Nyt kyllä tekis mieli alkaa pelata uhkapelejä!
Elämä potkii urakalla!
Olin vuosia sitten peliriippuvainen, menetin 10 000 vuodessa, pääsin lopulta siitä eroon mutta muistan miten ihanan hetken helpotuksen se rullien pyöriminen toi, ja tietysti kolikkojen kilinä.
Mietin nyt koko ajan milloin saan tilaisuuden mennä, apua!
Kommentit (15)
Eikö rullien pyörimisen katselusta ole aika tympeää maksaa? Mene vaikka leffaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rullien pyörimisen katselusta ole aika tympeää maksaa? Mene vaikka leffaan.
Mitä sieltä voi voittaa?
Hanki kotiin oma pelikone, voit katsella rullien pyörimistä ja kuunnella kilinää niin paljon kuin haluat. Maksaa vain kertainvestoinnin.
Palkkaa vaikka joku sukulaislapsi vilkuttelemaan sulle valoja ja helistämään kolikkopussia ja anna rahat hänelle. Lopputulos on omalta kannaltasi sama, mutta rahat menee parempaan kohteeseen kuin koneesta.
Kuulin just äsken kaupan kassalla kun joku kehu että hänen tuttunsa lapsi voitti arvalla 200 tuhatta euroa!
Enemmän on hyötyä kun laittaa vaikka ruokaan nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rullien pyörimisen katselusta ole aika tympeää maksaa? Mene vaikka leffaan.
Mitä sieltä voi voittaa?
Ei mitään rahallisesti. Kuten ei sieltä koneestakaan. Niissä on palautusprosentti 90 kieppeillä. Aina kun laitat euron, saat takaisin 90 senttiä.
Elämä potkii ja haluat sen potkivan lisää. Erikoista. Onko ongelmasi liika raha?
Eipä se kannata. Pelaat ensin vähän, sitten ehkä voitat vähän. Häviöt voittamas rahat kun jatkat pelaamista oli voittosumma mikä hyvänsä. Tämän jälkeen pistät lisää rahaa peliin voittaakses häviämäs rahat joita sulla ei ole varaa hävitä. Häviät nekin rahst ja loput menee samaa tietä. Kohta on kylmä hiki ja saat alkaa miettiä mistä saisit vuokrarahat vipattua. Kokemusta on ja pelivelkojen korkoa niin paljon ettet uskokaan. Ei ole kuule niin surkeeta tilaa ettet sitä pelaamalla vois pahentaa entisestään.
Edellisen kirjottaja jatkaa. Itse pelasin nettipelejä joista voi voittaa isojakin summia. Eipä vaan osunut omalla kohdalle vaikka varmana miljoona pyöritystä takana.
Minä pelaan osakkeilla, voitin, ja tänään salkkuun kilahtaa viisi tonttua lisää:DD
Pelaa vaan..ties kuinka paljon sitä voi voittaa...se ei pelaa joka pelkää..kyllä se lykästää..
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kirjottaja jatkaa. Itse pelasin nettipelejä joista voi voittaa isojakin summia. Eipä vaan osunut omalla kohdalle vaikka varmana miljoona pyöritystä takana.
Niissäkin on palautusprosentti alle sata, muuten pelifirma ei voisi toimia. Suurten lukujen laki takaa juuri sen, että mitä enemmän pyörität sitä lähemmäs pääset sitä ennalta määriteltyä palautusprosenttia. Eli mitä enemmän pelaat sitä varmemmin jäät tappiolle.
Ihan puhdasta matematiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rullien pyörimisen katselusta ole aika tympeää maksaa? Mene vaikka leffaan.
Mitä sieltä voi voittaa?
Ei mitään..joku nyyhkyleffa...pelurit on erikseen..kunnon kasinomeininkiä..
Suurten lukujen laki
Voit vain hävitä