Tästä lähtien lupaan käräyttää joka ikisen pettäjän jonka näen!
Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:48"]
Minulle ei tarvitse sitten kertoa. A) asia ei kuulu tippaakaan sinulle ja b) en halua tietää. Jos mies pysyy suhteessa kanssani, on edelleen rakastava aviomies ja isä ja hoitaa osuutensa arjesta, ei minun tarvitse tietää mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Lisäksi, tuhoaisit tuolla tavalla vain suhteesi minuun.
Ja ei. Minä en petä, en ole pettäny, enkä tule pettämään, mutta ns. Toiset naiset eivät kuulu minulle, kunhan minä olen se, kenen luokse mies illalla palaa.
[/quote]
Kynnysmatto.
[/quote]
=D Ihan miten haluat. Minun itsetuntoni nyt ei vain ole siitä kiinni, että olenko ainoa jonka kanssa mies harrastaa seksiä. Siis silloin kun kyse on pelkästä seksistä. Pahempi paikka olisi, jos mies tulisi kertomaan että on löytänyt ns. Sielunkumppanin. Minulle henkinen side on tärkeämpi.
Kynnysmatto en ole. Tämä ei ole mitään hiljaista alistumista, vaan asia ei vain ole niin tärkeä minulle.
[/quote]
Sä et tajua miehen psykologiaa. Sulle "sielunkumppanuus" voi olla iso juttu, mutta miehelle sä et merkitse mitään jos se pettää sua.
[/quote]
Ja kaikki miehethän ovat prikulleen samanlaisia? seksi nyt on vain seksiä.
[/quote]
Ei se koskaan ole "vain" seksiä.
[/quote]
kyllä se nyt vain on. Olen sen verran paljon yhdenillanjuttuja ja fuckbuddyja harrastanut, että tiedän että seksi on vain seksiä. Jos sitä harrastaa ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee rakkautta ja ns. syvempää yhteyttä, voi seksiä kutsua rakasteluksi, mutta silloin kun seksiä harrastaa ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne muuta kuin himoa, on seksi vain seksiä Ja silloin se on vain tarpeen tyydyttämistä, verrattavissa syömiseen.
Minä ainakin syön kun minulla on nälkä, juon kun minulla on jano, ja nain kun minua panettaa.
No mutta nyt paljastui miksi niin moni muu nainen kokee fuckbuddy-systeemin ongelmalliseksi.
Minä voisin kyllä toisaalta nimittää suhdettani mieheeni vapaaksi suhteeksi, vaikka itse olenkin yksiavioinen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:10"]
Ethän sinä varmaan tuntisi niitä sarjamurhaajan uhrejakaan joten miksi kertoisit? Et kerro ystäväsi pettämisestä koska ajattelet vain ja ainoastaan omaa etuasi mutta kiva että tunnustat sen noin suoraan. Toivottavasti kerrot siitä avoimesti kaikille tuntemillesi ihmisille etteivät hekään vaivaudu sinun vuoksesi.
[/quote]
Ei hel...tti...lasketko murhamisen tai lapsen raiskaamisen samaan kategoriaan kun pettämisen? Minulla on tunteita myös tuntemattomis uhreja kohtaan, jos se on sinulle jotenkin epäselvää.
Ystävän etua minä ajattelen enkä omaani, ymmärrätkö ollenkaan lukemaasi?
Eli jos sinulla on hyvä ystävä ja hän pettäisi miestään, niin sinä juoksisit heti kertomaan tälle miehelle, vaikka tämä mies ei ole edes sinun tuttava?
[/quote]
Onko sinusta pettäminen nyt väärin vai ei? Jos se on väärin, niin miksi et yritä estää sitä tapahtumasta? Ja kyllä. Sarjamurhaaminen ja pettäminen menevät samaan kategoriaan koska ne ovat mielestäni molemmat asioita jotka ovat väärin.
Miksi ajattelet sellaisen ihmisen etua joka tekee väärin? Miksi väärintekijän etua pitäisi ajatella enemmän kuin uhrin? Vaihtoehtoja on kaksi: joko pettäjä ei sinun mielestäsi tee väärin tai sitten ajattelet omaa etuasi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:52"]
Minulle ei tarvitse sitten kertoa. A) asia ei kuulu tippaakaan sinulle ja b) en halua tietää. Jos mies pysyy suhteessa kanssani, on edelleen rakastava aviomies ja isä ja hoitaa osuutensa arjesta, ei minun tarvitse tietää mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Lisäksi, tuhoaisit tuolla tavalla vain suhteesi minuun.
Ja ei. Minä en petä, en ole pettäny, enkä tule pettämään, mutta ns. Toiset naiset eivät kuulu minulle, kunhan minä olen se, kenen luokse mies illalla palaa.
[/quote]
Kynnysmatto.
[/quote]
=D Ihan miten haluat. Minun itsetuntoni nyt ei vain ole siitä kiinni, että olenko ainoa jonka kanssa mies harrastaa seksiä. Siis silloin kun kyse on pelkästä seksistä. Pahempi paikka olisi, jos mies tulisi kertomaan että on löytänyt ns. Sielunkumppanin. Minulle henkinen side on tärkeämpi.
Kynnysmatto en ole. Tämä ei ole mitään hiljaista alistumista, vaan asia ei vain ole niin tärkeä minulle.
[/quote]
Jos sinä kerran hyväksyt, että miehesi harrastaa seksiä muiden kanssa, miksi sinua haittaisi jos joku sanoisi sen ääneen tai lähettäisi kuvan miehestäsi toisen naisen kanssa? Etkö todellisuudessa pystykään seisomaan sanojesi takana, vaan pettäminen sattuisikin ihan helvetisti?
Ota huomioon myös se, että minä en tosiaan väijy pettäjiä puskissa, vaan jos jotain näen, se johtuu siitä että pettäjä ei peittele toimiaan vaan pettää avoimesti ja julkisesti.
ap
[/quote]
E. Se miehen toiminta haittaisikaan, vaan se, että sinä kokisit olevasi jokin pyhä Birgitta tietoinesi. Tosiasiassa paljastaisit itsestäsi vain sen, että pyrit harjoittamaan suhteemme, vaikka toista väitätkin. Koen muiden ihmisten asioihin sotkeentuvat ihmiset pahantahtoisina.
Ja ihanko tosissasi tulisit kertomaan siitä että jonkun aviomies on käynyt esim. kahvilla naisen kanssa, ehkä halannut ja vaihtaneet poskipusut? Tiedän myös kaveripiirin, jossa annetaan suukot suulle, kun näkevät pitkästä aikaa toisiaan, menisitkö ilmoittamaan sellaisestakin?
ihan oikeasti tuollainen toimintatapa aiheuttaisi vanhalla muille.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:29"]
Onko sinusta pettäminen nyt väärin vai ei? Jos se on väärin, niin miksi et yritä estää sitä tapahtumasta? Ja kyllä. Sarjamurhaaminen ja pettäminen menevät samaan kategoriaan koska ne ovat mielestäni molemmat asioita jotka ovat väärin.
Miksi ajattelet sellaisen ihmisen etua joka tekee väärin? Miksi väärintekijän etua pitäisi ajatella enemmän kuin uhrin? Vaihtoehtoja on kaksi: joko pettäjä ei sinun mielestäsi tee väärin tai sitten ajattelet omaa etuasi.
[/quote]
Pettäminen on väärin. Minulla on vain oikein ja väärin asioissa muutakin kun ON ja OFF jota sinulla ei ole. Sinun mielestä pettäjä on siis ihan vastaava kun sarjamurhaaja.
Silloin jos tapahtuma on sellainen ettei se aiheuta mitään haittaa tai haitta on pieni, niin ajattelen tottakai ystäväni etua ensimmäisenä. Jos ystäväni tappaisi ihmisiä tai pahoinpitelisi lapsia, niin tottakai ajattelen uhrin etua.
Ylinopeus on myös väärin, jos näet ystäväsi ajavan ylinopeutta tai kävelevän päin punaisia, teetkö siitä ilmiannon poliisille?
Kannataisi sinunkin harkita jotain muuta kun ON/OFF elämää niin olisi helpompaa. Et vastannut kysymykseen käryttäisitkö hyvän ystäväsi hänen lähes tuntemattomalle miehelle?
Vähän kaksipiippuinen juttu. Petetyt on vähän reppanoita vaaleanpunaisissa silmälaseissaan. Mutta toisaalta en haluaisi sekaantua kenekään elämään.
Jos kaverini tulisi kertomaan, että on pettänyt, kokisin, että on liian raskas taakka minulle kannettavaksi ja varmaan ottasin etäisyyttä kaveriin. Itsekästä purkaa toiselle omaa paskaa oloaan ja panna toinen miettimään oikeaa ja väärää.
Pettäjät saisi kantaa oman tekonsa sisällään, eikä sekoittaa niihin kavereitaan
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:29"]
[/quote]
Pettäminen on väärin. Minulla on vain oikein ja väärin asioissa muutakin kun ON ja OFF jota sinulla ei ole. Sinun mielestä pettäjä on siis ihan vastaava kun sarjamurhaaja.
Silloin jos tapahtuma on sellainen ettei se aiheuta mitään haittaa tai haitta on pieni, niin ajattelen tottakai ystäväni etua ensimmäisenä. Jos ystäväni tappaisi ihmisiä tai pahoinpitelisi lapsia, niin tottakai ajattelen uhrin etua.
Ylinopeus on myös väärin, jos näet ystäväsi ajavan ylinopeutta tai kävelevän päin punaisia, teetkö siitä ilmiannon poliisille?
Kannataisi sinunkin harkita jotain muuta kun ON/OFF elämää niin olisi helpompaa. Et vastannut kysymykseen käryttäisitkö hyvän ystäväsi hänen lähes tuntemattomalle miehelle?
[/quote]
Älä yritä kiemurrella jollain on/offilla. Joko asiat on jotain tai sitten eivät ole. Ei ole mitään kolmatta vaihtoehtoa. Sinusta saa siis tehdä pahaa ja väärin kunhan ei tee sitä liikaa? Eli sii spettämien on sinusta niin pieni asia ettei se ole väärin?
En käräyttäisi punaisia päin kävelijöitä koska harrastan sitä itsekin eikä se ole mielestäni väärin. Käräyttäisin ystäväni jos kertoisi minulle pettämisestä. Miksi en kertoisi? Se on oikein.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:00"]
E. Se miehen toiminta haittaisikaan, vaan se, että sinä kokisit olevasi jokin pyhä Birgitta tietoinesi. Tosiasiassa paljastaisit itsestäsi vain sen, että pyrit harjoittamaan suhteemme, vaikka toista väitätkin. Koen muiden ihmisten asioihin sotkeentuvat ihmiset pahantahtoisina.
[/quote]
Niin, sinä koet tuollaiset ihmiset pahantahtoisina. Tämä kertoo siis sinusta, ei ap:sta tai hänen hyvän/pahantahtoisuudestaan.
Täytyy ihmetellä näitä pettäjien jättämiä kommentteja. Itse pitäisi saada pettää, siis olla aivan äärimmäisen epälojaali oman elämän tärkeimmälle ihmiselle, ilman huolen häivää. Mutta sitten jonkun suhteen ulkopuolisen hyvänpäiväntutun lojaaliuden puutetta arvostellaan kuin hyeenat ja jopa väkivallalla uhkaillaan.
Onko teillä kaikki kotona ja ymmärrättekö edes omaa kaksinaismoralismianne? Katsoiko joku viikko sitten sen Survivor-jakson, jossa Kat putosi? Teistä tulee tuo Kat mieleen. Juuri ennen putoamistaan hän hehkutti, kuinka kivaa toisten sumuttaminen ja harhauttaminen on. Sitten hän tulikin itse harhautetuksi ja putosi pelistä. Arvatkaa oliko se edelleen hänen mielestään kivaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:47"]
Älä yritä kiemurrella jollain on/offilla. Joko asiat on jotain tai sitten eivät ole. Ei ole mitään kolmatta vaihtoehtoa. Sinusta saa siis tehdä pahaa ja väärin kunhan ei tee sitä liikaa? Eli sii spettämien on sinusta niin pieni asia ettei se ole väärin?
En käräyttäisi punaisia päin kävelijöitä koska harrastan sitä itsekin eikä se ole mielestäni väärin. Käräyttäisin ystäväni jos kertoisi minulle pettämisestä. Miksi en kertoisi? Se on oikein.
[/quote]
Jos ystävääni petetään ja saan tietää tottakai käräytän. Jos ystäväni pettää ja saan tietää en todellakaan käräytä. Tässä on se sinun ja minun ero. Ja pettäminen on todellakin niin pieni asia, että sen takia en ystävääni käräytä.
Punaisia päin käveleminen ei ole sinusta väärin vaikka se lain mukaan on. Eli mielestäsi sinulla on oikeus rikkoa lakia, koska se sinun mielestä ei ole väärin.
Toivottavasti ystäväsi (jos sinulla edes on) ei kerro sinulle mitään luottamuksellista, jos se onkin sinusta väärin niin juoruat asiat pitkin kyliä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:29"]
Täytyy ihmetellä näitä pettäjien jättämiä kommentteja. Itse pitäisi saada pettää, siis olla aivan äärimmäisen epälojaali oman elämän tärkeimmälle ihmiselle, ilman huolen häivää. Mutta sitten jonkun suhteen ulkopuolisen hyvänpäiväntutun lojaaliuden puutetta arvostellaan kuin hyeenat ja jopa väkivallalla uhkaillaan.
[/quote]
Miksi oletat yksioikoisesti, että ap:n ja häntä komppaavien toiminnan tuomitsevat automaattisesti olisivat pettäjiä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Jos ystävääni petetään ja saan tietää tottakai käräytän. Jos ystäväni pettää ja saan tietää en todellakaan käräytä. Tässä on se sinun ja minun ero. Ja pettäminen on todellakin niin pieni asia, että sen takia en ystävääni käräytä.
Punaisia päin käveleminen ei ole sinusta väärin vaikka se lain mukaan on. Eli mielestäsi sinulla on oikeus rikkoa lakia, koska se sinun mielestä ei ole väärin.
Toivottavasti ystäväsi (jos sinulla edes on) ei kerro sinulle mitään luottamuksellista, jos se onkin sinusta väärin niin juoruat asiat pitkin kyliä.
[/quote]
Länsimaalainen yhteiskunta perustuu siihen, että kaikkia kohdellaan tekojensa mukaan, ei siihen kuka on kenenkin kaveri. Jos kaipaat enemmän heimosotia ja sellaista klikkimeininkiä, niin muuta afganistaniin tai jonnekin sinne. Siellä ei käräytellä kavereita ja oikeuttakin jaellaan sen mukaan mitä sukua tuomari on syytetylle. WT.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:29"]
[/quote]
Miksi oletat yksioikoisesti, että ap:n ja häntä komppaavien toiminnan tuomitsevat automaattisesti olisivat pettäjiä?
[/quote]
Aivan. Itse en todellakaan petä, mutta inhoan yli kaiken ihmisiä jotka tunkee nokkansa toisten asioihin. Ja kohta joku kysyy. Etkö haluaisi kuulla jos miehesi pettää ja vastaus on, en ainakaan ap:n kaltaisen "kyläpoliisin" toimesta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:04"]
Länsimaalainen yhteiskunta perustuu siihen, että kaikkia kohdellaan tekojensa mukaan, ei siihen kuka on kenenkin kaveri. Jos kaipaat enemmän heimosotia ja sellaista klikkimeininkiä, niin muuta afganistaniin tai jonnekin sinne. Siellä ei käräytellä kavereita ja oikeuttakin jaellaan sen mukaan mitä sukua tuomari on syytetylle. WT.
[/quote]
Aivan sama. Olen ihan mielelläni ihminen johon ystäväni voi luottaa. Ystävien luottamus on onneksi vielä joillekin tärkeää jopa länsimaalaisessa yhteiskunnassa. Sinä voi rauhassa juoruta ystäviesi asiota ympäri kyliä länsimaalaisen yhteiskunnan mukaisesti jos he sattuvat tekemään mielestäsi jotain väärin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Aivan sama. Olen ihan mielelläni ihminen johon ystäväni voi luottaa. Ystävien luottamus on onneksi vielä joillekin tärkeää jopa länsimaalaisessa yhteiskunnassa. Sinä voi rauhassa juoruta ystäviesi asiota ympäri kyliä länsimaalaisen yhteiskunnan mukaisesti jos he sattuvat tekemään mielestäsi jotain väärin.
[/quote]
"Juoruta ystäviesi asioita ympäri kyliä"? Hah hah. Joo, sitähän se asianomaiselle kertominen on. Vitun pelle. Taidat olla jonkun pikkukylän wt-kuningatar joka juoksentelee kylillä puolustelemassa pettämistään ja mustamaalaamassa niitä joilla on moraali.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:00"]
Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.
[/quote]
No, mun miestä ei tarvi tulla käräyttämään. Diili nimittäin on, että tekee, mitä tekee, kunhan mä en tiedä ja että jos suunnittelee eroa musta, kertoo sen ihan itse.
Olen myös hyvin tyytyväinen siihen, että kun ex petti, sitä ei tullut mulle kukaan kertomaan. Täällä käy viestintuojalle kehnosti. Suhde exäänkään ei kariutunut pettämiseen vaan exän valintaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
Miksi haluaisit leuhkia ystävillesi pettämisestä? Petetäänkö puolisoa siksi, että saa kertoa kavereilleen, että kävinpä pamputettavana viime yönä.
Minä käräytin kaverin, koska hän oli naimisissa sukulaiseni kanssa. En kaivannut enää sellaista paskakaveria. Ei ole väliä, vaikka emme ole missään tekemisissä. Elämä on valintoja.
Totuuden torville on oma paikkansa helvetissä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:04"]
[/quote]
[/quote]
No, enpä kauheasti kunnioittanut miehen kavereita, kun tiesivät mieheni muista naisista vuosikausia. Olisi ollut kiva, kun joku heistä olisi ollut lojaali minulle ja kertonut ajoissa. Hukkasin monta vuotta elämästäni leikkimällä kotileikkiä miehen kanssa, joka ei ollut kanssani tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:24"]
Totuuden torville on oma paikkansa helvetissä.
[/quote]
Miten niin. Minä ainakin olen tyytyväinen sille ihmiselle, joka vihdoin uskalsi kertoa mieheni muista naisista.
Jos on omatunto puhdas, ei tarvitse pelätä mitään. Mutta jos ei ole, niin silloin ymmärrän, että totuuden torvia haluaa haukkua.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:18"]
"Juoruta ystäviesi asioita ympäri kyliä"? Hah hah. Joo, sitähän se asianomaiselle kertominen on. Vitun pelle. Taidat olla jonkun pikkukylän wt-kuningatar joka juoksentelee kylillä puolustelemassa pettämistään ja mustamaalaamassa niitä joilla on moraali.
[/quote]
Asun helsingissä ja "vitun pelle" jutuista päätellen sinä taidat itse olla melkoinen wt. Johan mä olen ensimäisessä viestissä sanonut, että en petä. Sinulla vaan jo unohtuu lukemasi, kun suu vaahdossa latelet mikä on oikein ja mikä väärin. Jos asianomainen on lähes tuntematon ja menet kertomaan ystäväsi asiota, se vasta on juoruamista parhaimmillaan. Tosin ei sinulla mitään ystäviä edes ole, kavereita voi olla.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:13"]
[/quote]
Surkeeta se on sunkin elämäsi :(
[/quote]
Sinun noin 1000 kertaa surkeempaa :(:(:(:(:(:(