5 oikein + 1 lisänumero!
Tärisyttää apua
Mitä teen
Täytyykö mennä r-kioskille vai miten lunastan voiton?
Kommentit (29)
Onneksi olkoon!
Soita Veikkaukselle ja kysy toimintaohjeita. Osta huomenna pullo skumppaa :)
Ei kai tuollaista olekaan, eli viisioikein on sulla. Eipä siitä kauheasti nettoa, mutta omasi saat pois.
Apua sentään
En uskalla soittaa kellekään vai pitäisikö edes?
Ei kyllä tule uni tänä yönä
Vatsa meni ihan sekaisin jännityksestä
Miten voin rauhoittua?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:33"]
Ei kai tuollaista olekaan, eli viisioikein on sulla. Eipä siitä kauheasti nettoa, mutta omasi saat pois.
[/quote]
Kyllä muuten nykyään on. Viime viikolla tuolla voitti hiukan päälle 120 €.
Kuinka paljon tuolla voittaa?
Ainakin arvoissa menee niin että olikohan se joitain tonneja jotka saa Sampopankista (muistaakseni alle 500 euron voitot saa vielä esim. R-kioskilta), isommat summat pitää käydä "lunastamassa" Veikkauksen toimistolla.
Mutta onnea täältäkin, oli summa mikä tahansa =)
Eurojackpotissa 5+1 saa 227 128,20 €
nice!!
5+1 tuloksella voittaa 139e ja risat.
Mua naurattaa kun ap on niin hysteerinen, vaikka summa onkin alle 140 e ... hahaha :D
Taitaa olla pettymys kun huomaa voiton "suuruuden". Ainakin oletan et hän luuli voittaneensa hiukan enemmän. :D Mutta rahaahan se on tuokin! Kyllä silläkin jotain kivaa saa mut ehkä en ihan skumppajuhlia järkkäilis. :D
En puhu tämän päivän lotosta vaan eurojackpotista, jonka unohdin ja tarkistin tänään
Ap
En usko.
Jos puhut totta, haista vittu ja anna rahat mulle.
Näyttäis olevan 227128e, tuota nyt sietääki jo juhlia! :D Onnea!!!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:51"]
En puhu tämän päivän lotosta vaan eurojackpotista, jonka unohdin ja tarkistin tänään
Ap
[/quote]
Sitten yhteyttä Veikkaukseen. Muuta kautta et saa voittoasi lunastettua jos et ole pelannut sitä Veikkauksen nettisivujen kautta.
Vitun vähän rahaa vaikka olis eurojackpotista. XDD ei tolla saa edes hyvää kämppää.
Kiitos onnitteluista, ihanat ihmiset
Tekisi mieli vain karjua! Ihana kertoa edes tänne, en minä halua kellekään soittaa ja kertoa. Vielä ainakaan.
Saan maksettua loput asuntolainasta pois. Mitä ihmettä sen jälkeen...rahaa jää vielä. Olin tottunut ajatukseen pitkästä maksuajasta lainan suhteen.
Uuden pyörän ostan ainakin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:55"]
Vitun vähän rahaa vaikka olis eurojackpotista. XDD ei tolla saa edes hyvää kämppää.
[/quote]
Kateellinen kenties? ;D Tuo summahan on tosi paljon rahaa kun yhtäkkiä pätkähtää tilille. Mulle ainaki kelpais ja en usko et itsekään väheksyisit jos omalle kohdalle osuis. :D
Onneksi olkoon! :)