Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot

Vierailija
28.11.2020 |

Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.

Kommentit (252)

Vierailija
21/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen rasvaprosentti myös rypistää naamaa monilla.

t. Lihava

Vierailija
22/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 10kg, naama rypistyi. Mutta mieluummin pari uurretta, kun paksu vyötärö terveysongelmineen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta 40 vuotiaana paksuna olemisesta ja laihana olemisesta. Laihana olen paljon nuoremman näköinen. Tanttamainen vartalo vanhentaa.

Vierailija
24/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin säilynyt 77v nainen ja menisin koska vaan rupsahtaneesta 50v naisesta

Ihan varmasti, olet sinä melkoinen hjöpönassu :)

Vierailija
25/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin säilynyt 77v nainen ja menisin koska vaan rupsahtaneesta 50v naisesta

Ihan varmasti, olet sinä melkoinen hjöpönassu :)

Tuutko kattoo mun uutta tatuointia(se on piilossa) pusu ❤️

Vierailija
26/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen rasvaprosentti myös rypistää naamaa monilla.

Korkea rasvaprosentti aiheuttaa kaksoisleukaa, hamsterinpusseja ja naaman muodottomuutta.

Parempi sekin kuin kuiva rusina kasvojen tilalla.

No ei ole. Puliakka ulkonäkö ei sovi kellekään.

Vierailija
27/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 103-vuotias nainen ja vieläkin joskus kysyvät papereita kassalla.

Vierailija
28/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas naiset mallia näistä kaunottarista https://www.is.fi/viihde/art-2000007648352.html 😉

Vierailija
29/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaas naiset mallia näistä kaunottarista https://www.is.fi/viihde/art-2000007648352.html 😉

Harva parikymppinen nainen on noin timmissä kunnossa.

Vierailija
30/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat alkaa näkyä. Miten paljon vetää gluoosifruktosisiirappia, sokeria, alkoholia.. saatika tupakkaa. Syökö lisäainesontaa, pikaruokaa miten paljon vai normaalia ruokaa.

Ei hoikkakaan ole kuiva rypistynyt rusina kun syö kunnollista normaalirasvaista ruokaa.

Vierailija
31/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 103-vuotias nainen ja vieläkin joskus kysyvät papereita kassalla.

Taitaa olla hautaustoimiston kassa. Varaavat sulle jo arkun

Vierailija
32/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Näin voisi itseasiassa sanoa kaikista ikäryhmistä ja molemmista sukupuolista... 🙄

Vierailija
33/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavat alkaa näkyä. Miten paljon vetää gluoosifruktosisiirappia, sokeria, alkoholia.. saatika tupakkaa. Syökö lisäainesontaa, pikaruokaa miten paljon vai normaalia ruokaa.

Ei hoikkakaan ole kuiva rypistynyt rusina kun syö kunnollista normaalirasvaista ruokaa.

Minusta taas näyttää ettei ne elintavat vaikuta muuhun kuin toki painoon. Muuten vanhenemiseen tuntuu vaikuttavan lähinnä geenit. Esim mulla työkaveri, joka näyttää ehkä 35 v vaikka on 46, ja on sanonut olevansa pelkän roskaruoan syöjä, alkoholin suurkuluttaja eikä harrasta liikuntaa. Sitten tunnen myös terveysintoilijat jotka on ihan rusinoita.

Vierailija
34/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

👵➡️👩‍🦰➡️👱🏻‍♀️

Nuoruudenlähde löydetty! Käänteinen järjestys.

Vierailija
35/252 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takii AP mainitsi naiset erikseen? :o Eikö tuo päde miehiin? Mie vähä luulen, et pätee! :D Jos mies on ollu koko nuoruutensa urheilullinen ja hyvässä kunnossa tai laiha luikku, nii vähä luulen, et sama jatkuu myös myöhemmällä iällä. Ja jos on nuorena lihava, nii jos ei tee asian etee mitää, nii pysyy lihavana. Ja kyl miehet vanhenee iha samalla tavalla kui naiset. :D Toiset näyttää teineiltä ja toiset vanhoilta papparaisilta. En ny tajuu, miks täs puhutaan vain naisista…

Vierailija
36/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas näyttää ettei ne elintavat vaikuta muuhun kuin toki painoon. Muuten vanhenemiseen tuntuu vaikuttavan lähinnä geenit. Esim mulla työkaveri, joka näyttää ehkä 35 v vaikka on 46, ja on sanonut olevansa pelkän roskaruoan syöjä, alkoholin suurkuluttaja eikä harrasta liikuntaa. Sitten tunnen myös terveysintoilijat jotka on ihan rusinoita.

Ei se ole terveellistä, että kuivattaa ja kituuttaa itsensä ryppyiseksi rusinaksi. Kohtuullinen liikunta on parasta, ei mikään hirmukidutusrääkki tee hyvää enää tuossa iässä. Jos nuorempanakaan.

Eikä myöskään mikään salaatinlehti, light, rypsiöljyruokavaliokaan ole hyväksi aikuiselle naiselle. Vaan tasapainoinen, ravinteikas ja luonnollinen ruoka. Iho ja monet muut elimet tarvitsevat kunnollisia rasvoja.

Ihmisillä on edelleen tiukassa luulo, että 80-luvun aerobic-rääkki ja kevyttuotteet ja itsensä nälkiinnyttäminen on "terveellistä". No ei ole. Keho tarvitsee työtä mutta myös lepoa ja lempeyttä.

Samoin stressi ei tee hyvää- ei terveydelle eikä iholle eikä naamalle.

Suuressa kuvassa nämä kaikki kyllä näkyy naamassakin. Toki poikkeuksia aina löytyy, mutta suuressa kuvassa näin.

Vierailija
37/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nelikymppinen nainen voi olla yli kaksikymppisen aikuisen lapsen äiti, jopa mummo lapsenlapselleen. Tai hänellä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta.

Aloituksessa oli kyse ulkonäöstä. Kyllä 20-vuotias äiti näyttää nuoremmalta kuin 40-vuotias äiti tai 40-vuotias lapseton. Ja 50-vuotias mummo nuoremmalta kuin 60-vuotias teinin mamma.

Vierailija
38/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä sama juttu

Miehillä ne ääripäät on vielä kauempana toisistaan, koska joillakin on to-del-la kauheat elämäntavat, naisilla sentään yleensä pysyy joku roti. Toisaalta poikamaisen näköinen, itsestään huolta pitävä mies voi näyttää ikäistään nuoremmalta siinä missä nainenkin.

Miehillä on vielä enemmän vaihtelua ihan puberteetinkin läpikäynti-iässä. Ei ole mitenkään erityisen ihmeellistä, että pojilla voi olla jopa viiden vuoden ero ns. miehistymisessä. Toki ne hitaammin kehittyvät ovat muutenkin nuoremman oloisia ja pysyvät nuoremman oloisina vielä pitkään. Joillekin ei edes parta kasva ennen kuin lähempänä kolmekymppistä, ja toiset ukot on siinä vaiheessa jo täysin rupsahtaneita. SEllaista se on. Geenit ja elämäntavat.

Onhan kypsymisessä eroa naistenkin kesken. Siskollani alkoi murrosikä aiemmin ja kuukautiset 12-vuotiaana. Minulla alkoivat 16-vuotiaana. Saavutimme sukukypsyyden tältä osin samaan aikaan vaikka olen 4 vuotta vanhempi. Saa nähdä miten vaihtareiden kohdalla koska sisko tupakoi, minä taas en.

Vierailija
39/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Minkä takii AP mainitsi naiset erikseen? :o Eikö tuo päde miehiin? Mie vähä luulen, et pätee! :D Jos mies on ollu koko nuoruutensa urheilullinen ja hyvässä kunnossa tai laiha luikku, nii vähä luulen, et sama jatkuu myös myöhemmällä iällä. Ja jos on nuorena lihava, nii jos ei tee asian etee mitää, nii pysyy lihavana. Ja kyl miehet vanhenee iha samalla tavalla kui naiset. :D Toiset näyttää teineiltä ja toiset vanhoilta papparaisilta. En ny tajuu, miks täs puhutaan vain naisista…

Koska tämä on jälleen kerran keski-ikäisten naisten mollaamisketju. Johan näitä täällä päivittäin on.

Vierailija
40/252 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen on Karen-tukka? Onko se sama kuin menopaussikypärä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä