Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä lähtien lupaan käräyttää joka ikisen pettäjän jonka näen!

Vierailija
05.04.2014 |

Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:12"]

Minä en ole ainakaan koskaan nähnyt kenenkään pettävän ketään, miten se onnistuu? Minä en tosin pahemmin ole 15 vuoteen baareissa tms. käynyt. Minä käyn harrastuksissani, kokouksissa, kaupassa, kavereiden ja sukulaisten luona kyllässä, missä ihmeessä törmäisin pettäjiin???

[/quote]

Minä olen nähnyt ihan jalkojeni välissä :)

Mutta ei tulisi mieleenkään kertoa, koska kaikki nämä miehet ovat olleet tuttuja ja tunnen heidän vaimonsa.

Toivottavasti joku ap ei ala leikkimään totuuden torvea ja käräyttelemään meitä.

Vierailija
62/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:35"]

joten jos joku tulee minulle pettämisensä tunnustamaan, se tarkoittaa sitä että hän tahtoo minun hoitavan kertomisen puolestaan.

ap

[/quote]

Sä olet siis eräänlainen " pettämis sheriffi"  joka valvoo lakia tässä asiassa. Kun muut ei pysty sheriffi puuttuu asiaan ja hoitaa homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:01"]

Ajastusleikkinä, montahan ap:n tarvitsisi käräyttää ennen kun saisi kunnolla turpaansa? Mä veikkaan, että viides hakkaisi sen.

[/quote]

Toinen vetäisi jo etuhampaat irti.

[/quote]

ap ----> http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01586/EX-supermodel_Paul_1586927a.jpg

[/quote]

Sekopäiset pettäjät täällä jo rikosta suunnittelemassa.

[/quote]

Lähinnä huvittavaa, miten suurta agressiota ja vastustusta petettyjen puolustaminen saa aikaan. Ollaan valmiita uhkailemaan väkivallalla, jotta omat tekoset eivät paljastuisi.

Onneksi uhkailu on nykyään rikollista, joten siinä saavat pettäjät sitten paitsi sosiaalisen tuomion, myös ihan oikean.

ap

Vierailija
64/189 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: miksi 165 vetoat "yleiseen naurunalaisuuteen"?
Kysyn samaa viestissä 163.

Vierailija
65/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo.

Vierailija
67/189 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:26"]

Kuka sinulle kelpaisi käräyttämään miehesi?

[/quote]

Kuka vaan paitsi muiden asioihin nokkansa tunkeva "kyläpoliisi". Ja seuraavaan kysymykseen tulee vastaus aikaisintaan huomenna, mulla alkaa 16.00 työvuoro..moro

Vierailija
68/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:32"]

Kyllä huomaa että täällä suurin osa pettäjistä on miehiä kun uhataan väkivallalla ym, mut miksi teidän pitää pettää jos se noin nostattaa tunteita? Eikö teissä ole MIESTÄ olla avoimessa suhteessa vaan pitää valehdella ja teeskennellä olevansa uskollinen.

Miehet muka luomakunnan kruunu, paskan marjat. Pelkkiä säälittäviä ja selkärangattomia runkkareita suurin osa.

[/quote]

Niinhän se tuntuu olevan, että pettämisessä ei ole mitään väärää, kunhan itse saa olla se pettävä osapuoli. Avoin suhde ei tule kysymykseenkään, koska silloinhan a) ei pääsisi nöyryyttämään toista ja b) pitäisi pystyä maistamaan sitä omaa lääkettään.

ap

Vierailija
69/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien paljastan jokaikisen tuntemani homoseksuaalin julkisesti. Homofiilisyys on mielestäni niin vastenmielistä toimintaa että en sellaista voi katsella. Jos tietävät että paljastuvat niin ehkäpä miettivät pari kertaa ennenkuin lähtevät irstailemaan luonnottomalla tavalla.

Vierailija
70/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:10"]

Aika usein ihmiset jättävät kertomatta petetylle, koska pelkäävät viestintuojan tulevan ammutuksi. Miten olisi sivusto, jonne voisi anonyymisti paljastaa pettäjän?

[/quote]

Tämä olisi hyvä idea! Ja jos kiusaamista miettii, niin ihan yhtä hyvinhän nykyäänkin voi laittaa treffipalstalle ilmoituksen kiusallaan toisen nimissä ja näin pilata suhteen tms.? Ja jos joku ei tahdo tietää, niin pakkoko siellä sivustolla olisi vierailla?

Ja jos joku ei halua suhteen hajoavan pettämisen paljastumisen takia, niin kannattaisi ehkä miettiä pettämättä jättämistä..?

ap

Vierailija
71/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:41"]

No sitten sinun pitää varmaan lopettaa ystävyyssuhteesi niihin ihmisiin joiden mielestä pettäminen on väärin ja haalia kavereiksesi vain sellaisia jotka hyväksyvät pettämisen. Olisihan se tietysti aika ironista jos sitten joku ystävistäsi päätyisi miehesi kanssa sänkyyn...

[/quote]

Juurikin näin. Jos kerran puhutaan ystävyydestä, jossa luottamus on vahvaa, niin miten voisi olla mahdollista ettei tiedä toisen mielipidettä ja vakaumusta pettämisen suhteen? Jos siitä huolimatta kertoo, niin joko a) tahtoo paljastua tai b) tahtoo asettaa ystävän vakaumuksen veitsenterälle eikä ole ystävyyden arvoinen. 

ap

Vierailija
72/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:59"]

niin ihan yhtä hyvinhän nykyäänkin voi laittaa treffipalstalle ilmoituksen kiusallaan toisen nimissä ja näin pilata suhteen tms.?

ap

[/quote]

Toi on rikollista toimintaa, laitella toisen nimissä ilmoituksia. Edellisellä sivulla puhut rikollisesta toiminnasta, nyt ehdottelet itse semmoista.

Vierailija
73/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
74/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:03"]

niin ihan yhtä hyvinhän nykyäänkin voi laittaa treffipalstalle ilmoituksen kiusallaan toisen nimissä ja näin pilata suhteen tms.?

ap

[/quote]

Toi on rikollista toimintaa, laitella toisen nimissä ilmoituksia. Edellisellä sivulla puhut rikollisesta toiminnasta, nyt ehdottelet itse semmoista.

[/quote]

Tälläistä kutsutaan trollaamiseksi. Et tietenkään voi tietää, onko kommentin kirjoittanut "ap" sama "ap" joka lähetti aloitusviestin. Mäkin voin olla ap.

ap.

Vierailija
75/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:46"]

Se saattaa sinulle olevan yhdentekevää, mutta ei välttämättä sille, jolle menet avautumaan. Voi hyvinkin loukkaantua siitä, että sinä menet sekaantumaan heidän elämäänsä, varsinkin jos kyseessä on vapaa suhde. Tosin sinä tuskin itsekkäänä ihmisenä siitä välität paskan vertaa. Sinulle on tärkeintä, että pääset purkamaan omaa katkeruuttasi epäonnistuneista ihmissuhteistasi. Muiden suhteista sinä viis veisaat.

[/quote]

Vai nyt se on jo itsekkyyttä, jos pitää väärin kohdeltujen puolta! Ja miten se menikään, kun argumentit loppuvat, alkavat henkilökohtaiset loukkaukset?

Jos henkilöt ovat avoimessa suhteessa, miten ihmeessä heitä voisi loukata se, että joku sen sanoo ääneen? Jos he eivät tahtoisi muiden tietävän, he pitäisivät sen salassa! Kuten jo sanottu, en käy vakoilemassa enkä ole salapoliisi vaan kaikki (mahdolliset) havaintoni perustuvat julkiseen kanssakäymiseen, jonka pettäjä on siis omalla toiminnallaan tuonut julki. Jos olet avoimessa suhteessa etkä tahdo muiden siitä tietävän, puhu puolisollesi ja vaadi häntä salaamaan asian.

ap

Vierailija
76/189 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt näyttää aika monella olevan oletus sellainen, että petetty on se, joka tilanteessa joutuu naurunalaiseksi. Ja että mitä pitempää pettäminen jatkuu, niin sitä naurettavammaksi pettäjä muuttuu. Ja petetty voi sitten pelastua naurunalaisuudelta lähinnä siten, että joku näistä kaikista sivullisista naurajista ystävällisesti kertoo, mihin jamaan petetty on joutunut. Ihmeellistä uhrin syyllistämistä. 

Miksi se, että tulee petetyksi, tekee ihmisestä naurettavan? Mitenkähän sitten ihan rangastavissa rikoksissa - kuinka naurettavaksi ihminen muuttuukaan, jos auto varastetaan tai kotiin murtaudutaan? Vai mikä tässä on se logiikka?

Vierailija
77/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:03"]

ap

[/quote]

[/quote]

Tälläistä kutsutaan trollaamiseksi. Et tietenkään voi tietää, onko kommentin kirjoittanut "ap" sama "ap" joka lähetti aloitusviestin. Mäkin voin olla ap.

ap.

[/quote]

Siksi tämänkin paskaketjun voi sulkea ja mennä seuraavaan. Johan tämä on nähty ja kaikkein mielipide kuultu...

Vierailija
78/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:00"]

Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.

[/quote]

Voi sua naiivia raukkaa. Luulet olevasi siinä asemassa että voit mennä sotkemaan toisten parisuhteita mielesi mukaan. Tyhmähän sinä olet.

Vierailija
79/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja trolli ap ja trollitrollin ap voivat jatkaa monologiaan..

Vierailija
80/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:54"]

Minä en käräytä ketään, vaan ihan reilusti nauran sille petetylle puolisolle, kuinka se on tyhmä ja sinisilmäinen, eikä tajua mitään.

Monta pettäjää tiedän ja heidän vaimonsa. Vaimot kuuluu samaan tuttavapiiriin, mutta kenellekään meille ei tulisi mieleenkään käräyttää miehiä. Kieltämättä kutsuilla tulee juoruiltua sitten näistä ja sääliteltyäkin näitä petettyjä. Mutta toisaalta, he ovat kyllä melkoisen naurunkin kohde. Varsinkin, jos niin kehuvat, että meidän Pertti se on niin hyvä isä ja hyvä puoliso :)

[/quote]

Eli sinusta on ihailtavaa olla epäluuloinen kyttääjä..? Miksi ihmeessä nämä ihmiset tahtovat olla parisuhteessa näiden säälittävien typerysten kanssa? Miksi he eivät ole löytäneet parempia puolisoita?

ap