Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?

Vierailija
28.11.2020 |

Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?

Kommentit (329)

Vierailija
41/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakko?

Tän ikäset on jo hyvissä asemissa työelämässä. Mullakin 7000e/kk palkka enkä ole edes vielä hyvätuloinen ikäisekseni. T. Täti

Kaikki tällä palstalla tienaa vähintään tuon verran.

Vierailija
42/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse ja onko hyvä ottamaan suihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakoko?

Tän ikäset on jo hyvissä asemissa työelämässä. Mullakin 7000e/kk palkka enkä ole edes vielä hyvätuloinen ikäisekseni. T. Täti

No huh. Mun bruttopalkka 1800. Olen 45 v.

Vierailija
44/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä iässä ole muututtu jo miehille näkymättömäksi?

Toivottavasti ei.

Vierailija
45/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria miehiä kiinnostaa kokemus.

Voipi olla. Heräsin tähän, kun kesällä kotiin tullessani naapurin nuorukainen kavereineen kyttäsi minua niin maireina hymyten. Vaikka olinkin tällainen 42-vuotias täti ja lapsikin mukana. Hyi ja hui...

Wokki naapurissa?

Vierailija
46/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat asiat kuin nuoressakin.

Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.

Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.

Vierailija
47/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulla ole mitään eri sapluunoita eri ikäisille naisille. Huomion kiinnittää, kauniit kasvot, hoikka ja ryhdikäs vartalo, viimeistelty olemus ja ilmeet & eleet.

Vierailija
48/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan jännän äärellä, naisen ulkonäkö.

Olisipa kiva vaihteeksi saada keskustelua mihin naiset kiinnittää huomiota 45-50 ikäisissä miehissä.

Tästä ketjusta saa käsityksen että vain naiset vanhenee. Tai noh, onhan se tietty huono keskustelun aihe. Eihän nainen tietenkään voi mieheen kiinnittää mitään huomiota kun me naiset odotellaan vaan aloitteita mieheltä ja parhaat on jo viety.

Niinhän se oli.

Vierailija
49/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus: iloisuus, fiksuus, hoikkuus. Hieman pidättyvä mieluummin kuin ekstrovertti.

Vierailija
50/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ollaan jännän äärellä, naisen ulkonäkö.

Olisipa kiva vaihteeksi saada keskustelua mihin naiset kiinnittää huomiota 45-50 ikäisissä miehissä.

Tästä ketjusta saa käsityksen että vain naiset vanhenee. Tai noh, onhan se tietty huono keskustelun aihe. Eihän nainen tietenkään voi mieheen kiinnittää mitään huomiota kun me naiset odotellaan vaan aloitteita mieheltä ja parhaat on jo viety.

Niinhän se oli.

Pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni, raha, status, tyyli, hyvät hampaat, hiukset tallella.

Vierailija
51/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisvaikutelma, rinnat, peppu, ryhti ja jalat ensiksi ja sitten tuleekin jo käytöstavat. Nykyisin olen lisäksi erityisen kiinnostunut korvista, niiden asennosta, koosta ja sijainnista. Havaintojeni mukaan ne kuvastavat erästä tärkeää ominaisuutta, joka ei liity todellakaan ainakaan suoranaisesti seksiin. Tutkimukseni ovat tältä osin pahasti kesken.

Vierailija
52/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen

Vierailija
53/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet ovat jo kokeneita suhdemarkkinoilla.

Kyllä heidän katseensa kiinnittyy naisessa kokonaisuuteen, mikäli ovat tosimielellä kumppania etsimässä.

Kertakäyttö numeroita hakevat miehet ovat aivan eri asia, senhän tietävät kaikki, mitä he naisissa katsovat.

Vierailija
54/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apus vastaan. 45-50 vuotiaissa miehissä kiinnitä huomiota avoimeen hymyyn, sänkeen ja kehon kiinteyteen kun ne on mulle niitä seksikkäitä juttuja. Ei tartte olla superlihaksikas, mutta kyl mä valitettavasti ohitan pullukkaposket. 🤭

Neiti 41 vee

Vierailija
55/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä eronneena kohta viisikymppisenä naisena kiinnitän huomion miehiin, jotka vaikuttavat mukavilta, huomaavaisilta ja kypsiltä. Elämänkokemuksen viisastamilta.

Ex-mies otti itseâän melkein 20 vuotta nuoremman uuden naisen.

Vierailija
56/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset ja älykkäät silmät.

Vierailija
57/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.

Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.

Entä jos ei ole uraa, rahaa eikä omaisuutta?

Vierailija
58/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei ole uraa, rahaa eikä omaisuutta?

Ei sillä ole mitään merkitystä silloin kun mies valikoi kumppania. Sen sijaan nainen tuijottaa myös näihin asioihin.

Vierailija
59/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäriin tai lasten tyttäriin.

Vierailija
60/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko?

Ei miehiä lompakko kiinnosta, tämä on vaan epätoivoinen yritys luoda vaikutelmaa että sukupuolet olisivat tämänkin asian suhteen samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi