Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua työkaverin kanssa, kerronko naisen miehelle asiasta?

Vierailija
28.11.2020 |

Antakaas tulla kommentteja. Eli puolisoni petti minua naisen kanssa, joka on töissä samassa työpaikassa mutta eri toimipisteessä. Pettäminen tapahtui viime vuonna ja johti meidän eroon lopulta ja rikkoi perheemme. Naisen aviomies ei tiedä asiasta. Heillä on 2 päiväkoti-ikäistä lasta. Kerronko asiasta miehelle vai en? Uskon, ettei heillä voi kovin hyvin mennä muutenkaan kun näin on käynyt ja nainen oli piirittänyt miestäni jo pitkään ennen kuin tämä tapahtui. Tiedän, koska näin viestejä mitä häneltä oli tullut. Haluaisin kertoa, ettei mies joudu jatkaa elämäänsä valehtelevan vaimonsa kanssa. Mutta tuleeko minulle tästä vain hirveämpi olo, jos se johtaa myös heidän eroon?

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin tietää heti.

Vierailija
122/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#112 lisää vielä, että alkushokin jälkeen olen tyytyväinen, että sain tietää asiasta. Sinuna kertoisin asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän täällä jo useastikin kertonut. Sisareni sairasti synnytyksen jälkeistä masennusta, kun lapsuuden ystävämme katsoi asiakseen kertoa, että siskon mies on pettänyt häntä. Siskolleni se oli se viimeinen olki ja hän teki itsemurhan. Tämä kertoja kulkee vieläkin (11 vuotta myöhemmin) puhumassa, että kyllä kaikkien velvollisuus on kertoa ja hänkin haluaisi tietää. Jostain syystä tämä narttu on menettänyt kaikki ystävänsä ja jopa sukunsakin hyljeksii häntä. Minä ja läheisemme olemme ihan oikeasti suunnitelleet "hiljentävämme" hänet lopullisesti. Ehkä jonain päivänä...

Erosta kertonut osapuoli ei ole syyllinen siskosi kuolemaan. Annetuista hahmoista eniten ehkä edesmenneen siskon mies kuka petti.

Sillä ei ole paskankaan merkitystä. Ainoa syyllinen on tuo kuspää narttu joka tappoi siskoni.

102

Miten niin tappoi? Jos siskon mies ei olisi mennyt pettämään, ei tällä naisella olisi ollut mitään kerrottavaa.

Siskon mies ei pettänyt. Minä ja veljeni tiedämme se varmaksi. Koko juoru oli tuon nartun keksimää. Kiero kuspää vain "oikeutti" itsensä kertomaan. Vaikka mies olisikin pettänyt ei tuolla akalla olisi ollut oikeutta puuttua toisten elämään. Jonain päivänä mekin ehkä puutumme hänen elämään. Jollain sorakuopalla

Vierailija
124/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n katkeruuden naista kohtaan, mutta mielestäni ap:n exä tässä on syyllinen. Hän rikkoi perheen hyppäämällä toisen kanssa sänkyyn. Ihan sama pettääkö varatun tai vapaan kanssa. Itse ainakin syyllistäisin vain ja ainostaan pettävää puolisoani. Se että oma perhe onni meni pipariksi ei tarkoita sitä että minun tehtäväni on rikkoa lisää perheitä.

Vierailija
125/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille naiselle, että tiedän mitä teit viime vuonna. Kiristys alkaa, ihan kuin kauniitjarohkeat!

Vierailija
126/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän täällä jo useastikin kertonut. Sisareni sairasti synnytyksen jälkeistä masennusta, kun lapsuuden ystävämme katsoi asiakseen kertoa, että siskon mies on pettänyt häntä. Siskolleni se oli se viimeinen olki ja hän teki itsemurhan. Tämä kertoja kulkee vieläkin (11 vuotta myöhemmin) puhumassa, että kyllä kaikkien velvollisuus on kertoa ja hänkin haluaisi tietää. Jostain syystä tämä narttu on menettänyt kaikki ystävänsä ja jopa sukunsakin hyljeksii häntä. Minä ja läheisemme olemme ihan oikeasti suunnitelleet "hiljentävämme" hänet lopullisesti. Ehkä jonain päivänä...

Erosta kertonut osapuoli ei ole syyllinen siskosi kuolemaan. Annetuista hahmoista eniten ehkä edesmenneen siskon mies kuka petti.

Sillä ei ole paskankaan merkitystä. Ainoa syyllinen on tuo kuspää narttu joka tappoi siskoni.

102

Miten niin tappoi? Jos siskon mies ei olisi mennyt pettämään, ei tällä naisella olisi ollut mitään kerrottavaa.

Siskon mies ei pettänyt. Minä ja veljeni tiedämme se varmaksi. Koko juoru oli tuon nartun keksimää. Kiero kuspää vain "oikeutti" itsensä kertomaan. Vaikka mies olisikin pettänyt ei tuolla akalla olisi ollut oikeutta puuttua toisten elämään. Jonain päivänä mekin ehkä puutumme hänen elämään. Jollain sorakuopalla

Miksi sä kerrot tämän joka kerta yhtä epäselvästi. Seuraavalla kerralla sano heti että ei oikeasti pettänyt.

Vierailija
127/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmiset olla näin draama-hakuisia kuin tässä ketjussa? Nyt on kyse toisten ihmisten elämästä, perheestä ja lapsista. Oikein mässäillään sillä, miten kaikki menee säpäleiksi ja petturi saa ansionsa mukaan. Tulee eroja ja koska karma. Ei mitään väliä, että lasten odottama joulu tulossa ja monissa kodeissa taloudellisesti tiukkaa, ollaan lomautettuina, työttöminä ja muutenkin eletään vaikeaa aikaa.

Lapsethan ne on ne, jotka ap:n tempauksesta entiten kärsisivät tässä tapauksessa. Varmaan nekin tehneet jotain pahaa kun ansaitsevat vanhempien avioeron ja pilatun joulun pandemian keskellä.

Vierailija
128/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihmiset olla näin draama-hakuisia kuin tässä ketjussa? Nyt on kyse toisten ihmisten elämästä, perheestä ja lapsista. Oikein mässäillään sillä, miten kaikki menee säpäleiksi ja petturi saa ansionsa mukaan. Tulee eroja ja koska karma. Ei mitään väliä, että lasten odottama joulu tulossa ja monissa kodeissa taloudellisesti tiukkaa, ollaan lomautettuina, työttöminä ja muutenkin eletään vaikeaa aikaa.

Lapsethan ne on ne, jotka ap:n tempauksesta entiten kärsisivät tässä tapauksessa. Varmaan nekin tehneet jotain pahaa kun ansaitsevat vanhempien avioeron ja pilatun joulun pandemian keskellä.

*)eniten

Vierailija
129/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hakeudu terapiaan ja hae apua pettymyksen käsittelyyn.

Vierailija
130/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin, vaikken olisi itse millään lailla osallisena. Petetyllä on AINA oikeus tietää.

Jos näkisin tutun pariskunnan naisen kaulailevan vierasta miestä kaupungilla, kertoisin hänen miehelleen. Jos naapurin mies veisi viikonloppuyönä vieraan naisen asunnolle vaimon ollessa pois, kertoisin hänen vaimolleen. Jne.

Vierailija
131/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siinä, että turha lisäkärsimys ei varmasti tee kenellekään hyvää, varsinkaan nykyisessä koronatilanteessa ja vielä ennen pyhiä. En kuitenkaan hyväksy sitä näkemystä minkä mukaan ap olisi syypää tähän kärsimykseen. Syypää on se kuka pettää, ei viestintuoja.

Vierailija
132/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerrot. Minä kertoisin.

Vierailija
133/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaimo tiedä, tai ainakin on aistinut jotain. Itse ainakin aistin, ja lopulta selvitin itse. Jos aikaa jo kulunut antaisin olla... Löytävät itsensä kohta uudelleen vastaavasta tilanteesta jos suhde on huono. En puuttuisi muiden asioihin.

Vierailija
134/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on kertonut?

Vierailija
135/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siinä, että turha lisäkärsimys ei varmasti tee kenellekään hyvää, varsinkaan nykyisessä koronatilanteessa ja vielä ennen pyhiä. En kuitenkaan hyväksy sitä näkemystä minkä mukaan ap olisi syypää tähän kärsimykseen. Syypää on se kuka pettää, ei viestintuoja.

Viestintuoja valitsee ajoituksensa. Miksi ap on odottanut tämän tiedon kanssa vuoden ilman mitään ongelmaa, mutta nyt se pitää saada läväytettyä päin näköä juuri joulupyhien alla, kun joulu on vuoden merkittävin perhejuhla? Kyllä mä miettisin, että motiivi tässä on toisten joulun pilaaminen ja kosto. Olisi voinut kertoa aikaisemmin, tai odottaa ja kertoa pyhien jälkeen.

Vierailija
136/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin, laittaisin vaikka viestiä, soittaisin tai tapaisin. Olisi täysin munatonta olla kertomatta. Miten joku edes miettii tällaista? Kai itsekin haluaisit tietää?

Vierailija
137/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kertonut vielä, koska olen pohtinut onko se oikein vai ei. Asia vaivaa edelleen, koska osittain tuntuu siltä että pitäisi kertoa. Ottaa päähän sen naisen toiminta niin paljon. Toki syypäänä on myös eksäni, mutta nainen saalisti häntä pitkään, siitä olen tietoinen. T. Ap

Vierailija
138/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kertoisin. Ja syy on se, että elin itse viisi vuotta suhteessa, jossa exäni petti minua useita eri kertoja ja usealla eri tavalla. Jotkut tiesivät ja eivät kertoneet. Kun lopulta sain tietää näistä (osaa en varmasti saa ees koskaan tietää, mutta aivan sama), olo oli todella vihainen siksikin että kaiken surun ja pettymyksen lisäksi olin vihainen viidestä menetetystä vuodesta. olisin voinut elää aivan normaalia elämää yksin tai jonkun toisen kanssa. Viisi vuotta varastettiin minulta. Kyllä totuus on AINA paras vaihtoehto, ja ei ole sinun harteillasi ja velvollisuus miettiä, että mitäs sitten.

Ja en ole säälittävä tapaus. Olen ollut aiemmin oikein hyvässä liitossa ja en mikään hölmö miesten kanssa. Eli kyllä niitä epärehellisiä ja pettäviä ihmisiä voi tappahtua ihan kenen kohdalle tahansa. Tapahtumasta kaksi vuotta, enkä halua olla missään tekemisissä pettäjän kanssa, vaikka hän yrittää olla tasaisesti yhteydessä. Välillä ehdottelee jopa yhteenpaluuta. Ihan käsittämätöntä, never ever again. Ihmiset on niin rikki itsensä kanssa.

Vierailija
139/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

102

Sinun siskosi mies  ja kenen kanssa petti ovat syypäitä tapahtuneeseen , jos mies olisi ollut uskollinen mitään kerrottavaa ei olisi ollut. Älä kohdista vihaasi kertojaan jos haluat vihata syyllisiä ovat siskon mies ja se kenen kanssa petti.

Vierailija
140/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kertonut vielä, koska olen pohtinut onko se oikein vai ei. Asia vaivaa edelleen, koska osittain tuntuu siltä että pitäisi kertoa. Ottaa päähän sen naisen toiminta niin paljon. Toki syypäänä on myös eksäni, mutta nainen saalisti häntä pitkään, siitä olen tietoinen. T. Ap

Sinun täytyy käsitellä asia itsesi kanssa loppuun siitä huolimatta päätätkö kertoa, vai et. Voi käydä niinkin, että kerrot, mutta toinen ei usko, ei eroa eikä siitä seuraa yhtään mitään tälle naiselle. On myös mahdollista, että mies tietää jo. Tai sitten voi käydä se monen toivoma skenaario, että tulee ero ja naisen perhe hajoaa. Se ei silti muuta menneisyyttä, tai nykyisyyttä sinulle mihinkään suuntaan. Mieti kaikki vaihtoehdot läpi ja valitset sen, jonka kanssa pystyt elämään.