Mieheni petti minua työkaverin kanssa, kerronko naisen miehelle asiasta?
Antakaas tulla kommentteja. Eli puolisoni petti minua naisen kanssa, joka on töissä samassa työpaikassa mutta eri toimipisteessä. Pettäminen tapahtui viime vuonna ja johti meidän eroon lopulta ja rikkoi perheemme. Naisen aviomies ei tiedä asiasta. Heillä on 2 päiväkoti-ikäistä lasta. Kerronko asiasta miehelle vai en? Uskon, ettei heillä voi kovin hyvin mennä muutenkaan kun näin on käynyt ja nainen oli piirittänyt miestäni jo pitkään ennen kuin tämä tapahtui. Tiedän, koska näin viestejä mitä häneltä oli tullut. Haluaisin kertoa, ettei mies joudu jatkaa elämäänsä valehtelevan vaimonsa kanssa. Mutta tuleeko minulle tästä vain hirveämpi olo, jos se johtaa myös heidän eroon?
Kommentit (167)
Olisin varmasti kertonut jo aiemmin!
No, kyllä itse haluaisin tietää jos näin olisi käynyt. Ehkäpä siinä on se vastaus asiaan. Pakko kai se on kertoa. T. Ap
Yksikin nainen eli kauan miehen kanssa joka petti ihan kokoajan . Lopulta ne meni naimisiin ja mies jatkoi pettämistä ,tää nainen oli kyllä jo tehnyt yhden lapsen muun miehen kanssa mutta niin säälittävää kun kaikki tietää sen miehen naivan kaikkia koko ajan niin tää nainen on vähän tyhmä ,niiden sängystä löytyy huulipunaa , on kaikkea eikä se tajua mitään. Joululahjat mies osti yhdessä toisen naisen kanssa julkisesti tavaratalossa sille ja toisen kanssa työmatkoilla yhden kotona toisen kanssa hotellissa jne ... Kerro vaan ihan rauhassa .
Mun ystävä pokasi mieheni ja kun tuli tilaisuus niin pokasin hänen miehensä. Hän päätti ystävyys suhteemme sitten siihen kun ei kestänyt kostoani.
Kertoisin ja aloittaisin asian kertomalla sen miksi sinä ja miehesi erositte. Kyllä tällä miehellä on OIKEUS tietää. Toki voi olla, että nainen on jo omatunnon tuskissaan kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt jos kerron, se mies sekoaa ja tekee tyyliin perhesurman tai jotain muuta hirveää, itsemurhan tms.? Sellaisen seuraamuksen kanssa en usko että voisin elää. Ja vaikka vika ei ole minun, johtuisi se siitä että kerroin, T. Ap
No tuo täytyy sinun itsesi harkita.
Mieti kertomisen plussat ja miinukset. Miksi kertoisit, siis rehellisesti? Haluatko kostoa ja sen tuomaa mielihyvää? Onko se tunne isompi palkinto kuin mahdollinen loppuelämän syyllisyys esim. juuri kuvittelemastasi perhesurmasta?
Mieti tarkkaan puututko enää asiaan.
Miehet kiinni huoraamisesta. Naisia syyttävät itse ovat pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt jos kerron, se mies sekoaa ja tekee tyyliin perhesurman tai jotain muuta hirveää, itsemurhan tms.? Sellaisen seuraamuksen kanssa en usko että voisin elää. Ja vaikka vika ei ole minun, johtuisi se siitä että kerroin, T. Ap
Ei se tee mitään muuta kuin hankkii taas uuden panon , sinä et ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen elämästä . Kerro ja unohda asia!
Vierailija kirjoitti:
Kerrot tietenkin ja omalla nimellä. Näin tuttavapiirissä tapahtui ja tuli kaksi avioeroa, mutta ei yhtään uutta pariskuntaa.
Siis onko tämä jotenkin tavoiteltavaa? Varsinkin kun ap:n keississä on ilmeisesti pieniä lapsia mukana.
Tietenkin pettäminen on väärin, mutta en pelkästään jonkun yksittäisen pettämisen takia rikkoisi toisen perhettä. Varsinkaan nyt joulun alla ja tämän koronatilanteen keskellä.
Jos on näin pitkään odottanut, niin voi odottaa joulun pyhien yli, että saavat perhejoulun vietettyä hyvissä tunnelmissa, varsinkin kun ei välttämättä pääse edes viettämään joulua muun suvun kanssa toisaalle.
Mietin pitkään, ennen kuin vastaan: kertoisin. Mies joka pettää, tekee sen myös uudelleen. Naiselle on kiusallista, kun muut tietävät, mutta hän itse ei tiedä.
Voihan olla, että nainen haluaa pitää miehen uskottomuudesta huolimatta.
Tunnen yhden tällaisen vaimon, joka ei halunnut avioeroa. Hän vaatii vaan nykyisin, että mies käyttää aina kotona kondomia, koska hän ei halua saada klamydiaa tai muita sukupuolitauteja. Mies ihmettelee, miksi on käytettävä kondomia. Nainen ei ole kertonut syytä. Ehkä mies arvaa?
En kertoisi. Eiköhän sen joku toinen kerro joku päivä
Usein siinä sitten käy myös niin, että viestinviejä ammutaan. Kannattaa siihenkin varautua. Jos meinaat kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään, ennen kuin vastaan: kertoisin. Mies joka pettää, tekee sen myös uudelleen. Naiselle on kiusallista, kun muut tietävät, mutta hän itse ei tiedä.
Voihan olla, että nainen haluaa pitää miehen uskottomuudesta huolimatta.
Tunnen yhden tällaisen vaimon, joka ei halunnut avioeroa. Hän vaatii vaan nykyisin, että mies käyttää aina kotona kondomia, koska hän ei halua saada klamydiaa tai muita sukupuolitauteja. Mies ihmettelee, miksi on käytettävä kondomia. Nainen ei ole kertonut syytä. Ehkä mies arvaa?
Luitko edes aloitusta
Mitä sinä siitä kertomisesta saat?
Koston 🙄
Mikset selvittelisi asioita sen naisen kanssa? Hänellehän olet katkera. Hänen kanssa sinulla on jotain kesken.
Anna asia olla, älä kerro tästä kenellekään.
Tämä ikävä asia kannattaa nyt vain unohtaa.
Minä kertoisin. Mitäs petti miestä.
Kehottaisin Ap:ta hiukan harkitsemaan siitä syystä, ettet voi oikeasti tietää millainen tämä mies luonteeltaan on. Entäs jos selkäänsä saa koko perhe lapsia myöten, entäs jos psyyke pettää tähän marraskuun pimeyteen ja lisänä vielä petturi vaimo? Entäs jos se onkin seuraava perhe joka löytyy rekan keulasta?
Sinä olet päässyt jo kuiville petturin kanssa solmituista liitosta, olet siis siellä selviytyjien puolella jo. En ole varma kertoisinko itse, pelkäisin myös perheessä olevien lasten puolesta. Hyvinhän heillä ei asiat ole olleet aikoihin, se on selvä, kun on ylipäätään pettämään päädytty. Se syy, miksi huonosti on mennyt on voinut olla vaikka puolison alkoholismi. Ja sehän voi olla vaaraksi vaikka koko perheelle.
Mies voi luulla, että yrität vokotella häntä tämän kertomisen varjolla. Voi olla kiusallinen tilanne ilmoittautua napakälyksi.
Mieti kuinka paljon tapahtuu pettämistä ja kuinka paljon niitä tulee ilmi, ei ne todellakaan suurin osa mihinkään perhesurmiin johda. Kyllä sellaisen perhesurmaajan tilanne on jo ennestään sekava, ei yksittäinen petetyksi tuleminen tee kenestäkään murhaajaa. Itsemurhaan tarvitaan myös jo valmiiksi masentunut olotila, suurin osa ihmisistä selviää siitä että rakkaudessa tulee takkiin. Eli miettisin ehkä nyt muilta kanteilta tuota asiaa, koska sinä et ole naisen virheistä ollut vastuussa. Mieti haluaisitko että sinulle kerrottaisiin jos tilanne olisikin ollut toisinpäin, että sinä olet viimeinen joka ei tiedä? Siinähän sulle on se vastaus.