Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskatuksi tullut ja pahin ongelma.

Vierailija
05.04.2014 |

Minun on vaikea puhua asiasta, enkä ole koskaan puhunutkaan kellekkään koska en vain pysty. Pelkkä asian ajatteleminenkin pistää ahdistamaan ja itkettämään. Tulin raiskatuksi 2012 joulukuussa. Samaan aikaa olimme tekemässä mieheni kanssa lasta. En koskaan tehnyt tapahtuneelle mitään, en kertonut kellekkään, en edes poliisille. Olin shokissa, en koskaan ajatellut että näin voisi itselle käydä. Tämä tapahtui yöaikaan kun olin kävelemässä baarista kotiin, olin juhlimassa kaverin syntympäivää, olin juonut vain muutaman, en enempää.. En nähnyt miehen kasvoja, koska oli pimeää ja oli pukeutunut täysin tummiin, huppu kasvoilla. en koskaan ole ollut noin paniikissa kuin sillon, enkä sen jälkeen ole pystynyt elämään normaalisti, vaikka osaan piilottaa pahan olon hyvin, ettei muut sitä huomaa, sisällä tuntuu hirveältä, välillä ei tekisi mieli edes elää. Tammikuussa tein testin ja huomasin olevani raskaana, annoin asian olla, nyt meillä täysin terve vauva. Vasta vähän aikaa sitten tajusin että jos lapsi ei olekkaan mieheni. Mietin asiaa joka päivä, se tuntuu hirveältä. en huomaa juurikaan mieheni näköä, vaikka ei se aina kaikkea kerro. nyt vasta tajuan että olisi pitänyt tehdä abortti, ja kertoa, mutta en vain pystynyt, shokki oli hirveä, eikä olo hirveästi parempaan ole muuttunut.. mitä asialle joka on tapahtunut jo tuollon, voi tehdä....kaipaan apua kipeästi, kiitos..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:26"]

Kiitos tuesta ja neuvoista, helpotti vähän kun sai purkaa asioitaan tänne, vaikka ensin mietin monta kertaa olisiko siitä edes hyötyä ja millaisen vastaanoton asia saisi...

[/quote]

Tänne kirjoittamalla saa kunnollisia vastauksia mutta usein myös provoilta täyslaidallisen syyllistämistä ja suoranaista paskaa päin naamaa. Näihin pitää osata suhtautua oikein. Keskustelee niiden asiallisten vastaajien kanssa ja jättää provot täysin huomioitta. Korkeintaan voisi klikata "ilmoita asiaton sisältö" linkkiä niiden kohdalla mutta ei kommentoida mitenkään.

Yksi asia kyllä kannattaisi tehdä, kun aloittaa keskustelemisen tärkeästä ja vaikeasta aiheesta. Rekisteröi nimimerkin käyttöön vaikkapa vain sitä yhtä ja ainoaa keskustelua varten.On helppoa eikä vaadi oikeiden henkilötietojen paljastamista. Näin provoilla ei ole mahdollisuutta esiintyä aloittajan nimissä ja kirjoitella väärennettyjä viestejä ihan huvin vuoksi.

Jaksamista hankalassa tilanteessa. Olet saanut paljon hyviä ohjeita. Suosittelen minäkin keskustelemaan asiasta ulkopuolisen kanssa.

Vierailija
22/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta..jätän yleensä huomioitta typerät ja lapselliset kommentit, tärkeintä on vain kun joku edes ymmärtää ja auttaa. En ole koskaan kirjoitellut mihinkään tällaisille palstoille mutta ajattelin nyt koittaa josko vähän mieltä helpottaisi. Ei tullut mieleen tuo nimimerkin rekisteröinti niin kirjotin sitten vaan suoraan tänne. Kiitos kuitenkin teille jotka edes jotenkin ymmärsitte tilanteeni, yritän tästä nyt päästä johonkin suuntaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän