapsettomista kulahtaneita, mutta mielestäni tämä on eniten selittävä yksittäinen tekijä.

Vierailija
64/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen lähipiiriä katsellut, kaikkein eniten rupsahtamisnopeuteen tuntuu vaikuttavan se, onko lapsia vai ei. Kyllä lapset vaan vanhentaa tosi paljon! Toki osa äideistä on fressin näköisiä ja osa lapsettomista kulahtaneita, mutta mielestäni tämä on eniten selittävä yksittäinen tekijä.

Riippuu mun mielestä kyllä missä iässä ne lapset tekee JA minkä ikäisiä lapset on. Joku parikymppinen ei näytä päivääkään vanhemmalta vaikka onko tukka kampaamatta, pulautukset rinnuksilla ilman meikkiä ja ihan palautumisenkin puolesta palaa entisekseen hyvin. Ja jos tekee lapset siinä kolmekymppisenä niin juu, varmasti on väsyneemmännäköinen joitain vuosia kun ei hehku hyviä yöunia. Mutta ei sekään vaihe pysyvästi vanhenna/rupsauta vaan väliaikaisesti. Ei mua oo kyllä luultu koskaan yhtään vanhemmaksi kuin olen vaikka lapsia on kaksi jo kaksvitosena. :D eikä ne varmaan enää paljoa vanhenna jos ei tule aivan karmea teini-ikä.

Vierailija
65/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäjien keski-ikä noussut aika paljon, jolla voi olla vaikutusta vanhenemiseen mm yövalvomista ei kestä niin hyvin kuin nuorempana.

Vierailija
66/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä tarkoitettu naistenhaukkumisketjuksi vai mikä on pointti. Miehillä ja muilla sukupuolilla ihan sama juttu muuten.

Sukupuolet ovat kyllä ihan miehet ja naiset vaan. 

Kokemus sulla voi olla ihan mikä vain ja sen kun, ei ole muilta pois - ellet sitten ala vaatia että muutkin uskovat juttuihisi.

Ketjun sisällöstä: mitä sitten että on eroja? En ole erityisen rupsahtanut vielä, mutta se on edessä kaikilla. On vähän lyhytnäköistä alkaa nälviä muita. Ei meistä muutenkaan kukaan miltään nuorelta näytä paitsi omissa kuvitelmissaan. Se on ihan normaalia, että vanhenee. 

Vierailija
67/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Karen-tukka?

Mulla ollut teinistä asti samanlainen lyhyt tukka, tykkään.

Vierailija
68/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Miehet sanoivat siinä tutkimuksessa pitävänsä noin 20-vuotiaita eniten puoleensavetävinä huolimatta omasta iästään.

Oikeasti kaiken ikäiset MIEHET katsoivat pisimmän aikaa 8-10 vuotiaiden tyttöjen kuvia....miettikää sitä.

Voitte kaivaa sen tutkimuksen, se on kaikkien luettavissa.

Vierailija
69/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä tarkoitettu naistenhaukkumisketjuksi vai mikä on pointti. Miehillä ja muilla sukupuolilla ihan sama juttu muuten.

Kokemus sulla voi olla ihan mikä vain ja sen kun, ei ole muilta pois - ellet sitten ala vaatia että muutkin uskovat juttuihisi.

Ketjun sisällöstä: mitä sitten että on eroja? En ole erityisen rupsahtanut vielä, mutta se on edessä kaikilla. On vähän lyhytnäköistä alkaa nälviä muita. Ei meistä muutenkaan kukaan miltään nuorelta näytä paitsi omissa kuvitelmissaan. Se on ihan normaalia, että vanhenee. 

No jos on vaikka sekä miehen että naisen sukupuolielimiä, niin on ehdottomasti vain mies tai nainen? Tai on eri sukupuolta mihin syntynyt, se on susta valhetta?

Kyllä ikäistään nuoremman näköisiä on. Mullekin niin sanoi moni ihminen, ei ollu mun kuvitelmaa, ei käynyt mieleskään.

Vierailija
70/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä erot on selkeämpiä.

Tiedän miehiä, joilla esimerkiksi hiukset ovat lähteneet jo kolmikymppisenä ja toisilla pehko vielä viisikymppisenäkin, tosin jo harva pehko siinä vaiheessa.

Harmaantuminen alkaa miehillä miltei poikkeuksetta aikaisemmin, kuin naisella ja se voi vääristää todella paljon. Reilu kolmikymppinen mies kun alkaa kasvattaa partaa, johon alkaa ilmestyä harmaata, ni pomppaa viisikymppiseksi samantien. Sileä otsa ei pelasta, jos parta on harmaa.

Totta on, että miehet ja naisetkin komistuvat /kaunistuvat vanhetessaan, mutta vain siihen nelikymppiseksi saakka. Sen jälkeen alkaa kyllä rankka "pudotuspeli" niille, joita ulkonäkö vielä kyseisessä iässä kiinnostaa.

Naiset kaunistuvat n. kolmekymppisiksi asti, mutta vain naisten silmissä.

Niin? Miten tuo(n pitäisi) minun elämääni heilauttaa? Minustakin nuoret naiset ovat kauniimpia perinteisillä kauneusstandardeilla kuin vanhemmat. Mitä sitten, mitä siitä seuraa, mitä tapahtuu?

N50+

Vierailija
71/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nelikymppinen nainen voi olla yli kaksikymppisen aikuisen lapsen äiti, jopa mummo lapsenlapselleen. Tai hänellä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta.

Miten tämä ulkonäköön vaikuttaa? Mummous automaattisesti harmaannuttaa hiukset ja veltostuttaa naaman?

Mulla on alle nelikymppinen lapseton tuttu, joka on kulahtaneempi kuin minä (yli nelikymppinen äiti-ihminen).

Minun lapset ovat vielä pieniä ja ajoittainen univelka ja se, ettei ihan just ole tullut käytyä kampaajalla ja kosmetologilla näkyy. Mutta sitten mulla on ikäisiäni ja itseäni vanhempia tuttuja, joilla on aikuiset lapset ja aikaa ja rahaa huolehtia viimeisen päälle ulkonäöstään ja he näyttävät taatusti freesimmältä kuin minä.

Ne geenit, elämäntavat ja myös elämänasenne!

Vierailija
72/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehiä, joilla esimerkiksi hiukset ovat lähteneet jo kolmikymppisenä ja toisilla pehko vielä viisikymppisenäkin, tosin jo harva pehko siinä vaiheessa.

Harmaantuminen alkaa miehillä miltei poikkeuksetta aikaisemmin, kuin naisella ja se voi vääristää todella paljon. Reilu kolmikymppinen mies kun alkaa kasvattaa partaa, johon alkaa ilmestyä harmaata, ni pomppaa viisikymppiseksi samantien. Sileä otsa ei pelasta, jos parta on harmaa.

Totta on, että miehet ja naisetkin komistuvat /kaunistuvat vanhetessaan, mutta vain siihen nelikymppiseksi saakka. Sen jälkeen alkaa kyllä rankka "pudotuspeli" niille, joita ulkonäkö vielä kyseisessä iässä kiinnostaa.

Niin? Miten tuo(n pitäisi) minun elämääni heilauttaa? Minustakin nuoret naiset ovat kauniimpia perinteisillä kauneusstandardeilla kuin vanhemmat. Mitä sitten, mitä siitä seuraa, mitä tapahtuu?

N50+

Jos et näytä nuorekkaalta et voi pitää itseäsi kauniina.

Vierailija
73/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Sen on vain tarkoitus tehdä sinusta helpompi reikä, jos pidät itseäsi rumana ja vanhana, halua epätoivoisesti kaikilta miehiltä hyväksyntää (niiden mielestä m u naa), ja annat siis kaikille joka paikassa.

Miesten logiikkaa, niiden mielestä naisilla ei ole omaa elämää tai mitään muutakaan, ne ajattelee vain miehiä ja sitä mitä miehet ajattelee niistä, siis näin miesten mielikuvituksessa. Niistä on iso osa persi.häiriöisiä, ja ne näkee kaiken itsensä kautta sen takia.

Miehet käyttää tuota kaikkeen ja kaikkiin, "olet ruma", "olet miehekäs", "olet epähaluttava" jne. ad nauseam, anna reikää.

Vierailija
74/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani nuorekas 43 v, koska kymmenisen vuotta nuoremmilla alkaa näkyä otsavekit ja harakanvarpaita....joita siis minulla ei ole enkä ole niitä tilannutkaan ;)

Vierailija
75/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pyöreyskään aina tee. Jotkut vaan rupsahtelee ennen aikojaan. Olen viime aikoina tavannut kaksi varhaisteinin vanhempaa, joista kummastakin mietin, että ovat tulleet vanhalla iällä vanhemmaksi. Hops, olivatkin vain reilu 40. Siis tosi vanhannäköisiä. Luulin heidän olevan joku 55. Toisaalta tunnen monia samanikäisiä, jotka ovat ikäisensä näköisiä, painosta huolimatta.

Vierailija
76/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Jos et näytä nuorekkaalta et voi pitää itseäsi kauniina.

Niin? miksi minun pitäisi näyttää kauniilta? Mitä hyötyä siitä minulle olisi? Rakastaisiko lapseni minua enemmän, entä puolisoni? Saisinko parempaa palkkaa, enemmän osinkoja? Olisiko minulla  enemmän vapaa-aikaa, pääsisinkö enemmän matkustamaan? Olisinko lahjakkaampi harrastuksissani?

Vierailija
77/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset sitä ja tätä. Kovin suomalainen puheenaihe, joka kertoo kulttuurissa piilevästä ikärasismista ja siitä ettei nainen ole oikeastaan koskaan OIKEAN ikäinen. Tätä aihetta vatvotaan harva se päivä!

Oon yli 40 ja voin sanoa että taatusti vanhemman näköinen kuin 30 vuotias mutta yleistäen sata kertaa paremman näköinen ihan jo pelkästään tyylin johdosta. On aivan sama minkä ikäinen olet jos sulla on huono tyyli. Ja suomalaisilla olisi kehitettävää tässä. Iälle ei edelleenkään mitään mahda, joten on turha miettiä miksi tietyn ikäinen nainen näyttää siltä tai tältä kun kyseessä ei ole homogeeninen joukko. Nauttikaa nuoruudesta niin kauan kun sitä kestää, mutta kehittäkää sitä tyylipuolta ja huolehtikaa siitä että pysytte hoikkina.

Vierailija
78/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset naiset sitä ja tätä. Kovin suomalainen puheenaihe, joka kertoo kulttuurissa piilevästä ikärasismista ja siitä ettei nainen ole oikeastaan koskaan OIKEAN ikäinen. Tätä aihetta vatvotaan harva se päivä!

Oon yli 40 ja voin sanoa että taatusti vanhemman näköinen kuin 30 vuotias mutta yleistäen sata kertaa paremman näköinen ihan jo pelkästään tyylin johdosta. On aivan sama minkä ikäinen olet jos sulla on huono tyyli. Ja suomalaisilla olisi kehitettävää tässä. Iälle ei edelleenkään mitään mahda, joten on turha miettiä miksi tietyn ikäinen nainen näyttää siltä tai tältä kun kyseessä ei ole homogeeninen joukko. Nauttikaa nuoruudesta niin kauan kun sitä kestää, mutta kehittäkää sitä tyylipuolta ja huolehtikaa siitä että pysytte hoikkina.

Joo oh. Ei ne hip zaratrendit saa näyttämään ketään keski-ikäistä yhtään nuorekkaammalta.

Vierailija
79/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se painoindeksistä tai rypyistä ole niin kiinni, vaan miten kantaa itsensä eli arvokkuus. Enkä tarkoita nyt mitään pilatesshaibaa ja ryhtiä välttämättä, vaan että miten on hyvin itsensä kanssa, se näkyy ulospäin.

Vierailija
80/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on vaikka sekä miehen että naisen sukupuolielimiä, niin on ehdottomasti vain mies tai nainen? Tai on eri sukupuolta mihin syntynyt, se on susta valhetta?

Kyllä ikäistään nuoremman näköisiä on. Mullekin niin sanoi moni ihminen, ei ollu mun kuvitelmaa, ei käynyt mieleskään.

Intersukupuolisuus ei ole mikään uusi sukupuoli, eikä kenelläkään intersukupuolisella ole molempia toimivia sukupuolielimiä. Tuo oletus on vanha myytti hermafrodiitistä ihmisestä, josta intersukupuolisten oikeuksia ajavat ovat pyrkineet jo vuosikausia eroon. Ja olet sitä sukupuolta mihin synnyt, sukupuoli ei ole tunnekysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi