Mieheni petti minua työkaverin kanssa, kerronko naisen miehelle asiasta?
Antakaas tulla kommentteja. Eli puolisoni petti minua naisen kanssa, joka on töissä samassa työpaikassa mutta eri toimipisteessä. Pettäminen tapahtui viime vuonna ja johti meidän eroon lopulta ja rikkoi perheemme. Naisen aviomies ei tiedä asiasta. Heillä on 2 päiväkoti-ikäistä lasta. Kerronko asiasta miehelle vai en? Uskon, ettei heillä voi kovin hyvin mennä muutenkaan kun näin on käynyt ja nainen oli piirittänyt miestäni jo pitkään ennen kuin tämä tapahtui. Tiedän, koska näin viestejä mitä häneltä oli tullut. Haluaisin kertoa, ettei mies joudu jatkaa elämäänsä valehtelevan vaimonsa kanssa. Mutta tuleeko minulle tästä vain hirveämpi olo, jos se johtaa myös heidän eroon?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelläni olisi ollut suhde, ja se olisi jo päättynyt, niin en missään nimessä haluaisi tietää siitä.
Sepä tässä onkin, mitä jos entinen miehesi jatkaa salasuhdetta ko. naisen kanssa edelleen? Jatkaa siis kaksoiselämäänsä. Nämä ovat vaikeita asioita. Minä en kertoisi, kaiksesta huolimatta. Mutta toisaalta...
Tarkoitan ap:n entinen mies
Miksi vedotaan aina niihin toisten lapsiin ja nimenomaan se että ap olisi rikkomassa niiden perhettä. Kyllä se on ollut sen perheen mamma joka on valinnallaan pistänyt omat lapsensa mahdollisen surun reunalle.
Totta kai halua kostoa, siitä että oma perheeni hajosi. Eiköhän se nyt ole itsestään selvää. En kestä sitä, että nainen leikkii olevansa joku pullantuoksuinen äiti ja selän takana puuhailee tällaista. Ja hän nimenomaan saalisti miesteni, pidempään. Itse olen pitänyt huolta mieheni "tarpeista", seksiä oli muutaman kerran viikossa, jne. Mies teki tämän ekan pettämiskerran humalassa ja syyttää virheestään kännitilaa. En tiedä miten pitkään asia jatkui mutta itse sain tietää siitä noin kuukausi sen jälkeen kun tämä oli tapahtunut.
Ja lisättäköön vielä, että tämä nainen ja eksäni asuvat muutaman sadan kilometrin päässä toisistaan. Eli eivät ole päivittäin yhteydessä ja eksälläni on jo uusi suhde. Hän sanoi, ettei kiinnosta jos kerron tämän naisen miehelle. Asiasta on keskusteltu eksäni kanssa siis. T. Ap
Tietysti tuolla miehellä on oikeus tietää vaimonsa uskottomuudesta, eikä kertominen ole väärin, mutta miksi sinun pitäisi puuttua ja sekaantua toisten asioihin ja heidän suhteeseensa? Tiesipä mies asiasta tai ei on se heidän elämäänsä. Kuulostaa vahvasti, ettet ole päässyt yli tapahtuneesta etkä ole kyennyt jatkamaan elämääsi ja haluat jollain tavalla kostaa tuolle naiselle jotain. Mies varmasti olisi sinulle kiitollinen, jos kerrot.
Ja mitä sitten vaikka olisi kostoa. Täytyykö viattoman osapuolen olla aina niin h*vetin jalo ja anteeksiantavainen ja ajatella pettäjä-akan lapsia ja perheonnea. ajatteliko pettäjä-akka itse mitä teki? EI ajatellut , kärsiköön seuraukset , laita viestiä menemään.
Tiedän ettei mies tiedä, koska yhteinen tuttavani tuntee heidät ja sanoi että olisi tietoinen, jos mies tietäisi. Eli hän tuntee tämän naisen todella läheisesti. Yksi toinen asia mitä olen miettinyt, on ehkä karma hoitaa asia. Tai ehkä voisin olla naiseen yhteydessä, ja sanoa että hänen tulee kertoa asiasta itse tai sitten minä hoidan sen, jos hän ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Valheelle ja petollisuudelle perustuva liitto ei tee hyvää kenellekään. Ei tuollainen liitto ole onnellinen, jossa puuhastellaan puolison selän takana, ei ole lapsillekaan välttämättä onnellinen kasvuympäristö.
Komppaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön vielä, että tämä nainen ja eksäni asuvat muutaman sadan kilometrin päässä toisistaan. Eli eivät ole päivittäin yhteydessä ja eksälläni on jo uusi suhde. Hän sanoi, ettei kiinnosta jos kerron tämän naisen miehelle. Asiasta on keskusteltu eksäni kanssa siis. T. Ap
Tuossa tapauksessa kerro ihmeessä! Laita viestiä ja soita perään ja kerro ihan kaikki mitä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei mies tiedä, koska yhteinen tuttavani tuntee heidät ja sanoi että olisi tietoinen, jos mies tietäisi. Eli hän tuntee tämän naisen todella läheisesti. Yksi toinen asia mitä olen miettinyt, on ehkä karma hoitaa asia. Tai ehkä voisin olla naiseen yhteydessä, ja sanoa että hänen tulee kertoa asiasta itse tai sitten minä hoidan sen, jos hän ei kerro.
Parempi, että sinä kerrot niin totuus tulee esiin. Tuo nainen ei varmasti kerro koko totuutta asiasta miehelleen, vaan kaunistelee, jättää kertomatta ja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai halua kostoa, siitä että oma perheeni hajosi. Eiköhän se nyt ole itsestään selvää. En kestä sitä, että nainen leikkii olevansa joku pullantuoksuinen äiti ja selän takana puuhailee tällaista. Ja hän nimenomaan saalisti miesteni, pidempään. Itse olen pitänyt huolta mieheni "tarpeista", seksiä oli muutaman kerran viikossa, jne. Mies teki tämän ekan pettämiskerran humalassa ja syyttää virheestään kännitilaa. En tiedä miten pitkään asia jatkui mutta itse sain tietää siitä noin kuukausi sen jälkeen kun tämä oli tapahtunut.
Kerro ihmeessä , mutta kosto on huono peruste ja vain lisää katkeruutta ja negatiivisuutta elämässässi. Totuuden esille tuominen, avoimuus ja rehellisyys ovat kestävämpi pohja, kuin kosto ja katkeruus.
Minä loukkaantuisin ihan hirveästi jos siippani olisi pettänyt minua vieraan kanssa eikä kukaan asiasta tietoinen vaivautuisi kertomaan siitä minulle. Kenelle asia sitten kuuluu ellei puolisolle?
Minä kertoisin ettei se miesparka eläisi valheessa jos sitten hän ei petä. Ja sitten joutuisivat selvittämään parisuhteen kriisinsä. Kun ovat muillekkin hankkineet eron ja jos minulle tulisi ero. Minä en kerran kertonut kun tiesin että kumpikin hyppäsi vieraissa.
Minusta voisit kertoa, minä kertoisin koska on aika kurjaa katsella toista naista joka ei teidä mitään.
Ja ympärillä kaikki aikoinaan minun samassa tilanteessa kai tiesivät romanssista, toisella paikkakunnalla kun oli töissä.
Eli siis tämä pari sitten päättää mitä asialle tekevät. Minä kertoisin ilman muuta.
Minä erosin jo yli 30 v sitten, mieheni lähti veljeni tyttöystävän (ikäeroa yli 10 vee). Saivat pari lastakin, ja taas exukko erosi 6 v päästä - ja taas uusi liitto, sai taas yhden lapsen...kunnes maallinen vaellus päättyi syöpään.
Hautajaisissa olin nuorteni kanssa, mutta kyyneltäkään ei vierähtänyt. Tunteeton olo, vaikka tuin häntä sairasaikana, halöusi niin ja lopuksi olin hänen kulma kallein, paras ja kaunein vaimo...juupa juu, oltiin hiukan yli 20v kun vihittiin. Silloin ollan nättejä ja fiksuja.
Tiesin, että exukollani oli jo seuraava kierros menossaen kuolemaansa enn eli 4 liittoa suunnitteli uuden Marjansa kanssa, sitä en ole kertonut vaimokkeelle nro 3 koskaan. Ehkä joskus kerron senkin, viakka emme tapaa koskaan.
En ole vihainen tapahtuneista, yli 10 v liitto, mutta tunteeton juu olen.
Jätti minulle suuret velat aikoinaan, asuimme minun omistamassa talossani, ja elatusmaksut tulivat vielä tilille kun nuoret olivat jo yli 20 vee.
Sitten tämä 3. vaimo veikin kaikkien muiden nuorten perintörahat, mies tehtiin yltiövelkaiseksi ja jopa hänen omilta vanhemmiltaan saamansa perintönsä oli kirjattu tälle uudelle nro 3 vaimolle. Ihana tapaus eikö?
Siis ukot ruotuun, kerro vaan, jatkohan ei kuulu sulle, suhtautuvat miten haluavat asiaan. Haukut ehkä saat, entäs sitten? Kyllä maailmaan huutoa mahtuu.
Mitäs nyt jos kerron, se mies sekoaa ja tekee tyyliin perhesurman tai jotain muuta hirveää, itsemurhan tms.? Sellaisen seuraamuksen kanssa en usko että voisin elää. Ja vaikka vika ei ole minun, johtuisi se siitä että kerroin, T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Exällä on uusi suhde, eri naisen kanssa toki tietysti. Yritimme sopia välimme eksäni kanssa, sen takia en ole aiemmin kertonut. Komplikaatioita lisää että myös tämä mies on töissä firmassa, joka tekee yhteistyötä tämän toimijan kanssa, jossa eksäni ja tämä toinen nainen ovat töissä. Toisaalta pelkään, että mitä jos mies kertomisen seurauksena sekoaa ja tekee jotain naiselle, lapsille tai eksälleni? Se on yksi syy miksi en ole kertonut.
Sinä et ole vastuussa toisten tekemisistä. Rehellisyys maan perii. Miehellä on oikeus tietää vaimonsa olevan epäluotettava petturi. Oikea kyykäärme ja noita-akka! Tiedän tapauksen, jossa pettämistä on ollut lasten saannista saakka. Mies rukka ei tiedä, että yksi lapsista ei ole hänen. Kukaan lähipiirissä ei ole rohjennut kertoa miehelle, eikä se ole oikein. Itse en ole lähipiiriä millään tavalla.
Miesten kannatta varoa pullantuoksuisia naisia sillä ne ovat petollisimpia.
Tottakai kerrot! Tietääkään minkälaisen h u a r a n kanssa elää.
Minusta ap ei vaikuta lainkaan kostonhimoiselta. Jos olisi tuskin kyselisi täällä kertoako vai ei. Vaan hänellä on moraalinen ongelma; miehellä olisi oikeus tietää totuus mutta ap ymmärtää että sen kertomisella on valtava vaikutus usean ihmisen elämään.