Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua työkaverin kanssa, kerronko naisen miehelle asiasta?

Vierailija
28.11.2020 |

Antakaas tulla kommentteja. Eli puolisoni petti minua naisen kanssa, joka on töissä samassa työpaikassa mutta eri toimipisteessä. Pettäminen tapahtui viime vuonna ja johti meidän eroon lopulta ja rikkoi perheemme. Naisen aviomies ei tiedä asiasta. Heillä on 2 päiväkoti-ikäistä lasta. Kerronko asiasta miehelle vai en? Uskon, ettei heillä voi kovin hyvin mennä muutenkaan kun näin on käynyt ja nainen oli piirittänyt miestäni jo pitkään ennen kuin tämä tapahtui. Tiedän, koska näin viestejä mitä häneltä oli tullut. Haluaisin kertoa, ettei mies joudu jatkaa elämäänsä valehtelevan vaimonsa kanssa. Mutta tuleeko minulle tästä vain hirveämpi olo, jos se johtaa myös heidän eroon?

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se menee niin että kun kerrot, heille tulee ero. Nainen on vapaa ja menee yhteen exäsi kanssa. Teet hänelle tavallaan palveluksen, kun potkaiset elämänmuutoksen käyntiin, mutta haluaisin varoittaa että hänkin voi tulla siitä vain onnellisemmaksi, joten mikään kovin varma kosto tuo ei kyllä ole.

Vierailija
82/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tietenkin ja omalla nimellä. Näin tuttavapiirissä tapahtui ja tuli kaksi avioeroa, mutta ei yhtään uutta pariskuntaa.

Siis onko tämä jotenkin tavoiteltavaa? Varsinkin kun ap:n keississä on ilmeisesti pieniä lapsia mukana.

Tietenkin pettäminen on väärin, mutta en pelkästään jonkun yksittäisen pettämisen takia rikkoisi toisen perhettä. Varsinkaan nyt joulun alla ja tämän koronatilanteen keskellä.

Jos on näin pitkään odottanut, niin voi odottaa joulun pyhien yli, että saavat perhejoulun vietettyä hyvissä tunnelmissa, varsinkin kun ei välttämättä pääse edes viettämään joulua muun suvun kanssa toisaalle.

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää. Ihan sama onko joulu tulossa vai ei! Ihmettelisin sitä miksi ei olla aiemmin kerrottu. Se onkin kiva viettää sellainen ihana kulissijoulu ja sitten kaikki hajoaa :) v**tu, kun noilla pettureilla ei ole itsellään sisua kertoa mitä tuli tehtyä! Pokkaa on kyllä panna muita, mutta ei pokkaa kohdata sitä kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei mies tiedä, koska yhteinen tuttavani tuntee heidät ja sanoi että olisi tietoinen, jos mies tietäisi. Eli hän tuntee tämän naisen todella läheisesti. Yksi toinen asia mitä olen miettinyt, on ehkä karma hoitaa asia. Tai ehkä voisin olla naiseen yhteydessä, ja sanoa että hänen tulee kertoa asiasta itse tai sitten minä hoidan sen, jos hän ei kerro. 

Eli tämä tuttava tietää myös asiasta, olet siis kertonut hänelle vai tämä kyseessä oleva vaimo? Jos asiasta tietää jo muutkin, on vain ajan kysymys milloin se kantautuu miehen korviin.

Vierailija
84/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin työkaveri oli suhteessa naimisissa olevaan tyyppiin.Itsekkin naimisissa ja 5 lasta.Kun petos paljastui , toisessa perheessä olikin seurauksena hautajaiset.Järkyttävää ,mutta totta.

Vierailija
85/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin se petetty nainen, niin kyllä haluaisin tietää. Ehkä se nainenkin vaan odottaa syytä lähteä huonosta liitosta. Tilanne voi olla myös niin kurja, että nainen on aistinut jotain olevan meneillään ja todisteet puuttuu miehen kieltäessä kaiken. Kerro naiselle. Pettäminen ei ikinä kerro terveestä parisuhteesta.

Vierailija
86/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä siihen naiseen ja kysy onko asiasta jo kertonut? Voi alkaa akan posket helottaa ja elämä muuttua painostavaksi.

Vierailija
87/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni kirjoittaa, että on oikeus tietää. Että kukaan ei haluaisi elää kulississa. Tiedättekö mitä? Suuri osa teistä tai meistä elää tälläkin hetkellä tietämättään jonkinlaista kulissia. Eikö kukaan teistä koskaan ole ihastunut kehenkään toiseen suhteessa ollessaan? Jopa pettänyt? Mitä siitäkin seuraisi jos jokaikinen salaisuus reväytettäisiin aina auki. En hyväksy pettämistä. Tuntuu vain, että moni ajattelee aika tekopyhästi.

Vierailija
88/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Asiasta on jo aikaa. Perheessä on myös lapsia. Ei saa rikkoa lasten perhettä. He ovat voineet jo selvittää asian keskenään.

Jännä ajatus että ap olisi se joka rikkoo perheen kertomalla. Eikös sen pettäjän olisi pitänyt ajatella lapsiaan ja heidän oikeutta ydinperheeseen.

Vierailija
89/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei mies tiedä, koska yhteinen tuttavani tuntee heidät ja sanoi että olisi tietoinen, jos mies tietäisi. Eli hän tuntee tämän naisen todella läheisesti. Yksi toinen asia mitä olen miettinyt, on ehkä karma hoitaa asia. Tai ehkä voisin olla naiseen yhteydessä, ja sanoa että hänen tulee kertoa asiasta itse tai sitten minä hoidan sen, jos hän ei kerro. 

Mutta oletko ajatellut että se karma voi olla se nykyinen onneton avioliitto? Itse olen naimisissa ja rakastunut toiseen. Elämä on aika ahdistavaa näin. Herään ahdistukseen. Nukahdan ahdistukseen. Tiedän että nykyinen elämä pitäisi lopettaa, pitäisi uskaltaa hypätä tyhjän päälle, olla välittämättä lasten surusta... en nyt vain ole pystynyt tekemään sitä. Tavallaan toivon että tapahtuisi juuri jotain dramaattista, mikä pakottaisi minut menemään eteen päin. En tiedä saanko itse itseäni tästä irti.

Vierailija
90/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Asiasta on jo aikaa. Perheessä on myös lapsia. Ei saa rikkoa lasten perhettä. He ovat voineet jo selvittää asian keskenään.

Jännä ajatus että ap olisi se joka rikkoo perheen kertomalla. Eikös sen pettäjän olisi pitänyt ajatella lapsiaan ja heidän oikeutta ydinperheeseen.

Siinähän se juuri onkin, että se särö on jo siellä jo olemassa. On sitä ääneen sanottu tai ei. Ovat joutuneet asiaa jo käsittelemään tavalla tai toisella. Kenenkään ulkopuolisen ei pitäisi ottaa tuollaista jumalan roolia.

Vierailija
91/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä siihen naiseen ja kysy onko asiasta jo kertonut? Voi alkaa akan posket helottaa ja elämä muuttua painostavaksi.

Tämä olisi juuri hyvä rangaistus petturille! Yhtäkkiä puskista tulee tuollainen viesti ja voi juku sitä pelon ja ahdistuksen määrää, jos on edes hieman omatuntoa jäljellä :) nauttisin kyllä tilanteesta. Asia ei olekaan unohtunut, vaikka petturi on niin luullut.

Vierailija
92/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit kertoa? Mitä haluaisit sen jälkeen tapahtuvan?

Minun näkemykseni on se, että sinua harmittaa oman avioliittosi särkyminen ja se, että näin yli vuoden jälkeen tuon naisen avioliitto on yhä koossa ja näkyy pysyvänkin niin. Olet etupäässä etsimässä kostoa, vaikka yrität ajatella, että olet vain tekemässä palveluksen tuon naisen puolisolle. Mieti tarkasti, onko sinun kostonhimosi tyydyttäminen sinulle tärkeämpää kuin kahden päiväkoti-ikäisen lapsen perheen pysyminen koossa.

Minä varmaan olisin niin kostonhimoinen, että kävisin käräyttämässä ja katkoisin tuon naisen jalatkin kaupan päälle, mutta nyt ei olekaan kysymys minusta. (Ja olen muuten sinkku, joten asia ei liippaa mitenkään omia kokemuksiani.)

Samaa ihmettelen. Mikä on se todellinen motivaatio juoruiluun?

Vierailija
93/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap onkin tässä se uhri, niin ei silti tarvitse enää aiheuttaa lisää mielipahaa.

Kostaminen on siis väärin ja turhaa, vain katkeroituneet ihmiset jäävät kaunaan kiinni, mitä jos vaikka yrittäisi antaa anteeksi, vaikka se vaikeaa olisikin.

Vierailija
94/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin vähintään ensin yhteyttä siihen pettäjänaiseen jos aikoisin ylipäätään sekaantua koko juttuun.

Vierailija
95/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä on uusi suhde, eri naisen kanssa toki tietysti. Yritimme sopia välimme eksäni kanssa, sen takia en ole aiemmin kertonut. Komplikaatioita lisää että myös tämä mies on töissä firmassa, joka tekee yhteistyötä tämän toimijan kanssa, jossa eksäni ja tämä toinen nainen ovat töissä. Toisaalta pelkään, että mitä jos mies kertomisen seurauksena sekoaa ja tekee jotain naiselle, lapsille tai eksälleni? Se on yksi syy miksi en ole kertonut. 

Kuulostaa hiukan epäuskottavalta, että kukaan siitä nyt niin sekoaisi, että olisi uhka vaimolle, lapsille tai eksällesi. Jos tuo nainen kokisi miehensä kovin uhkaavaksi, tuskin olisi ryhtynyt suhteeseen eksäsi kanssa? Mutta noin muuten, mun kantani on, että toisten ihmisten parisuhteisiin ei kannata puuttua, eli en kertoisi. Mitä se sinulle kuuluu, mitä jonkun toisen parisuhteessa tapahtuu tai on tapahtumatta. Mistäs tiedät ettei se mieskin petä vaimoaan ihan yhtä lailla?

Vierailija
96/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap onkin tässä se uhri, niin ei silti tarvitse enää aiheuttaa lisää mielipahaa.

Kostaminen on siis väärin ja turhaa, vain katkeroituneet ihmiset jäävät kaunaan kiinni, mitä jos vaikka yrittäisi antaa anteeksi, vaikka se vaikeaa olisikin.

Kyllä tuollaisesta saakin olla katkera. Pidän vaan omituisena sitä, ettei asiasta olla kerrottu silloin, kun se oli tuore.

Vierailija
97/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin se petetty nainen, niin kyllä haluaisin tietää. Ehkä se nainenkin vaan odottaa syytä lähteä huonosta liitosta. Tilanne voi olla myös niin kurja, että nainen on aistinut jotain olevan meneillään ja todisteet puuttuu miehen kieltäessä kaiken. Kerro naiselle. Pettäminen ei ikinä kerro terveestä parisuhteesta.

Tässä nyt kuitenkin ollaan kertomassa miehelle vaimonsa petturuudesta.

Vierailija
98/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläni olisi ollut suhde, ja se olisi jo päättynyt, niin en missään nimessä haluaisi tietää siitä.

Sama. Ja tekisin ap:n elämästä helvetin. Kyllähän hänen henkilöllisyytensä selviäisi, vaikka olisi niin raukkamainen että ilmoittaisi anonyymisti. Ja jos sen tekee, niin toivon sydämestäni, että saa itsekin jonakin päivänä anonyymin viestin jossa kerrotaan, että hänen miehensä pettää. Eikä ikinä saisi tietää, oliko se totta vai ei.

Vierailija
99/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi juuri hyvä rangaistus petturille! Yhtäkkiä puskista tulee tuollainen viesti ja voi juku sitä pelon ja ahdistuksen määrää, jos on edes hieman omatuntoa jäljellä :) nauttisin kyllä tilanteesta. Asia ei olekaan unohtunut, vaikka petturi on niin luullut.

Useimpien motiivi on siis kostaa naiselle. Mitä se teitä hyödyttäisi?

Vierailija
100/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläni olisi ollut suhde, ja se olisi jo päättynyt, niin en missään nimessä haluaisi tietää siitä.

Mä taas ehdottomasti haluaisin, ja mies saisi kengänkuvan persuksille. Mulla ei oo tarvetta roikkua kenessäkään.

Onko sinulla perhettä?

Ei liity mihinkään. Kun pettää, perhe hajoaa. Selviö.

Ei perhe välttämättä hajoa pettämiseen. Tiesi siitä tai ei.

Meillä hajoaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi