Teiniin vaikea saada kontaktia + tyttö tulossa kylään
Eilen tuli myöhään kavereilta kotiin ja meni suoraan omaan huoneeseen. Äsken kävi vessassa ja meni takaisin. Nyt haki syötävää ja lähti omaan huoneeseen. Sanoi ohimennen että joku tyttö tulee tänään kylään. Ei ole ennen puhunut mitään. Huikkasin pojan perään ja yritin kysyä lisää mutta sanoi että ei saa hössöttää. Tuolla se yläkerrassa kolistelee. Tuntuu ettei enää puhuta mitään. Se on vaan omissa menoissaan tai omassa huoneessaan. Hakee ruoankin omaan huoneeseen ja silloin saattaa nopeesti jotain ilmoittaa. Varmaan ihan normaalia mutta vähän surettaa kun toinen on jo niin iso
Kommentit (46)
Kyllä pojan pitäisi sen verran ollan perheen kanssa tekemisisäs, että söisitte yhdessä. Mutta älä nyt tosiaan sen tytön vierailua ala hössöttää. Moikkaa kun tulee, mutta anna muuten olla rauhassa. Sitten jos vierailuja tulee lisää, voit yrittää tutustua paremmin.
Kuulostaa ihan nykyiseltä aviomieheltäni silloin 16-vuotiaana. Huikkasi kouluun mennessä oven suusta, että tänne tulee koulun jälkeen yks tyttö ja juoksi bussiin. Mentiin sinne sitten koulun jälkeen ja syötiin perheen kanssa ja mentiin sitten omaan huoneeseen tekemään läksyjä ja juttelemaan. Ruokana oli spagettia.
Älä hössötä, ole ihan normaalisti. Minusta voit tehdä ihan mitä tahansa ruokaa mistä poikasi pitää. Kyllä nuoret voivat syödä ruokapöydässä samaan aikaan muiden kanssa. Varmasti, jos kyseessä olisi joku poika, et edes miettisi asiaa. Tortillat on kyllä siinä mielessä hyvä ruoka, että on helppo kasata mieluinen. Ehkä vähän sotkuinen syödä, mistä voi ottaa paineita.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan nykyiseltä aviomieheltäni silloin 16-vuotiaana. Huikkasi kouluun mennessä oven suusta, että tänne tulee koulun jälkeen yks tyttö ja juoksi bussiin. Mentiin sinne sitten koulun jälkeen ja syötiin perheen kanssa ja mentiin sitten omaan huoneeseen tekemään läksyjä ja juttelemaan. Ruokana oli spagettia.
Älä hössötä, ole ihan normaalisti. Minusta voit tehdä ihan mitä tahansa ruokaa mistä poikasi pitää. Kyllä nuoret voivat syödä ruokapöydässä samaan aikaan muiden kanssa. Varmasti, jos kyseessä olisi joku poika, et edes miettisi asiaa. Tortillat on kyllä siinä mielessä hyvä ruoka, että on helppo kasata mieluinen. Ehkä vähän sotkuinen syödä, mistä voi ottaa paineita.
Mistä sinä sen tiedät mitä se mies huikkasi oven suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko anoppi ja/tai mies kertonut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta kertaa olen kuullut tarinan anopilta ja mieheltä näiden vuosien aikana. Kivoja tarinoita tykätään kertoa esimerkiksi häissä ja muissa perhetapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä saa lainaa paria taaperoa. T. Vähän väsynyt äiti
Pikkulasten vanhemmat ovat just tuollaisia minä minä meidän lapset. Luuletko ettei ap:n lapsi ole koskaan ollut taapero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen käynyt tyttöjä kylässä? Sitäkö jännität? Kaikki menee varmasti hyvin. Muistat vaan olla hössöttämättä niin kuin teini toivoi :)
Joo mun ajatus tässä taisi olla vaan se, että oon tajunnut kuinka iso mun poika jo on. Ensimmäinen tyttö tosiaan ja kieltämättä jännittää. Ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa. Ideoita? Ap
Nakit ja ranskikset on lasten suosikki, ja jälkkäriksi Ville Vallattomat, mutta vain jos ovat kiltisti! 😊
Jänniä aikoja. Älä liikaa tungettele. Kaikki menee hyvin. Kolmen miniän kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen käynyt tyttöjä kylässä? Sitäkö jännität? Kaikki menee varmasti hyvin. Muistat vaan olla hössöttämättä niin kuin teini toivoi :)
Joo mun ajatus tässä taisi olla vaan se, että oon tajunnut kuinka iso mun poika jo on. Ensimmäinen tyttö tosiaan ja kieltämättä jännittää. Ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa. Ideoita? Ap
Täsmälleen mitä osaa pyynnöstä olla hössöttämättä et tajunnut?
Saahan sitä luulla niin... Ei ole yhden yhtä teinipoikaa jolla ei "SE" olisi mielessä... On muuten sitten ihan turha väittää mitään muuta!
Se tyttö on ihan vaan sen kaveri. Homopojilla on usein tyttöjä kavereina.
Meillä meni oikein mukavasti. Kävin aamupäivällä ostamassa tortillatarvikkeita ja sipsejä kaupasta. Nuoret olivat paljon yläkerrassa pojan huoneessa, mutta tulivat itse hakemaan naposteltavaa keittiöstä kun olin valmistamassa tortillojen täytteitä. Vaihdettiin muutama sananen tytön kanssa ja hän vaikutti oikein fiksulta tytöltä. Lähdettiin miehen kanssa käyttämään koiraa kävelyllä ja huikattiin sillä aikaa nuoret syömään.
Tyttö lähti vasta vähän aikaa sitten kotia, mutta poikaa en ole nähnyt. Ehkä parasta antaa hetki vetää happea omissa oloissaan. Oli varmasti pojallekin jännä päivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni oikein mukavasti. Kävin aamupäivällä ostamassa tortillatarvikkeita ja sipsejä kaupasta. Nuoret olivat paljon yläkerrassa pojan huoneessa, mutta tulivat itse hakemaan naposteltavaa keittiöstä kun olin valmistamassa tortillojen täytteitä. Vaihdettiin muutama sananen tytön kanssa ja hän vaikutti oikein fiksulta tytöltä. Lähdettiin miehen kanssa käyttämään koiraa kävelyllä ja huikattiin sillä aikaa nuoret syömään.
Tyttö lähti vasta vähän aikaa sitten kotia, mutta poikaa en ole nähnyt. Ehkä parasta antaa hetki vetää happea omissa oloissaan. Oli varmasti pojallekin jännä päivä. ap
Ihana kuulla!
Ehkä vähän ohi aiheen, mutta vaikutat ap ihanalta äidiltä! Tuollaista ymmärrystä itsekin oisin teininä kaivannut! :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ohi aiheen, mutta vaikutat ap ihanalta äidiltä! Tuollaista ymmärrystä itsekin oisin teininä kaivannut! :)
Ai, onpa kiva kuulla! ap
Tuo sinun lässytyksesi on jotain mitä pojat ehkä puhuu tytöille mielistelläkseen. Kyllä tosiasiassa se pimppi siellä suurimpana unelmana on.
m36