Latvialainen naiskaverini haukkui suomalaisia miehiä
On opiskellut muutaman kuukauden täällä ja sanoi, että ei ole koskaan missään tavannut yhtä huonotapaisia ja haisevia miehiä kuin Suomessa, kaiken lisäksi vielä pihejä. Lisäksi itsekkäitä eikä perheestä pidetä huolta, oma napa ja kaverit elämän tärkein asia, vaimo on vain orja. En vois olla enempää samaa mieltä.
Kommentit (117)
Te olette säälittäviä...onhan Niinistöllä tosi nuori vaimo!!! Ensimmäinen vaimo kuoli kolarissa vai tehnyt itsemurhaa...sellaiselta äijälltä ei varmaan monta kehua ja kukkia saa...ei hirveesti rakkakkauttakaan kun mies niin kuivalta näyttää!!!!! Eihan hänessä muuta kun asema ja raha.. Eikä Jenni kovin iloiselta ja onnelliselta näyttää saatikka hemmoteltu tai rakastetulta..eikä koskaan näyttänytkään. Näytti ennen hyvän saalin saannelta...ei näyttää enää karvas totus tuli esiin Saulin painavan tossun alla nainen ressukka vaan kuihtuu..Eikä kaikki venäläiset miehet pettää...naette taas pinta vaan ...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:06"]
No onhan tuossa vinha perä vaikka kuinka katsoisi suomalaisten silmälasien läpi. Suomalainen mies ei pääsääntöisesti ole kiinostunut esim. vaatteista. Treffeillä ei mies tarjoa. Se on suomalaisille naisille ihan ok, mutta muualta tulleille outoa. Katselin juuri Ikeassa kuinka mies seisoi vieressä ja nainen pakkasi isoja tavaroita autoon. Veikkaan, että mies oli lähtenyt kuskiksi ja sillä selvä. Muualla mies kokisi asiakseen pakata. Joku sanoi, että ulkomailla suomalaisen pariskunnan tunnistaa viimeistään siitä, kun nainen maksaa laskun. Tämä ei tarkoita etteikö Suomesta löytyisi hyviä asioita. Löytyy kyllä ja naisiakin on kritisoitu monesta. Mutta yhdyn Latvialaisen naisen näkemyksiin, paitsi siihen hajuun. En itse pidä parfyymien tuoksuista.
[/quote]
Sun mielestä noi on kaikki siis huonoja asioita? Että naisetkin maksaa ja kantaa? Minusta tuo on tasa-arvoa. Jos naiset haluavat oikeuksia, heidän on otettava myös velvollisuuksia.
Olisi toki kiva, jos suomalaiset miehet laittautuisivat enemmän, mutta itse asiassa nuoret miehet ovatkin kunnostautuneet tässä jo. Oikeastaan minusta on mukavaa, että suomalainen yhteiskunta ei ole kovin pinnallinen. En minäkään jaksaisi korkkareissa kipittää koko ajan.
Pihi on kyllä!!! Just ei säästäväinen vaan pihi. Osta mielummiin etselle olut tai viina joka oksentaa seuraavaa aamu mutta naiselle ei tuo hedelmia tai kukkia tai piffaa choppailua. Mutta tää varmaan johtuu jotenkiin luottamuksen puutteesta tai itsetunnonpuutteista ettei vaan yhtäkään euroa antaisi vaan. Tää jo enemmään mielenvikaa tai mielenahneus.Joo tunnen mä suomalaisia miehia jotka kustantavat vaimon menot....sitten vahtivat mitä tekee ja kenen kanssa meni lenkille ja on mustasukkaisuutta...eli omistamista..eli hankkivat itselleen orjan kyllä..ja se nainen sanoo ettei jaksaa enää sellaista häkkiä..jep jep pitää naistaa itselleen vallalla...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:34"]
Pihi on kyllä!!! Just ei säästäväinen vaan pihi. Osta mielummiin etselle olut tai viina joka oksentaa seuraavaa aamu mutta naiselle ei tuo hedelmia tai kukkia tai piffaa choppailua. Mutta tää varmaan johtuu jotenkiin luottamuksen puutteesta tai itsetunnonpuutteista ettei vaan yhtäkään euroa antaisi vaan. Tää jo enemmään mielenvikaa tai mielenahneus.Joo tunnen mä suomalaisia miehia jotka kustantavat vaimon menot....sitten vahtivat mitä tekee ja kenen kanssa meni lenkille ja on mustasukkaisuutta...eli omistamista..eli hankkivat itselleen orjan kyllä..ja se nainen sanoo ettei jaksaa enää sellaista häkkiä..jep jep pitää naistaa itselleen vallalla...
[/quote]
Ne on sen miehen rahat ja se saa käyttää ne mihin haluaa. Tienaa itse shoppailurahasi, senkin onnennokkija! Ja jos mies on liian mustasukkainen, niin senkun vaihdat äijää! Suomessa niin saa sentään tehdä. Ja saa elää ihan ilman miestäkin, jos ei tarpeeksi hyvää löydä.
Joo ei se minä ollut vaan minun ihan suomalainen naisystävä..vai ketään tarkoitat onnenonkijaksi taas???? Jos minua kysytään niin en enää ahdasmielinen suomalaisen miehen miehen naimisiin en menee -suomalaisten miehen rakkaus on vieraskoreaa teeskentelyä..ovat epäluotettavia ja mielivikaisia..kieroja takakireita-poikkeus on suomiruotsalaisia tai ulkomailla olleita käyneitä-eli normaalisoituneita ja kansanvällistyneitä. Suomalaista ihmista voi verrata Irakin sodassa ollutta häirintynyttä ja traumatisoitunutta ihmista jolla on joka tilanteessa ovat nyrkkit savessa!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:25"]
Suomalaista ihmista voi verrata Irakin sodassa ollutta häirintynyttä ja traumatisoitunutta ihmista jolla on joka tilanteessa ovat nyrkkit savessa!
[/quote]
Tämä on ikävä kyllä totta :(
Suomessa on kyllä surullinen ilmapiiri, joka tuottaa surullisia ihmisiä, eikä ne edes ymmärrä sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:25"]
Joo ei se minä ollut vaan minun ihan suomalainen naisystävä..vai ketään tarkoitat onnenonkijaksi taas???? Jos minua kysytään niin en enää ahdasmielinen suomalaisen miehen miehen naimisiin en menee -suomalaisten miehen rakkaus on vieraskoreaa teeskentelyä..ovat epäluotettavia ja mielivikaisia..kieroja takakireita-poikkeus on suomiruotsalaisia tai ulkomailla olleita käyneitä-eli normaalisoituneita ja kansanvällistyneitä. Suomalaista ihmista voi verrata Irakin sodassa ollutta häirintynyttä ja traumatisoitunutta ihmista jolla on joka tilanteessa ovat nyrkkit savessa!
[/quote]
Voi luoja. Opettele kirjoittamaan. Ei näistä sinun sekavista ja täynnä kirjoitusvirheitä olevista sepustuksista saa mitään selvää. Taidat olla se palstalla mesoava Putinin persettä nuoleva venakko? Eihän kukaan kunnollinen suomalaismies halua moista.
Vierailija kirjoitti:
On opiskellut muutaman kuukauden täällä ja sanoi, että ei ole koskaan missään tavannut yhtä huonotapaisia ja haisevia miehiä kuin Suomessa, kaiken lisäksi vielä pihejä. Lisäksi itsekkäitä eikä perheestä pidetä huolta, oma napa ja kaverit elämän tärkein asia, vaimo on vain orja. En vois olla enempää samaa mieltä.
No hyvä että saatiin tietää. Saanko jo tappaa itseni vai kysytkö kaveriltasi?
Vierailija kirjoitti:
Ja siis nimenomaan sitä kaverini ihmettelee, et jätetään vaimo ja lapset tyyliin koko viikonlopuksi keskenään, että itse pääsee juomaan ja pettämään.
ap
:D No en tunnista kyllä omassa lähipiirissä tällaista. Ootteko jotain wt-porukkaa?
Missä on tasa-arvoisemmat, kotitöitä tekevät, ihanalta tuoksuvat miehet sitten?
Kaivoit sitten tämän vanhan jutun? Miksi?
Hauskaa kun näiden laatu-urosten vaimot tulee tänne kynsin hampain puolustamaan.
Kaverisi on ihan oikeassa. :D
Suomalaiset miehet ovat yleensä rumia,köyhiä,ei varallisuutta,alkoholisteja.Onneksi tähän saadaan muutos tuomalla tänne venäläisiä,espanjalaisia,italialaisia,ranskalaisia,israelilaisia,syyrialaisia. Koko suomen kansa voidaan korvata. Naisetkin saa paremman näköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille neuvostoliittolaiselle, että hygienia on muutakin kuin hajuvesien roiskuttelua.
Tasa-arvo. Täällä meillä nainen on toveri, ja niin siihen miehetkin jo suhtautuvat.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:12"]
Ulkomailla useamman vuoden asuneena vahvistan kyllä ap:n ystävän väittämän. Täällä kun ollaan esim. tuttava perheen kanssa ulkona syömässä niin perheen miehet kyllä melkein kisaavat siitä, kuka saa maksaa koko laskun. Eikä puhettakaan että jos menen mies tutun kanssa kahville, että itse maksaisin. Ja ihan ilman taka-ajatuksia. Olen naimisissa ja lapsiakin useampi.
Suomessa koko laskun loppusummaksi tulee tässä tilanteessa noin 500-600 euroa. Ei oikein ole meikäläisellä varaa lähteä kisailemaan koko potin maksamisesta. :(
juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat yleensä rumia,köyhiä,ei varallisuutta,alkoholisteja.Onneksi tähän saadaan muutos tuomalla tänne venäläisiä,espanjalaisia,italialaisia,ranskalaisia,israelilaisia,syyrialaisia. Koko suomen kansa voidaan korvata. Naisetkin saa paremman näköisiä miehiä.
Ja vähän turpaankin sitten oikein kunnolla ainakin viimeksimainittujen taholta.
No onhan tuossa vinha perä vaikka kuinka katsoisi suomalaisten silmälasien läpi. Suomalainen mies ei pääsääntöisesti ole kiinostunut esim. vaatteista. Treffeillä ei mies tarjoa. Se on suomalaisille naisille ihan ok, mutta muualta tulleille outoa. Katselin juuri Ikeassa kuinka mies seisoi vieressä ja nainen pakkasi isoja tavaroita autoon. Veikkaan, että mies oli lähtenyt kuskiksi ja sillä selvä. Muualla mies kokisi asiakseen pakata. Joku sanoi, että ulkomailla suomalaisen pariskunnan tunnistaa viimeistään siitä, kun nainen maksaa laskun. Tämä ei tarkoita etteikö Suomesta löytyisi hyviä asioita. Löytyy kyllä ja naisiakin on kritisoitu monesta. Mutta yhdyn Latvialaisen naisen näkemyksiin, paitsi siihen hajuun. En itse pidä parfyymien tuoksuista.