Mieheni petti minua työkaverin kanssa, kerronko naisen miehelle asiasta?
Antakaas tulla kommentteja. Eli puolisoni petti minua naisen kanssa, joka on töissä samassa työpaikassa mutta eri toimipisteessä. Pettäminen tapahtui viime vuonna ja johti meidän eroon lopulta ja rikkoi perheemme. Naisen aviomies ei tiedä asiasta. Heillä on 2 päiväkoti-ikäistä lasta. Kerronko asiasta miehelle vai en? Uskon, ettei heillä voi kovin hyvin mennä muutenkaan kun näin on käynyt ja nainen oli piirittänyt miestäni jo pitkään ennen kuin tämä tapahtui. Tiedän, koska näin viestejä mitä häneltä oli tullut. Haluaisin kertoa, ettei mies joudu jatkaa elämäänsä valehtelevan vaimonsa kanssa. Mutta tuleeko minulle tästä vain hirveämpi olo, jos se johtaa myös heidän eroon?
Kommentit (167)
Mielestäni saat itse täysin päättää kerrotko vai etkö. Se riippuu miltä sinusta itsestäsi tuntuu.
Kyse ei ole siitä kenen syy tämä asia on vaan siitä, onko tarpeen kertoa vai ei. Totta kai pettämiseen on monta syytä, sen nyt tietävät kaikki. Haeva meistä täällä elämässä kykenee täydellinen suoritukseen. Itse en tosin ole koskaan pettänyt. T. Ap
Kertoisin. Olisin kertonut jo aikaa sitten. En ymmärrä miksi ap ei ole kertonut. Petetyllä on oikeus kuulla elävänsä valheessa. On sitten hänen asiansa mitä hän tiedolla tekee.
Ei kannata sekaantua heidän suhteeseensa. Parasta olisi ap nyt keskittyä siihen omaan elämään ja valita kumppani tarkemmin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kertoisin, vaikken olisi itse millään lailla osallisena. Petetyllä on AINA oikeus tietää.
Jos näkisin tutun pariskunnan naisen kaulailevan vierasta miestä kaupungilla, kertoisin hänen miehelleen. Jos naapurin mies veisi viikonloppuyönä vieraan naisen asunnolle vaimon ollessa pois, kertoisin hänen vaimolleen. Jne.
Mikä moraalipoliisi se sinä olet?! Ihme touhua. Keskity omiin asioihisi.
Nämä jotka eivät halua sinun kertovan, ovat itse pettäjiä ja pelko persiissä toivovat, että sinä et olisi se, joka heidät käräyttää. Kannattaa kertoa. Kyllä sillä petetyllä on oikeus tietää, sillä pettäminen todennäköisesti jatkuu. Pettäjä tuhlaa hävyttömästi toisen elämästä vuosia valheisiin ja varmistelee vain omaa taloudellista tilaansa tai perusturvaa siellä kotona, joka tuskin edes on onnellinen, sillä pettäjä "oireilee" kuitenkin jotenkin kotona. Anna palaa vaan ja soita vaikka suoraan tai kirjoita kirje.
Ap älä kerro. Lasten takia. Ja joulukin on tulossa. Jos tämä nainen harrastaa enemmänkin niin varmasti mies saa joskus tietää. Älä kerro.