Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon pitäisi olla erilaista kuin nuorena? samat asiat viehättää..höpsöt
mies52v
Eli?
Naama, vartalo, luonne jne edelleen. Ei tuo miksikään muutu ikääntyessään.
mies52v
Siis onko jollekin ihan oikeasti merkitystä mitä miehet katsovat ja ajattelevat ulkonäössä??
Kaikkea sitä saa lukea.
Ei mihinkään. Tuon ikäinen nainen on kaatopaikalle joutava tuhkaluukku-harppu.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko jollekin ihan oikeasti merkitystä mitä miehet katsovat ja ajattelevat ulkonäössä??
Kaikkea sitä saa lukea.
Joo on kyllä, haluaisin parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös mies.
Punaiseksi värjättyihin hiuksiin = Oikeasti harmaat hiukset, jota piilotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat asiat kuin nuoressakin.
Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.
Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.
Entä jos ei ole uraa, rahaa eikä omaisuutta?
Ei sillä ole mitään merkitystä silloin kun mies valikoi kumppania. Sen sijaan nainen tuijottaa myös näihin asioihin.
No kiva jos rahaton, työtön ja omaisuudeton 40 v nainen kelpaa. Epäilen kyllä että olet vähemmistössä.
Ne ihmettelee, miksi ne liikkuu julkisilla paikoilla, vaikka pitäisi olla lepäämässä palvelutalon sängyssä.
Maat,mannut ja omaisuus kiinnostaa miehiä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös mies.
Mies ei voi olla tuhkaluukku.
Kyllähän ensimmäinen kysymys on: panisinko? Jos vastaus on kyllä, alan miettimään muita tärkeitä asioita naisessa. Ja ne muut asiat ovat nykyään eri tärkeysjärjestyksessä kuin nuorempana.
M40
Jos mummotauti on jo alkanut ja ylipainoakin, niin ainakaan minua ei mikään..
Mutta jos näyttää ikäistään nuoremmalta eikä ole kertynyt katkeruutta ja traumoja, niin voisihan tuollaista ajella, koska voi olla vielä ihan soiva peli :)
Ehkä tuon ikäisessä viehättää se suoruus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kun on.
Paavo von Turhantarkka kirjoitti:
Jos mummotauti on jo alkanut ja ylipainoakin, niin ainakaan minua ei mikään..
Mutta jos näyttää ikäistään nuoremmalta eikä ole kertynyt katkeruutta ja traumoja, niin voisihan tuollaista ajella, koska voi olla vielä ihan soiva peli :)
Ehkä tuon ikäisessä viehättää se suoruus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kun on.
Et siis aio ikinä olla semmoisen naisen kanssa jolla on vaihdevuodet vaan yrität kuusikymppisenäkin max nelikymppisiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.
Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.
Ei sillä ole mitään merkitystä silloin kun mies valikoi kumppania. Sen sijaan nainen tuijottaa myös näihin asioihin.
No kiva jos rahaton, työtön ja omaisuudeton 40 v nainen kelpaa. Epäilen kyllä että olet vähemmistössä.
Miksi ala peukku? Itsehän minä tässä se köyhä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös mies.
Mies ei voi olla tuhkaluukku.
Helposti voi ja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kelpaa.
Mutta älä unohda niitä tärkeitä asioita.
Naisilla on minun havaintojeni mukaan paljon voimakkaampi korrelaatio hyvän kropan ja uramenestyksen suhteen. Uranaisissa on paljon urheilijoita, työttömissä ei. Miehillä korrelaatio on heikompi; on enemmän työttömiä treenaajia mutta myös varakkaita möhömahoja.
Jos kroppa on pyöreä, tyyli on lökärit ja tunika, ja luonne on umpitylsä niin sitten on haastavampaa. Jos taas käytät lisääntyneen vapaa-ajan kuntoiluun ja kivoihin harrastuksiin, olet fiksu ja kiva, etkä ole gold digger, niin voin taata että olet ihan hyvissä asemissa. Ei haittaa köyhyys.
Miehessä kiinnitän huomiota käytöstapoihin, yleissiistiin olemukseen ja siihen että hyväksyy ihmiset riippumatta siitä mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kelpaa.
Mutta älä unohda niitä tärkeitä asioita.
Naisilla on minun havaintojeni mukaan paljon voimakkaampi korrelaatio hyvän kropan ja uramenestyksen suhteen. Uranaisissa on paljon urheilijoita, työttömissä ei. Miehillä korrelaatio on heikompi; on enemmän työttömiä treenaajia mutta myös varakkaita möhömahoja.
Jos kroppa on pyöreä, tyyli on lökärit ja tunika, ja luonne on umpitylsä niin sitten on haastavampaa. Jos taas käytät lisääntyneen vapaa-ajan kuntoiluun ja kivoihin harrastuksiin, olet fiksu ja kiva, etkä ole gold digger, niin voin taata että olet ihan hyvissä asemissa. Ei haittaa köyhyys.
No se on kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmettelee, miksi ne liikkuu julkisilla paikoilla, vaikka pitäisi olla lepäämässä palvelutalon sängyssä.
Tämähän se.
Perseeseen.